آریا بانو

آخرين مطالب

نوشاد در جایگاه خودش نیست ورزشي

نوشاد در جایگاه خودش نیست
  بزرگنمايي:

آریا بانو - مهر / سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه این تیم نیاز به پوست اندازی دارد به عدم هماهنگی برادران عالمیان اشاره کرد و اینکه نوشاد در جایگاه خودش نیست وبرای بازگشت به اوج نیازمند تغییرات است.
جمیل لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح عملکرد بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی آمریکا و در نظر گرفتن تغییرات ایجاد شده در شیوه برگزاری رقابت ها، بابت نتایج به دست آمده ابراز رضایت کرد اما در عین حال به مواردی اشاره کرد مانند عدم هماهنگی برادران عالمیان، دور شدن نوشاد ازجایگاه خودش، نیاز تیم ملی به پوست اندازی و ...
رضایت کامل از عملکرد امیرحسین هدایی
وی ابتدا به دیدارهای انفرادی که با حضور امیرحسین هدایی و نوشاد عالمیان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: هر دو نماینده ایران دیدارهای شان را از جدول 128 نفره آغاز کردند. هدایی در دیدار نخست با «پاول پلاتنو» رقابت کرد و با وجودیکه این بازیکن بلاروسی رنکینگ بهتری داشت، موفق شد اورا شکست دهد . در دیدار دوم نماینده کشورمان ، مقابل «فان ژندونگ» چینی نفر اول جهان شکست خورد و ازدور مسابقات حذف شد. هدایی در سه گیم ابتدایی این دیدار حرفی برای گفتن نداشت اما در گیم چهارم با ارائه ی بازی خوب توانست با نایجه ده بر شش پیش افتد و می توانست برنده شود اما در نهایت باخت امادر کل از عملکرد هدایی رضایت کامل دارم. او خیلی خوب کار کرد.
بازیکنی باعث حذف نوشاد شد که قبلا هم او را شکست داده بود
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه نماینده چین تایپه حریف اول نوشاد عالمیان بود، ادامه داد: نوشاد به لحاظ رنکینگ جهانی موقعیت خیلی بهتری از حریفش داشت اما درکل نماینده چین تایپه بازیکن خوبی بود که نوشاد موفق به شکست او شد. در جدول 64 نفره هم «سدریک نیوتینک» از بلژیک باعث حذف نوشاد شد. در مسابقات جهانی مالزی هم نوشاد برابر همین بازیکن بلژیکی شکست خورد. در این دیدار البته نوشاد در گیم سوم در حالیکه 6 بر 3 پیش افتاد امابه علت خراب شدن اسکور بوردبازی با وقفه ی هفت هشت دقیقه ای ادامه یافت که بعد از وقفه ای که در بازی ایجاد شد، نوشاد نتوانست روند را امایاز گیری خودرا حفظ کند و بازی را باخت.
نیما در بخش دوبل خوب است اما نوشاد مانند همیشه نیست
لطف الله نسبی با یادآوری اینکه در بخش دوبل ترکیب برادران عالمیان برای ایران به میدان رفتند که در نخستین دیدار برابر تیم دوبل فرانسه باختند و حذف شدند، تصریح کرد: در مجموع نیما عالمیان در بخش دوبل عملکرد رضایت بخشی دارد چون قابلیت های لازم برای بازی در این بخش را دارد اما مشکل اینجاست نوشاد که همراه وی است، مانند روزهای قبل ظاهر نمی شود و دلیل این مشکل دور بودن آنها از یکدیگر ونداشتن تمرینات دوبل است.
برادران عالمیان هماهنگی قبل را ندارند
وی افزود: نوشاد و نیما عالمیان برای بازی در بخش دوبل هماهنگی قبل را با هم ندارند. این دو بازیکن نیاز دارند با هم تمرین کنند تا هماهنگ شوند در حالیکه این شرایط را فعلا ندارند.
نتایج ادوار گذشته در بوق و کرنا می شد
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در ادامه با مروری بر نتایج نمایندگان ایران در ادوار پیشین مسابقات قهرمانی جهان و یادآوری تغییرات ایجاد شده در شیوه برگزاری این دوره از مسابقات گفت: دوره پیشین مسابقات قهرمانی جهان با دیدارهای گروهی آغاز می شد که معمولا با بردهایی برای نمایندگان ایران همراه بود که نتایج آن خیلی به چشم می آمد در حالیکه دیدارهای مسابقات امسال از جدول 128 نفره آغاز شدو مرحله ی گروهی را نداشت.
مروری بر نتایج نمایندگان ایران در مسابقات جهانی قبل
این مربی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی مجارستان هدایی و لطفی در مرحله گروهی حذف شدند اما نیما و نوشاد موفق به صعود شدند، نوشاد در جدول 128 حذف شد و نیما هم در جدول 68 نفره، در مسابقات جهانی آلمان هم نوروزی و احمدیان بعد از صعود از مرحله گروهی در جدول 128 نفره حذف شدند اما نوشاد و نیما تا جدول 64 نفره پیش رفتند. در مسابقات جهانی آمریکا هم با وجودیکه سطح مسابقات خیلی بالاتر بود، در جدول 64 نفره نماینده داشتیم.
انتقاد از جایگاه نوشاد عالمیان
