آریا بانو

آخرين مطالب

راهنمای خرید سیسمونی و نکاتی که باید بدانید اقتصادي

راهنمای خرید سیسمونی و نکاتی که باید بدانید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - بیتوته / خرید سیسمونی از جمله خریدهای بسیار شیرین و در عین حال چالش برانگیز می باشد. به خصوص برای خانم هایی که به تازگی باردار شده اند و با پیشنهادات مختلفی از سوی آشنایان روبرو می شوند.فروشگاه اینترنتی مانیلو مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز والدین برای خرید سیسمونی، از جمله البسه و اکسسوری نوزاد را از بهترین برند های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه می نماید.
خرید سیسمونی و نکاتی که باید بدانید
خرید سیسمونی از جمله خریدهای بسیار شیرین و در عین حال چالش برانگیز می باشد. به خصوص برای خانم هایی که به تازگی باردار شده اند و با پیشنهادات مختلفی از سوی آشنایان روبرو می شوند. اما خرید بدون برنامه ریزی و بدون کسب اطلاعات صحیح باعث می شود هنگام مراجعه به بازار، وسایلی را خریداری نمایید که در نهایت برخی از آن ها غیر کاربردی و بی کیفیت باشند. از این رو بهتر است قبل از اینکه برای خرید سیسمونی عجله گردد، ابتدا از لوازم و لباس های مورد نیاز نوزاد لیستی تهیه شود سپس اطلاعات لازم در مورد هر کدام کامل شود. اینکه شیشه شیر از چه جنس و یا برندی خریداری شود مناسب تر است و یا پوشک بچه از چه مشخصاتی برخوردار باشد. کسب این اطلاعات به والدین کمک می نماید تا خرید سیسمونی را دقیق و هوشمندانه انجام دهند. اما در مرحله بعد انتخاب یک فروشگاه معتبر برای خرید لباس و لوازم نوزاد می باشد. امروزه با توجه به شرایط سخت مادران باردار و همچنین بیماری های ویروسی مانند کرونا، استقبال از فروشگاه های اینترنتی بیش از پیش افزایش یافته است. همچنین در خرید اینترنتی، امکان مقایسه مشخصات و قیمت محصولات با یکدیگر به راحتی میسر است. فروشگاه اینترنتی مانیلو نیز در همین راستا سعی نموده است مجموعه کاملی از لوازم مورد نیاز والدین برای خرید سیسمونی، از جمله البسه و اکسسوری نوزاد را از بهترین برند های ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب عرضه نماید. کافی است به سایت مانیلو مراجعه نمایید و بعد از بررسی های لازم سفارشات خود را ثبت نمایید. در ادامه این مقاله به دو قلم از لوازم مورد نیاز نوزاد اشاره نموده و به بررسی آن ها می پردازیم.
راهنمای خرید شیشه شیر
شیشه شیر کودک از اقلام اساسی در خرید سیسمونی می باشد. شما حتی اگر قصد داشته باشید نوزاد را تنها با شیر خودتان تغذیه نمایید، باز هم شیشه شیر به کارتان خواهد آمد چرا که می توانید شیر خود را بدوشید و داخل شیشه شیر قرار دهید تا در مواقع پیش بینی نشده و در غیاب شما، نوزاد همچنان از شیر مادر تغذیه نماید. اما اینکه چه نوع شیشه شیری را برای نوزاد خریداری نمایید نیز بسیار مهم است که ابتدا به معرفی انواع شیشه شیر های موجود در بازار می پردازیم.

آریا بانو

انواع شیشه شیر کودک
شیشه شیر های کودک در جنس های مختلفی تولید می شوند که هر کدام محاسن و معایبی به دنبال دارند، شما می توانید با شناخت انواع آن،در نهایت تصمیم بگیرید که خرید کدام یک مناسب نوزاد شما خواهد بود.
شیشه شیر طلقی
شیشه شیر های طلقی از جنس پلاستیک خشک ساخته شده اند و به خاطر قیمت ارزانی که دارند از پرفروش ترین شیشه شیر های بازار محسوب می شوند. 
شیشه شیر شیشه ای
شیشه شیر از جنس شیشه نیز از گذشته تا به امروز هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. اما به خاطر احتمال شکستگی بالایی که دارند، از استقبال کمتری در بازار برخوردار هستند. اما مزیتی که دارند این است که می توان به راحتی آب جوش و مایعات داغ داخل آن قرار داد، ضمن اینکه به راحتی نیز شسته می شوند.
شیشه شیر سیلیکونی و یا لاتکس
شیشه شیر از جنس لاتکس و سیلیکون از جمله شیشه شیر هایی هستند که امروزه در سطح بالایی تولید می شوند. مزیت خرید این شیشه شیر ها، جنس نرم و شفاف آن می باشد. تنها ایراد این شیشه شیرها قیمت بالای آن می باشد.
نکات مهم در هنگام خرید شیشه شیر
√ شیشه شیر و سری های آن با توجه به سن نوزاد متنوع هستند و باید با توجه به سن نوزاد از شیشه شیر با سری مناسب استفاده نمود. به عنوان مثال سری های شیشه شیر با جریان آهسته مناسب نوزادان در شش ماه اول زندگی می باشد.
√ شیشه شیر باید از جنسی تهیه شده باشد که فاقد مواد مضر و شیمیایی خطرناک برای تغذیه کودک باشد. استفاده از برند های با کیفیت در خرید سیسمونی باعث می شود که همواره خیالتان از جنس مرغوب کالا راحت باشد.
√ شیشه شیر کودک باید از وزن سبکی برخوردار باشد تا موجب خستگی دستان کودک نشود.
√ بهتر است شیشه شیر نشکن و ایمنی خریداری نمایید تا احتمال آسیب به کودک، وجود نداشته باشد.
√ قیمت شیشه شیر نیز از فاکتور های مهمی است که با توجه به برند و کیفیت تعیین می شود که بهتر است با توجه به سلامتی نوزاد، بودجه مناسبی را به این کالا اختصاص دهید.
راهنمای خرید پوشک بچه
پوشک بچه نیز یکی از اقلام ضروری کودک می باشد که برخی در خرید سیسمونی نیز تعداد بالایی پوشک لحاظ می کنند، که بهتر است مقدار زیادی پوشک به صورت یکجا خریداری نشود. اما به طور کلی برای خرید پوشک بچه باید با ویژگی های یک پوشک مرغوب و با کیفیت بیشتر آشنا شوید تا بر اساس آن این محصول را در بهترین نوع آن خریداری نمایید.
ویژگی های یک پوشک مناسب
√ سایز پوشک با توجه به وزن کودک محاسبه می شود و در هنگام خرید پوشک باید سن و وزن کودک خود را در نظر بگیرید. خرید پوشک کوچک و یا بزرگ باعث نشت ادرار و مدفوع کودک می شود.
√ دقت نمایید که پوشک را از برند با کیفیت و معتبر خریداری نمایید چرا که برخی مواد اولیه به کار رفته در پوشک های بی کیفیت باعث ایجاد حساسیت و خارش در پوست نازک کودک می شود.
پوشک باید از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد تا پای کودک به خاطر ادرار و مدفوع دچار سوختگی نشود.
√ کش های دور پا و چسب های پوشک باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشند تا به خوبی پوشک را در پای کودک فیکس نگه دارند.
√ از خرید پوشک های بدون بسته بندی کارخانه خودداری نمایید، چرا که احتمال آلودگی در آن بالا می باشد و پوشک از اقلام بهداشتی است که در ارتباط مستقیم با پوست کودک قرار دارد.
√ برخی فروشگاه های خرید سیسمونی، پوشک بچه را با تخفیفات مناسبی عرضه می نمایند و شما می توانید با شناخت چنین فروشگاه هایی همواره اقلام پر مصرفی مانند پوشک را با قیمت اقتصادی و به صرفه، از این گونه مراکز خریداری نمایید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/681861/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

یک بی‌احتیاطی و رویاهایی که بر باد رفت

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند

تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم

ناگفته‌های مربی سابق استقلال از دربی حذفی‌

پوچتینو: به شکست 5-0 نیاز داشتیم!

ناگفته‌های خسرو حیدری از دربی جام حذفی

نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!

گل تماشایی سینا اسدبیگی در تمرین پرسپولیس

مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده بر سر دفتر کمپ حجازی

روزگار بحرانی یاران صیادمنش؛ 9 بازی 3 امتیاز

سرنوشت تراکتور سرانجام تعیین شد

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

خلاصه بازی آرسنال 5 - چلسی 0

خسرو: در زمان ساپینتو، چهار پنج مدیرعامل عوض کردیم

خلاصه بازی لاتزیو 2 - یوونتوس 1

حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد

گل چهارم آرسنال به چلسی توسط کای هاورتز دقیقه 65

حیدری: در اولین بازی خوشه طلایی، فقط یازده بازیکن داشتم

خلاصه بازی الهلال 2 - العین 1

گل پنجم آرسنال به چلسی توسط بن وایت دقیقه 70

اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس

ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!

دبیر جدید فدراسیون کبدی معرفى شد

گل اول یوونتوس توسط میلیک در دقیقه 82

مربی تراکتور از تیم ملی می‌آید

کامبک الهلال ناقص ماند؛ صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا

چگونه از آخرین افزایش قیمت ارز دیجیتال بهره ‌برداری کنیم؟

خطای شدید جکسون روی پای تومیاسو که داور از نشان دادن کارت قرمز صرف نظر کرد

ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟

گل سالم الدوساری به العین

به اتهام تجاوز؛ دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

دلایل خسرو حیدری برای ترک خوشه طلایی!

شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک

صحنه جنجالی دربی لندن؛ چطور اخراج نشد!

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

نماهنگ زیبای بهاری با تصاویر گلهای زیبا و طبیعت

حسین انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است

عزل یک مسئول به‌خاطر ورزش رزمی مختلط در لواسان

برای چند کار عجله کنید...

چرا جن‌ها دیده نمی‌شوند؟

نومید نشو! بهاری خواهد آمد

طرز تهیه ماکارونی با لوبیا چیتی

غذاهایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد

5 عادت رایج صبحگاهی که مخفیانه نابودت میکنه

دانشمندان حلقه‌ مفقوده بین رژیم غذایی نامناسب و سرطان را کشف کردند

ای بیخبران چه جای خواب است مرا

چه کسی می داند...