آریا بانو

آخرين مطالب

آغاز ثبت‌نام نخست «بیمه درمان تکمیلی» رانندگان تاکسی در پایتخت شهرداری تهران

آغاز ثبت‌نام نخست «بیمه درمان تکمیلی» رانندگان تاکسی در پایتخت
  بزرگنمايي:

آریا بانو - سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از انتخاب شرکت بیمه گر برای عقد قرارداد بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: از روز شنبه (13 آذر 1400) ثبت‌نام نخست بیمه درمان تکمیلی رانندگان از طریق درگاه‌های ارتباطی آغاز شده است.

مریم قلی زاده، سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در گفت‌وگو با شه ر، با بیان اینکه این سازمان در راستای حمایت از تاکسیرانان شهر، طرحی تحت عنوان «بیمه درمان تکمیلی» در دستور کار قرار داده است، افزود: بیمه درمان تکمیلی سال 1400 تاکسیرانان به عنوان یکی از دستورات ویژه در ساز و کار اجرایی قرار گرفته است.
سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن اشاره به وقفه‌ ایجاد شده از زمان اتمام بیمه تکمیلی سال گذشته تا به امروز، بیان کرد: تلاش شده تا با حضور مدیرعامل جدید سازمان، این وقفه پوشش داده شود. نخستین دستور ویژه‌ای که در دستور کار قرارگرفت، طی شدن فرآیند تشریفات قانونی برای تحقق بیمه درمان تاکسیرانان است.
قلی زاده در ادامه اضافه کرد: مدت زمان اعتبار بیمه درمان تکمیلی سال گذشته از یکم مهر 1399 تا 31 شهریور 1400، با بیمه البرز بوده است. باتوجه به سازوکار سازمانی و مشکلات مالی، وقفه‌ای برای انعقاد قرارداد امسال به وجود آمد و دراین مدت خدمات مورد نظر به تاکسیرانان و مشمولان بیمه تکمیلی ارائه نشد.
او با بیان اینکه معضل مذکور از سال گذشته تاکنون، شناسایی و در دستورکار ویژه قرار گرفته، گفت: در این مدت به شرکت بیمه مراجعه و رایزنی‌های اولیه در این‌باره انجام شده است. همچنین مقرر شد که پرداخت مابه‌التفاوت مانده بدهی سازمان در اسرع وقت به شرکت البرز انجام شود.
سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه اعلام کرد: از ابتدای هفته ازسرگیری مجدد پرداخت غرامت‌ها انجام خواهد شد. همچنین مقرر شده که به امورات نفراتی که به شرکت طرف بیمه البرز مراجعه می‌کنند (در صورت داشتن فاکتور) رسیدگی شود.
قلی زاده از ارسال پیامکی مبنی بر عذرخواهی سازمان تاکسیرانی از رانندگان بابت وقفه به وجود آمده خبر داد و گفت: آن چیزی که باید به عنوان طی شدن فرآیند تشریفات براساس آیین نامه معاملات شهرداری و ضوابط موجود انجام میشده، درحال حاضر انجام شده است.
او در ادامه بیان کرد: این هفته جلسه مناقصه مربوط به انتخاب شرکت بیمه گر انجام خواهد شد. براساس مساعدتی که صورت گرفته در سایت تاکسیرانی از روز شنبه (13 آذر 1400) ثبت‌نام نخست بیمه درمان تکمیلی رانندگان از طریق درگاه‌های ارتباطی آغاز شده است. بیمه درمان تکمیلی رانندگان به صورت رایگان است.
به گفته سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ رانندگان با مراجعه به سایت و ثبت شماره پلاک خودرو، تمایل‌شان برای استفاده از بیمه درمان تکمیلی رایگان اعلام می‌کنند. سال گذشته حدود 26 هزار نفر راننده تاکسی به همراه تعداد نفرات خانواده‌ تحت پوشش، نسبت به دریافت بیمه درمان تکمیلی اقدام کردند.
قلی زاده در ادامه عنوان کرد: البته سال گذشته مبلغی بابت ثبت‌نام دریافت شده است اما امسال ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت بیمه خدمات تکمیلی به صورت صددرصدی رایگان است.
او درباره طرح دو بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی، توضیح داد: باتوجه به درخواست تاکسیرانان مبنی بر ارائه خدمات با سطح پوشش بالاتر، طرح دومی برای بیمه درمان تکمیلی با شرکت‌های بیمه گر تقاضا شده و در اسناد مناقصه منتشر شده است. طرح 2، طرح دریافت خدمات بیمه با پوشش بالاتر است. برای مثال اگر هزینه بستری 10 میلیون تومان پیش بینی شده، این مبلغ در طرح 2 افزایش یافته است.
سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه عنوان کرد: مابه‌التفاوت پایه را سامان تاکسیرانی پرداخت می‌کند و اگر تاکسیران نیاز داشته باشد که خدمات بیشتری را دریافت کند، به صورت کاملاً اختیاری می‌تواند طرح 2 بیمه درمان تکمیلی را انتخاب کند.
به گفته قلی زاده؛ طرح یک بیمه درمان تکمیلی رانندگان تاکسی رایگان و طرح دو که سطح مابه‌التفاوتی نسبت به طرح یک دارد، اختیاری است.
او درباره ثبت‌نام نهایی بیمه درمان تکمیلی، بیان کرد: ثبت‌نام قطعی مربوط به این است که سهم بیمه شوندگان توسط کمیسیون مناقصه پس از برگزاری جلسه تشریفات و انتخاب شرکت بیمه گر، مشخص شود و پس از آن از طریق پنل‌های ارتباطی سازمان به متقاضیان دریافت بیمه تکمیلی تاکسیرانی اعلام می‌شود.
سرپرست اداره رفاه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره بیمه عمر و حواث، توضیح داد: براساس سنوات قراردادی سالانه، بیمه عمر و حوادثی برای رانندگان وجود دارد که این بیمه به صورت رایگان برای تمامی تاکسیرانان دارای پروانه معتبر، رد می‌شود. تعهدات ناشی از این بیمه نیز پس از انتخاب شرکت بیمه گر، مشمول رانندگان تاکسی خواهد شد.
قلی زاده با بیان اینکه متأسفانه امروز تعداد مراجعه کنندگان به سازمان تاکسیرانی بابت ثبت‌نام اولیه دریافت بیمه تکمیلی تاکسیرانان بالاست، گفت: درخواست می‌شود که تاکسیرانان هیچ مراجعه حضوری به واحدهای سازمان یا رفاهی نداشته باشند. تاکسیرانان از سه درگاه سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان، تلفن هوشمند و هر دفتر امور هماهنگی و اداری تاکسیرانان می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام دهند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/710903/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

