آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین ایده های کسب و کار خانگی ؛ معرفی 10 ایده کسب و کار در منزل اقتصادي

بهترین ایده های کسب و کار خانگی ؛ معرفی 10 ایده کسب و کار در منزل
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بخش بزرگی از مشاغل امروزی به ایده های کسب و کار خانگی وابسته است. به واقع شکل زندگی و سمت و سویی که بازار تجارت به خود گرفته است، زمینه اشتغال به شکل فریلنسرینگ و دورکاری را فراهم ساخته است. از این روی بهترین ایده های کسب و کار خانگی می‌توانند به عنوان مشاغلی پردرآمد و حتی زمینه‌ساز کارآفرینی ظاهر شوند. خواه این مشاغل خانگی برای آقایان باشد یا مشاغل خانگی برای زنان .
در این مطلب بر آن هستیم تا به بهترین ایده‌های اشتغال در منزل بپردازیم و زوایای مختلف آن‌ها را بررسی نماییم. شاید شما به زودی یکی از افراد موفق در این حوزه‌ها گشته و به درآمد قابل توجهی در آن دست یابید.
ایده های کسب و کار خانگی
1. تدریس خصوصی و نیمه خصوصی
شرایط اولیه: برای شروع تدریس خصوصی یا نیمه خصوصی، نیاز به یک اتاق در منزل خود دارید و همین طور باید فن یا علم خاصی داشته باشید. به طور مثال اگر به یکی از زبان‌های خارجی مسلط باشید، امکان تدریس خصوصی شما در آن زمینه فراهم خواهد بود. همین طور تدریس موسیقی، ریاضی، خیاطی، آرایشگری و … در جلسات خصوصی یا نیمه خصوصی؛ درآمدزا هستند. سرمایه مورد نیاز: برای این کسب و کار نیازی به سرمایه نخواهید داشت. درآمد: میزان درآمد با توجه به موفقیت شما در جذب دانش پژوه، می‌تواند از ماهی 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان و حتی بیشتر متعیر باشد. ریسک: باید این احتمال را در نظر بگیرید که برای مدتی، مراجعی نداشته و یا به صورت فصلی افت درآمد داشته باشید.

آریا بانو


2. تولید محتوا از بهترین ایده های کسب و کار خانگی
شرایط اولیه: برای ورود به شغل خانگی تولید محتوا، نیاز است که به زبان انگلیسی تسلط خوبی داشته باشید. به علاوه شما باید بر دستور زبان و ادبیات فارسی نیز کاملا مسلط بوده و نگارش قوی داشته باشید. حتی شما می‌توانید به شکلی حرفه‌ای‌تر، خود یک وب سایت تولید محتوا راه‌اندازی کرده و به شکل مستقیم محتوا فروشی کنید. در این شکل شرکت‌ها و یا افرادی که به تولید محتوا در زمینه‌ای خاص نیاز دارند، به شما مراجعه داشته و بدون واسطه، محتوای مورد نیاز خود را سفارش داده و آن را در قبال پرداخت هزینه متناسب، دریافت می‌کنند. سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز تولید محتوا، یک سیستم کامپیوتری و اینترنت است که اگر در حال حاضر در اختیار نداشته باشید؛ تا 5 میلیون تومان هزینه بردار خواهد بود. درآمد: درآمد تولید محتوا از ماهیانه 1 میلیون تا 5 میلیون تومان متغیر است. ریسک: ریسک این فعالیت در عدم پرداخت از سوی کارفرما قرار می‌گیرد که با انتخاب پروژه‌های معتبر، می‌توان از آن جلوگیری به عمل آورد. 3. خیاطی و بافتنی
شرایط اولیه: برای شروع کسب درآمد از طریق خیاطی یا بافتنی، باید دانش کافی در این زمینه داشته باشید. سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز شما، چرخ خیاطی یا ماشین بافت و سایر ابزار آلات مخصوص انجام فعالیت خیاطی و بافتنی است. درآمد: حوزه درآمدی خیاطی می‌تواند بسیار گسترده شده و رفته رفته آن را به یک کار گروهی تبدیل کنید. اگر مشتری‌های شما زیاد شوند، می‌توانید چند دستیار نیز برای خود دست و پا کنید. درآمد این فعالیت خانگی تا سقف ماهیانه 15 تا 20 میلیون پیش خواهد رفت. ریسک: ریسک آن نیز در دوخت یا بافت لباس و عدم حضور پیدا کردن مشتری برای تحویل و پرداخت هزینه است.

