تبلیغات صدا و سیما و تربیت جامعه مصرفگرا
اقتصادي
بزرگنمايي:
آریا بانو - تبیان / آشپزخانههای بزرگ و مجهز مطابق آخرین مد روز با یخچالهای ساید بای ساید 60 میلیونی، تنها بخشی از تبلیغات لاکچری صدا و سیماست.
چه تعداد از خانوارهای ایرانی از این خونههای لوکس دارن؟ نتیجه بدیهی چنین تبلیغاتی حسرت زدگی بخش بزرگی از جامعه از ناتوانی در تامین این امکانات هست. ثروتمندان هم با دیدن این تبلیغات ترغیب به خرید و مصرف کالاهای لوکس میشن.
-
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸:۱۵
-
۲۰۶ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/692938/