‏ویدئویی از سرقت با خونسردی کامل و بدون ماسک از پارکینگ و انباری یک مجتمع

قتل راننده تاکسی ترکیه‌ای به دست مسافر ایرانی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

سعدی‌خوانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

دسر رولت شکلاتی یک عصرانه خفن

طرز تهیه تست مرغ و پپرونی

یک روش راحت برای درست کردن باقلوا

نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک

احتمال گسترش آنفلوآنزای پرندگان در سطح جهان

این ترفندها باعث می‌شود، بلندقدتر به نظر برسید

درمکان های عمومی همیشه مواظب فرزندتون باشید خطر در کمین است!

خواستگاری دارم که پیش قدم نمیشه چه باید بکنم؟

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

نمایی از داخل کپسول فضانوردی Orion

مارک زاکربرگ: دستگاه جدیدمان مغز را می‌خواند

بزرگداشت شاعری که پیشانی زبان پارسی است/ گوته تا شجریان از «سعدی» اعتبار گرفتند

برنامه 6 بازی پایانی پرسپولیس و استقلال

مدیر شمس‌آذر: پنالتی استقلال غلط بود

ماجراجویی شاگردان شجاعی در قامت یک تیم هجومی

ریوالدو: هیچکس بهتر از مورینیو برای هدایت بارسا نیست!

بند اخراج در قرارداد ناگلزمان

قرارداد عجیب ستاره رئال با نامزدش

تردید مربی ولزی برای حضور در تراکتور

احتمال حضور 10 تیم ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی

حمایت جالب مهندس پرتغالی از کاپیتان تراکتور

دو گل زیبا و پنالتی از دست رفته سادیو مانه مقابل الفیحا

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

تفریحات بهاری نفیسه روشن با چهره ای برنزه در ساحل مالدیو / باغی از بهشت روی زمین

«آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی

تیزر ویدئویی از آهنگ جدید علی زندوکیلی

امدادگران آمریکایی در حال آزمایش لباس های جت گرانشی

گروگان‌گیری دختر 16 ساله در تهران

مشاهده 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

ارسال مواد غذایی به سیل‌زدگان سیستان‌وبلوچستان توسط نیروی هوایی ارتش

هشدار وزارت بهداشت به مادران باردار درباره زایمان تقویمی

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

طرز تهیه خمیر هزارلا

ترفندهایی برای خوشمزه‌تر شدن قورمه سبزی که هر کسی نمی‌داند!

غذاهای دریایی خطر قرارگیری در معرض مواد شیمیایی را افزایش می دهند

خواص «وَالزَّیْتُونِ» معجزه‌گر

افزایش استرس‌ زنان امروزی به دلیل بی‌خوابی

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

کاخ رسانه تصاویر جالبی از فرود مجدد فالکون 9

پنگوئن رباتیک با سرعت و چالاکی در زیر آب حرکت می‌کند