آریا بانو


4. تهیه غذای خانگی
شرایط اولیه: شما باید دارای هنر آشپزی باشید و شرایط آشپزخانه کاملا بهداشتی و مناسبی مهیا باشد. به علاوه تبلیغات محلی به صورت پخش تراکت یا مشابه آن، جهت جذب مشتری لازم است. سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز برای شروع این کار، بین 1 تا 2 میلیون تومان است. درآمد: بین 2 تا 10 میلیون تومان ریسک: ریسک در این نوع کسب و کار خانگی، در شرایطی ایجاد می‌شود که مواد اولیه فاسد شدنی تهیه شده، اما تقاضا برای خرید غذا صورت نگیرد. به این شکل بخشی از سرمایه شما از بین خواهد رفت. 5. تولید بدلیجات
شرایط اولیه: برای تولید بدلیجات و ساخت آن‌ها، به هنر رنگ شناسی و طراحی نیاز دارید. همین طور شما باید زمینه فروش این محصولات را به شکل فیزیکی یا آنلاین فراهم سازید. سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز در این حوزه بین 2 تا 4 میلیون تومان خواهد بود. درآمد: درآمد بسته به میزان تولید و میزان فروش از 2 تا 10 میلیون تومان متغیر است. ریسک: ریسک تولید و ساخت بدلی‌جات، در فروش نرفتن محصولات است که باید با زمینه‌سازی تبلیغاتی و جذب مشتری، آن را مهار نمایید.

آریا بانو


6. تولید فایل صوتی
شرایط اولیه: اگر صدای خوشایند دارید، چنین روشی از کسب و کار برای شما مناسب خواهد بود، در غیر این صورت ورود به این حوزه را فراموش کنید. به واقع تولید فایل صوتی بر مبنای موهبت الهی صدای خوش و گوش‌نواز قرار می گیرد. در این صورت، بسیاری از ناشران کتاب‌های صوتی یا وب سایت‌های فروش انواع فایل‌های صوتی، مشتری دائمی شما خواهند شد. سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز این فعالیت نیز همان صدای خوش و وسیله ضبط صدا است. درآمد: درآمد تولید فایل یا کتاب صوتی، بسته به میزان فعالیت؛ ماهیانه از 3 تا 5 میلیون تومان است. ریسک: این فعالیت ریسکی ندارد، جز آن که اگر تولید فایل صوتی را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کرده باشید، نبود تقاضا می‌تواند به صفر شدن درآمد ماهیانه شما منجر گردد. 7. تولید ایده‌های تبلیغاتی
شرایط اولیه: اگر ذهنی خلاق دارید، تولید ایده‌های تبلیغاتی می‌تواند یک منبع درآمد خانگی برای شما باشد. باید با شرکت‌های مجری تبلیغات وارد مذاکره شده و با ارائه چند نمونه کار قابل قبول، نظر آن‌ها را به ایده‌های خود جلب کنید. شاید شروع کار سخت باشد، اما با ارائه چند نمونه کار موثر و قابل توجه، به یکی از اعضای ایده پرداز دائمی این شرکت‌ها تبدیل خواهید شد. سرمایه مورد نیاز: این کار به سرمایه‌ای نیاز ندارد. سرمایه شما ذهن خلاقتان خواهد بود. درآمد: درآمد تولید ایده‌های تبلیغاتی از ماهیانه 2 تا 10 میلیون تومان، بسته به میزان فعالیت، متغیر است. ریسک: ریسک این کار نیز در صورت قرار گرفتن در جایگاه شغل اصلی، به عدم امنیت شغلی و نبود اطمینان از درآمد ماهیانه خواهد بود.