لطف الله نسبی تاکید کرد: در هر صورت بازیکنان ایران نسبت به ادوار گذشته پسروی نداشتند و همین مسئله با در نظرگرفتن سطح بالای مسابقات قابل توجه است اما به عنوان سرمربی تیم ملی اعتقاد دارم که جایگاه نوشاد عالمیان این نیست و موارد فنی را درصحبتی که با او داشتم گوشزد کرده ام.
نوشاد نیازمند تغییراتی برای بازگشت به اوج است
وی در این زمینه به یک موضوع اشاره کرد واینکه نوشاد عالمیان نباید اصرار زیادی به زدن فور هند داشته باشد. به شرطی که او تغییراتی در راکت گیری داشته باشد می تواند دوباره به اوج بازگردد و جایگاه خود را به دست بیاورد.
صحبت های نیما صحت نداشت
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین در مورد صحبت هایی که نیما عالمیان درجریان مسابقات جهانی آمریکا در رابطه با کوتاهی فدراسیون در معرفی وی برای دیدارهای انفرادی مطرح کرد، گفت: صحبت هایی که او مطرح کرد اصلا واقعیت نداشت. حضور کشورها در مسابقات بر اساس سهمیه ای بود که در اختیارشان گذاشته بود و اینکه در زمان مقرر نسبت به ثبت نام نمایندگان خود اقدام کرده بودند. ایران هم دو سهمیه انفرادی داشت که با برگزاری مسابقات انتخابی نفرات شرکت کننده در آن را مشخص کردیم.
خودم پیگیر موضوع شدم
وی با تاکید دوباره بر اینکه صحبت های نیما بدون پایه و اساس بود، یادآور شد: شخصا برای اطمینان از موضوع با مدیر کمیته مسابقات فدراسیون جهانی هم صحبت کردم اما او هم سهمیه های هر کشور را تایید کرد.
انتقاد از شرایط مسابقات جهانی آمریکا
لطف الله نسبی در بخشی از گفتگو با خبرنگار مهر مسابقات قهرمانی جهانی در آمریکا را ضعیف خواند و گفت: 5 دوره مسابقات جهانی را تجربه کرده ام، با قاطعیت می گویم که این دوره از ضعیف ترین ادوار مسابقات بود. در جریان دیدار نوشاد با حریف بلژیکی به خاطر از کار افتادن اسکوربرد، بازی در گیم سوم با وقفه 8 - 7 دقیقه ای مواجه شد. این اتفاق در چند دیدار دیگر هم رخ داد. داوری که در بازی نوشاد برای رسیدگی به وضعیت اسکوربرد اقدام کرد به قدری پیر بود که به سختی راه می رفت
مسابقات در سطح جهانی نبود
وی ادامه داد: در این رقابت ها فاصله تماشاگر با میزهای مسابقات خیلی زیاد بود. اصلا موقعیت 6 - 5 میز به گونه ای بود که تماشاگر به آن دسترسی نداشت. تعدادزیادی از بازی ها با تاخیر آغاز شد برای نمونه بازی دوم امیرحسین هدایی تاخیر 50 -40 دقیقه ای داشت.اسکور بردهای مسابقات به دفعات از کار افتادو در کل مسابقات در سطح جهانی نبود.
نمی توانیم به خاطر نبود نوشاد و نیما اردوها را تعطیل کنیم
«یکی از انتقادات وارد به تیم ملی برگزاری اردو بدون حضور بازیکنان اعزامی به آمریکا بود. خود شما هم به ناهماهنگی برادران عالمیان در دوبل به خاطر عدم تمرین کنار هم اشاره کردید. برنامه ریزی برای آینده چیست. در کل فدراسیون و تیم ملی باید با بازیکنان هماهنگ باشد یا بازیکنان با شما؟»
وی در پاسخ به این پرسش گفت: بازیکنانی مانند نوشاد و نیما عالمیان درگیر مسابقات باشگاهی هستند و منبع درآمدشان هم از این رقابت هاست. نمی توانیم آنها را از این فعالیت منع کنیم. از طرفی فدراسیون هم نمی تواند دست روی دست بگذارد تا ببینید نوشاد و نیما چه زمانی آزاد هستند و آن زمان اردو تشکیل دهد. این دو بازیکن 6 ماه درگیر مسابقات باشگاهی هستند و اصلا ایران نیستند.
بازیکنان خود را با تیم ملی هماهنگ کنند
جمیل لطف الله نسبی تاکید کرد: برنامه ریزی ما بر مبنای حضور نوشاد و نیما نیست که هر زمان نتوانستند در ایران باشند، ما هم اردو را تعطیل کنیم. آنها باید خود را با تیم ملی هماهنگ کنند. همین هفته آینده دور ششم اردو را آغاز می کنیم. نمی توانیم چون آنها نیستند، اردوها را تعطیل کنیم.اگر بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشندکه بسیار عالیست و خوشحال می شویم.
تیم ملی نیاز به پوست اندازی دارد
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین به یک مسئله اشاره کرد و اینکه این تیم نیاز به پوست اندازی دارد. وی در توضیح تکمیلی این موضوع گفت: منظورم این نیست که قصد تغییر ترکیب را داریم اما این مسئله باید خیلی زیاد موردتوجه باشد که تیم ملی جای بازیکنان با انگیزه، مرتب و منظم است و کسانی که خواهان حضور در اردوهای تیم ملی هستندباید به گونه ای عمل کنند که منابع مالی هدر نرود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/711208/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود