آریا بانو

آخرين مطالب

تاریک‌ترین رازی که از همسرت پنهان کرده‌ای گوناگون

تاریک‌ترین رازی که از همسرت پنهان کرده‌ای
  بزرگنمايي:

آریا بانو - احتمالا یکی از مهم‌ترین بخش‌های ازدواج در هر فرهنگ و کشوری که باشد، این است که رازی بینتان نباشد و هیچ‌چیز را هر چقدر هم که ناراحت کننده و تکان دهنده باشد، از همسرت پنهان نکنی.
برترین‌ها: احتمالا یکی از مهم‌ترین بخش‌های ازدواج در هر فرهنگ و کشوری که باشد، این است که رازی بینتان نباشد و هیچ‌چیز را هر چقدر هم که ناراحت کننده و تکان دهنده باشد، از همسرت پنهان نکنی.
همه ما اما می‌دانیم که زندگی گاه پیچ و خم هایی غیر قابل پیشبینی دارد و وفادار ماندن به همین تعهد ساده هم برای بسیاری از ما سخت یا نزدیک به غیرممکن می‌شود.
داستان این مقاله سوالیست که یکی از کاربران ردیت از بقیه پرسید و در ادامه برخی از جالب‌ترین پاسخ‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. u/dusty_ninja از دیگر کاربران ردیت پرسید: تاریک‌ترین رازی که از همسرتان مخفی نگه داشته‌اید، چیست؟
" اتفاقات تلخ دوران کودکیم"
البته همسرم اطلاع دارد که من تا 10 سالگی در پرورشگاه زندگی می‌کردم و حتی تا حدی از وضعیت بد محل زندگیِ آن دورانم هم آگاه است. با این حال اگر روزی حتی ذره‌ای از حقیقتِ دوران کودکیم را برایش افشا کنم، جدا از غمِ شدیدی که هیچ‌وقت رهایش نخواهد کرد، فکر می‌کنم نگاهش به من برای همیشه تغییر کند. هرچند که می‌دانم یکی از خوش‌شانس‌ترین کودکان آن مرکز بودم که موفق شدم فقط تا 10 سالگی اسیر آن مکان باشم( چون از سرنوشت بسیاری از هم دوره‌ای‌هایم خبر دارم می‌گویم من خوش شانس‌ترین بودم) اما اتفاقات آن 10 سال حتی اگر 1000 سال هم زنده باشم هرگز من را در خواب و بیداری رها نخواهد کرد.
از طرف کاربر u/lHeartdana
" شرایط بد روانی و اعتیاد به قرص‌های مختلف"
پیش از هر حرفی بگویم که به خوبی از وخیم بودن شرایطم، همچنین از نیازی که به کمک گرفتن دارم، آگاهم. گاهی فکر می‌کنم کاش در پنهان کردن مشکلاتم چنین مهارتی نداشتم و به معنی واقعی کلمه از این که چنین رازی را از شوهرم پنهان کرده‌ام، غمگینم و عذاب وجدان دارم اما اینکه ناگهان به فردی که فکر می‌کند از همه‌چیزِ زندگیت آگاه است بگویی به چندین قرص اعصاب اعتیاد داری، دست کم در حال حاضر در توان من نیست.
از طرف کاربر u/Yasha666
" همسرم من را با همسر قبلی‌اش مقایسه می‌کند و نمی‌دانم چقدر بتوانم این مسئله را تحمل کنم"
از این موضوع متنفرم که من باید بهای اشتباهات گذشته دیگران را بپردازم. همسرم( که به شدت و از ته قلبم دوستش دارم) مرتبا کارهای من را با اشتباهات همسر قبلیش مقایسه می‌کند و بخش بزرگی از انرژی من هر روز صرف این می‌شود که ثابت کنم اشتباه می‌کند. با وجود علاقه‌ام به او، وقتی صادقانه با خودم فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که مدت زیادی این شرایط را تحمل نخواهم کرد و همسرم هنوز روحش هم خبر ندارد این عادت هر روزه‌اش نزدیک است زندگی‌اش را نابود کند.
از طرف کاربر u/important_scratch_72