آریا بانو


8. نگهداری از کودکان
شرایط اولیه: در صورتی که در منزل خود فضای مناسبی برای نگهداری از کودکان داشته باشید، می‌توانید یک مهد کودک محدود خانگی راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید از دوستان و آشنایان و همسایه‌ها آغاز کرده و رفته رفته عده بیشتری را به خود جذب کنید. لازم است که مسئولیت پذیری بالایی داشته و ارتباط درست و مناسبی با کودکان برقرار سازید. سرمایه مورد نیاز: برای شروع این کار نیاز به خرید تعدادی وسایل آموزشی و اسباب بازی خواهید داشت. به همین دلیل سرمایه ای در حدود 2 تا 4 میلیون تومان نیاز خواهد بود. درآمد: درآمد نگهداری از کودکان می‌تواند بسته به تعداد کودکان ماهیانه 2 تا 8 میلیون تومان باشد. ریسک: این فعالیت ریسک بالایی دارد. کودکان پیوسته در حال جست و خیز هستند و شما باید نگهداری فوق العاده دقیق و جدی از آن‌ها به عمل بیاورید. 9. عکاسی
شرایط اولیه: اگر در محل سکونت خود، یک آتلیه خانگی راه بیندازید، از محل عکاسی به درآمد سرشاری دست خواهید یافت. امروزه بیشتر افراد دوست دارند عکس‌هایی مانند مدل‌ها داشته و از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی یا سایر آلبوم‌های خود استفاده کنند. این فرصتی عالی است که اگر به هنر عکاسی مسلط هستید، یک آتلیه خانگی لوکس راه‌اندازی کرده و برای آن تبلیغ کند. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی و اینستاگرام، فوق العاده کارآمد خواهد بود. سرمایه مورد نیاز: برای آماده سازی شرایط و خرید دوربین، به 10 تا 15 میلیون تومان هزینه اولیه نیاز دارید. درآمد: درآمد به صورت ماهیانه از 2 تا 10 میلیون تومان و حتی بیشتر خواهد بود. ریسک: ریسک چنین فعالیتی در نبود مشتری و پایین آمدن درآمد ماهیانه و حتی به صفر رسیدن آن است.

آریا بانو


10. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی از بهترین ایده های کسب و کار خانگی
شرایط اولیه: برای این منظور باید فعالیت خوبی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به شکلی برای خود دنبال‌کنندگان متعددی فراهم سازید. با رسیدن به این نقطه، درآمدزایی شروع می‌شود و گوشی هوشمند شما به یک کارخانه چاپ پول تبدیل خواهد شد! سرمایه مورد نیاز: سرمایه مورد نیاز برای شروع این کار و پیشروی در آن، یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت پرسرعت است. البته شما باید زمان زیادی را نیز به این کار اختصاص داده و تولید محتوای مبتنی بر آن شبکه اجتماعی داشته باشید. درآمد: درآمد فعالیت در شبکه های اجتماعی از ماهیانه 2 تا 20 میلیون تومان تخمین زده می‌شود. ریسک: این فعالیت ریسکی ندارد و به حتم در صورت رسیدن به تعداد فالوور یا همان دنبال‌کنندگان در حد ایده‌آل، فرآیند درآمد زایی ایجاد خواهد شد. توصیه نهایی
برای فعالیت در مشاغل خانگی، باید اهتمام کافی داشته و صبور باشید. رسیدن به درآمد از طریق این نوع مشاغل، نیازمند حوصله و استقامت زیادی است. احتمالا شما لازم است که مدتی را به فعالیت زیاد پرداخته و درآمد چندانی نیز نداشته باشید. اما به خاطر بسپارید کسانی در این زمینه‌ها موفق می‌شوند، که پایداری داشته و زود از میدان به در نروند.
شما چه ایده‌هایی در زمینه کسب و کار خانگی دارید؟ آن‌ها را در بخش پیام‌ها با ما در میان بگذارید. توصیه می‌کنیم سودآورترین مشاغل خانگی را نیز در انگیزه مطالعه کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/623309/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

مقایسه گل‌ها و مهارت‌های وینیسیوس و یامال

تاریخ بازگشت بارسلونا به نوکمپ مشخص شد

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است

کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر صنعت موسیقی

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

شور و شادی مردم اصفهان با اجرای سرود ای ایران در کنار زاینده رود

4 گوشه دنیا/ بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت کشف شد

مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی

کاپ‌کیک شکلاتی بدون فر و همزن

اگر این نشانه های ساده را دارید سلامتی تان به خطر افتاده است!

چطور با خودشیفته‌ها رفتار کنیم؟

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

چرا مارتینس با وجود 2 اخطاره بودن، اخراج نشد؟

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟

نماهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

ماجرای برادر کشی با شلیک گلوله

سازمان هواپیمایی کشوری: پروازهای فرودگاه‌های کشور در حالت عادی هستند

بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد

توقیف خودرو با بیش از 50 میلیون تومان خلافی

مرگ غم‌انگیز تازه عروس در شب عروسی

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

تماشای خلیج فارس از ایستگاه فضایی

با این رسپی ماهی مخصوص بپزید

با ورزش کردن درد مفاصل را کاهش دهید

ترفند مسئولیت پذیر کردن کودکان

از روبوتاکسی تا مریخ؛ نگاهی به بدترین پیش‌بینی‌ها و وعده‌های ایلان ماسک در 15 سال اخیر

«سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد

پشیمانی گوندوگان؛ ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!