آریا بانو

آخرين مطالب

ویسی: انتظار داشتم روزی سرمربی فولاد شوم گفتگو

ویسی: انتظار داشتم روزی سرمربی فولاد شوم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ایسنا / خوزستان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با ابراز خوشحالی از بازگشت به تیم فولاد، گفت: تمام وجودم را برای فولاد می‌گذارم اما نیاز به حمایت مردم و کمک پیشکسوتان فوتبال دارم.
عبدالله ویسی در خصوص بازگشت به فولاد خوزستان پس از حدود 18 سال، اظهار کرد: ابتدا باید از جواد نکونام و همکارانش و دوست خوبم آقای آذری که مدیریت لایقی در ورزش کشور به ویژه فوتبال دارد، تشکر کنم. دو سال برای فولاد زحمت کشیدند و من به عنوان یک خوزستانی از آن ها قدردانی می کنم. همچنین اکنون که در خدمت فولادی ها هستم، خوشحالم. من در گذشته بازیکن و مربی تیم فولاد بودم و انتظار این را هم داشتم که یک روز سرمربی فولاد شوم که این اتفاق هم افتاد.
با تمام وجود در خدمت خوزستانی‌ها هستم
وی بیان کرد: با تمام وجود در خدمت خوزستانی‌ها هستم. از خوزستانی‌هایی که روزهای سخت همیشه کنار هم بودند و در این اوضاع که پنجره باشگاه بسته و روزهای سختی است نیز می خواهم که کنار ما باشند. امکانات زیادی در خوزستان داریم اما متاسفانه اتفاقات ناگواری برای ما خوزستانی ها می افتد و همین فوتبال تنها دلخوشی ما است و امیدوارم که بتوانم یک بار دیگر مردم خوزستان را خوشحال کنم و شادی و نشاط را در جامعه خوزستان ببینم.
اولویت حفظ بازیکنان قدیمی است
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره حضور این تیم در آسیا نیز گفت: اولویت ما به خاطر بسته بودن پنجره، حفظ بازیکن های قدیمی است، یعنی کاری کنیم که بازیکنی جدا نشود. در سه جبهه آسیا، لیگ برتر و جام حذفی باید تلاش کنیم و با این شرایط انتظار داریم که مردم ما را همراهی کنند. همچنین باتوجه به این که می دانم آقای گرشاسبی با کمک رییس فدراسیون و سازمان لیگ می تواند پنجره را باز کند، می توانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم چون فولاد یک برند فوتبالی در ایران و آسیا است و بازیکنان زیادی دوست دارند که در فولاد بازی کنند.
خوشحال‌ترین خوزستانی هستم
وی افزود: من هم تلاش می کنم که تمام بازیکنان مدنظر جذب شوند اما انتظار داریم که به خاطر این که فعلا نمی توانیم یارگیری کنیم، هواداران کمی صبورتر باشند و باشگاه را درک کنند. باشگاه های آسیا می تواند ویترین بسیار خوبی برای فولاد و بازیکنان ما باشد. تمام وجودمان را می گذاریم تا بتوانیم افتخارآفرینی کنیم. به جام حذفی و لیگ برتر هم با بازیکنان جوان و پشتوانه مان نظر داریم. به هر حال اگر نتوانستیم به بازار نقل و انتقالات وارد شویم با همین جوانان و با تلاش همگی دست به دست هم می دهیم اما حیف که تماشاگران نیستند.
ویسی بیان کرد: من بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان که از این تیم جدا شدم، خیلی ها از من ناراحت شدند اما حقیقتا من را در آن تیم دیگر نخواستند و بارها اعلام کردم که بنا بر دلایلی من را از تیم بیرون کردند و بودجه برای باشگاه های آسیا نگذاشتند و گفتند نمی توانیم یارگیری کنیم و محترمانه به من گفتند که برو. اما قلبم برای استقلال خوزستان می تپید اما بازهم برگشتم و تیم را در لیگ نگه داشتم و بازهم دینم را ادا کردم. اکنون هم که به عنوان یک خوزستانی مجددا به فولاد برگشته ام، خوشحالم و شاید خوشحال ترین خوزستانی هستم که می توانم به تیمم کمک کنم.
تمام وجودم را برای فولاد می‌گذارم
وی ادامه داد: حقیقتا سه چهار پیشنهاد داشتم که مسئولان باشگاه نیز خودشان می دانند اما انتخابم فولاد بود. تمام وجودم را برای فولاد می گذارم اما نیاز به حمایت مردم و کمک پیشکسوتان فوتبال دارم و همان طور که به مربی‌ای که خوزستانی نبود، وقت دادند، به من نیز فرصت دهند. بحث بومی و غیر بومی، حرفه ای نیست اما عرق ما بیشتر است. مردم مطمئن باشند که روزهای خوبی خواهیم داشت. وقتی مردم در خوزستان خوشحال می شوند، تمام خوزستانی های سراسر دنیا خوشحال می شوند و این شادی و شعف همه را خوشحال می کند و دوست دارم در این بخش بازهم سهیم باشم.
دوست دارم بازهم برای خوزستانی‌ها موفقیت رقم بزنم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد: یک قهرمان که روی سکو می ایستد فقط خودش حس آن را می فهمد که بالاترین حس دنیا است و وقتی دیگران نیز از این شادی خوشحال می شوند، برای آن فرد بهترین کار انجام شده در دنیا محسوب می شود. دوست دارم این اتفاق را بازهم برای خوزستانی ها رقم بزنم. من با شاهین اهواز، فولاد و استقلال خوزستان خوشحالی مردم را دیدم و جنوبی ها با این که خیلی چیزها را ندارند اما با این موفقیت ها حال می کنند و همه چیز را فراموش می کنند که این نیز حال ما را خوب می کند.
ایران به خوزستان و فولاد می‌بالد
وی گفت: امیدوارم پنجره باشگاه باز شود و به دنبال این نیز هستیم. فوتبال حد و مرز نمی شناسد اگر این طور بود، شیمبا در ایران و طارمی هم در پرتغال نبود. فولاد فقط برای خوزستان نیست. ایران به خوزستان و فولاد می بالد. فولاد نمایده ایران در باشگاه های آسیا است و باید بدانیم که باید بازیکنان سطح بالایی داشته باشیم اما اگر احیانا پنجره باز نشد با تمام وجود از نیروهای جوان استفاده می کنیم و آن قدر به آن ها انگیزه می دهیم و بزرگترهای تیم به آن ها کمک می کنند که بتوانند عصای دست ما شوند و پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان باشند. امیدوارم مردم این موضوع را درک و به جوان ها کمک کنند.
مربیگری در فولاد برای من تنها شغل نیست
ویسی عنوان کرد: مربیگری در فولاد برای من تنها شغل نیست، فولاد عشق، محبت و علاقه است. تمام ایران به فولاد علاقه دارند چون تیم دوست داشتنی است. من تمام وجودم را می گذارم که از این عشق و علاقه نهایت استفاده را ببریم و حال مان خوب باشد. از مسئولان شرکت که با ساختن ورزشگاه شهدای فولاد یک عظمت برای خوزستان ساختند، تشکر می کنم. هواداران خوزستان در روز بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن که بردمان منجر به قهرمانی تیم شد، نشان دادند که فارغ از اینکه طرفدار چه تیمی از خوزستان هستند، با ما سهیم بودند تا قهرمان شدیم. امیدوارم این تلاش و اعتماد باشد تا روزهای خوبی با هم داشته باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/649085/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تمام ماموریت بالگرد مریخی «نبوغ» را در یک دقیقه تماشا کنید

سخنان جالب دکتر کاکاوند در مورد شاعر مهستی گنجوی

لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان

پیروزی دنور برابر لیکرز در دومین مسابقه پلی‌آف بسکتبال

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

والیبالیست‌های ایرانی 300 درصد گران شدند!

محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

لحظات پایانى جذاب نفسگیر بازى نیکس-سیکسرز

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا

ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

حرکت ارزشمند کاپیتان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها

هیچ جنگی برنده نداره

قبلا کلاس زبان رفته؟

داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟

اجرای این خواننده بی‌ نظیر بود

هشدار نارنجی هواشناسی برای 21 استان

آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین

فیلم چاقوکشی مرد موتور سوار به راننده پشت فرمان وسط خیابان

آمار فوتی ها و مصدومین تصادفات رانندگی در نوروز 1403 اعلام شد

مسابقه بین چهارپایان!

بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر

رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند

وقتی برای اولین بار پشت ماشین سنگین میشنی

در قدیم مامان ها اینقدر صبور نبودن!

تا به حال ساعت مچی آفتابی دیده اید؟

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان

طنز/ چگونه در پارک‌ها محل آرامش بقیه بشیم؟

تونل وحشت وسط خیابان؛ تلاش مردم برای جبران اقدام عجیب دو برادر!

تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیمای ایرباس!

نان ساندویچی بولکی

لاغری در عرض دو هفته

ایده های جذاب برای تحرک هدفمند فرزندان

ساخت دستگاهی برای تولید برق از عرق بدن

دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!

آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست

راکیتیچ به مودریچ: به اینجا بیا!

پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو

جشن بی‌لباس‌ها در لباس خیبر!

جریمه 100 میلیونی برای سرمربی آلومینیوم

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا با گل های زیدان و مک منمن

حاشیه های فوتبال جهان

مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس

یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!

افعی تهران دقیقا چندتا قتل انجام داده؟

انتصاب مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

حکم 2 رهبر پای متمم قانون اساسی ایران