آریا بانو


" آزار جنسی از طرف مادربزرگ ناتنی"
یادم هست که روزی همسرم( ما به تازگی از هم جدا شده‌ایم پس همسر سابقم) شروع به در میان گذاشتن رازهایی از زندگی گذشته‌اش کرد، رازهایی که به قول خودش هیچ‌وقت به کس دیگری نگفته بود. حتی پیش از تمام شدن حرف‌هایش به خوبی می‌دانستم که قرار نیست او رازِ بزرگِ من را بشنود. رازی که در طول زندگیم به هیچ آدمی در دنیای واقعی نگفته‌ام ( چند بار مثل حالا در اینترنت با نام‌های مستعار مطرحش کرده‌ام) این است که در سال‌های پیش از نوجوانی و نوجوانی‌ام توسط مادربزرگ ناتنی‌ام بارها مورد آزار جنسی قرار گرفتم. به خوبی می‌دانم که من تقصیری در آن اتفاقات نداشتم اما نمی‌دانم هیچ‌وقت بتوانم رو در رو درباره این اتفاق حرف بزنم.
از طرف کاربر u/BESTER_P12
" نمی‌دانم هیچ علاقه‌ای به همسرم دارم یا نه؟"
به معنی واقعی کلمه نمی‌دانم همچنان در این ازدواج هستم چون شوهرم را دوست دارم یا به این دلیل که از تنهایی و شروع یک رابطه جدید می‌ترسم. می‌دانم که پنهان کردن چنین شکی از شوهرم اخلاقی نیست اما واقعا نمی‌دانم چه باید بکنم.
از طرف کاربر u/imtryingmydude

آریا بانو


" اینکه پیش از ازدواج، دقیقا چقدر آدم بدی بودم"
البته همسرم خبر دارد که سال‌ها درگیر مواد مخدر و چیزهایی از این قبیل بوده‌ام اما حتی روحش هم از عمق کثافتی که در آن زمان دورم را گرفته بود خبر ندارد. رفتارهای روزانه‌ای که حتی فکر کردن به آن‌ها باعث شرمم می‌شود و حالا به خوبی می‌دانم تنها به خاطر همرنگ شدن با جمعی که دورم بودند، به آن رفتارها دست می‌زدم. گاهی فکر می‌کنم اگر از این بخش از زندگی‌ام آگاه شود، دیگر نمی‌تواند مثل حالا با مهربانی نگاهم کند.
از طرف کاربر u/boondockslasher
" راز من رازی است که پدر همسرم با من در میان گذاشت"
چند سال پیش در یک تعطیلات به همراه همسرم و خانواده‌اش به منطقه‌ای ییلاقی رفتیم و چند روز آن‌جا بودیم. در یکی از همین روزها پدرزنم بدون هیچ مقدمه‌ای به من گفت به شدت از ازدواج با مادرزنم و پس از آن بچه‌دار شدن پشیمان است و اگر دوباره به آن زمان برمی‌گشت مرگ در جوانی را به ازدواج و داشتن چنین فرزندانی ترجیح می‌داد. چند سال پس از آن روز من و همسرم از هم جدا شدیم و هرچند در روند طلاق حرف‌های بدی به هم زدیم، می‌دانستم که هرگز دلم نخواهد آمد با فاش ساختن این راز قلب همسر سابقم را بشکنم.
از طرف کاربر u/deliciouscactus
" رابطه با دخترعموی همسرم"
اول این را بگویم که کاملا هم از اشتباه بودن آن یک مرتبه رابطه و هم از نادرست بودن پنهان کردنش از همسرم آگاه هستم. این اتفاق در طول ازدواجم فقط یک بار افتاد و آن هم زمانی بود که دخترعمویش به دلیلی خانه ما مهمان بود و زنم به خاطر کارش تا دیروقت به خانه نیامد. راستش را بخواهید وقتی چندوقت بعد من و همسرم در پروسه طلاق بودیم به خاطر سبک شدن وجدانم قصد داشتم همه‌چیز را بگویم اما وقتی فهمیدم همسرم در این مدت بارها و بارها( به قول خودش چند ده بار) به من خیانت کرده است به این نتیجه رسیدم که کار من چندان هم مهم نبوده است.
از طرف کاربر u/Emcee_Such_N_Such

آریا بانو


نظر شما چیست؟
شما مخاطبان وفادار برترین‌ها جدا از پاسخ دادن به سوال اصلی مقاله ( تاریک‌ترین رازی که از همسرت پنهان کرده‌ای) به ما بگویید به نظر شما تا چه حد باید با همسرتان صادق باشید؟ آیا موافق این موضوع هستید که به صورت مطلق نباید رازی بین شما و همسرتان وجود داشته باشد یا فکر می‌کنید گاهی ( مانند بعضی از موردهای مقاله) مخفی نگه داشتن یک راز به نفع همه است؟ بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/687564/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد و هرگز نمی گوید!!

اجرایی تاثیرگذار از علیرضا قربانی در کنسرت

دادستان کل کشور: پرونده قضایی برای بانوان بی‌حجاب تشکیل نمی‌شود

آغاز اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت

تصاویری از کردستان که چشم مردم ایران را به خود خیره کرد

قاری نوجوان به مسابقه 50 میلیاردی دعوت شد

4 گوشه دنیا/ این پسر آلمانی 73 هزار دلار خرج کرد تا شکل عروسک شود

مرگ دلخراش یک موتورسوار در برخورد با نیلی‌گاو

بخشی از مراسم «هزار دف» در روستای پالنگان کردستان

4 گوشه دنیا/ اولین هتل طلایی جهان از طلای 24 عیار!

کیک تخته ای دورنگ مجلسی

مرغ زعفرانی با سس زرشک

عواملی که باعث آسیب دیدن گردن می شود

خانم گلی در 4 دقیقه!

خلاق ترین ایده برای جای عروسک

چرا به اهدافمان در زندگی نمی‌رسیم؟

ماجرای دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر

شعرخوانی دختر شیرین زبان

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

ترکیب تیم ملی فوتسال در بازی دوم جام ملت‌ها

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان مشخص شد

قدوس متفاوت از نیم‌فصل اول مقابل لوتون

میداوودی: استقلال نکونام لایق قهرمانی است

بدشانسی گریبان یک تراکتوری را گرفت

علی علیپور جایگاهش را پس گرفت

سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم

کری خوانی گرافیکی هوادار ادامه دارد

گزارش زنده؛ ایران 0 - 0 بحرین

ماهی خاویار به رودخانه روستای نورالدین اومده!

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

حضور 3 فیلم کانون در جشنواره بین‌المللی کودکان لکنوی هند

بازی دیدنی پیمان معادی در سریال افعی تهران

تا قیامت منتظرت میمونم

مردم دختر ترشیده رو هم اینجوری شوهر نمیدن!

زن‌ها وفا نمی‌بینند که بی‌وفایی می‌کنند

قطعه «سرگشته» از موسیقی متن سریال در چشم باد

امدادرسانی هوایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

پاسخ ضرغامی به بحث گرانی ورودی موزه‌های ایران

داستان شنیدنی سعدی و پدرش را از زبان حجت الاسلام عالی

تو نمیتونی به دیگران عشق ببخشی، وقتی خودت اون رو نداری!

برخورد سخت کامیون و سواری سر تقاطع

آفرین به این دست فرمون

آموزش کیک ابری با طعمی متفاوت

یک غذای فوق العاده خوشمزه و اقتصادی

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

تا حالا دچار انجماد عملکردی شدید؟!

فرود فضانورد روسی با سرعت ونتاج کوپه استون مارتین بر روی قطب شمال!

گواردیولا: پارسال لوکاکو ما را قهرمان اروپا کرد

وضعیت مبهم سنگربان پرسپولیس؛ بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

حسینی یاد ذوب‌آهنی های محبوب را زنده نگه داشت