آریا بانو

آخرين مطالب

راز لاغر شدن صورت بازیگر معروف ترکیه ای زنان جهان

راز لاغر شدن صورت بازیگر معروف ترکیه ای
  بزرگنمايي:

آریا بانو - برترین ها / هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟
گفته می‌شود که علت اصلی تغییر ظاهر این بازیگر، بیچکتومی یا تخلیه کردن چربی‌های گونه و در نتیجه لاغر شدن صورت اوست. تخلیه چربی‌های صورت سبب می‌شود که چربی لپ‌ها از بین رفته و استخوان گونه نمایان گردد. در نتیجه آن نیز صورت کشیده‌تر و زاویه دارتر دیده می‌شود.

آریا بانو


اگر تصاویر قبل از جراحی هانده ارچل در سریال «عشق حرف حالیش نیست» را به یاد داشته باشید قطعا داشتن آگاهی درباره این جراحی برایتان جذاب خواهد بود. جراحی تخلیه چربی‌های لپ، در سراسر جهان تحت عنوان «بیچکومی» یا «تخلیه چربی باکال» شناخته می‌شود.
به بهانه این خبر در این مطلب برای شما توضیحاتی را درمورد این جراحی زیبایی توضیح می‌دهیم تا ببینید که آیا شما هم به این جراحی نیاز دارید یا خیر؟
بیچکتومی چیست؟
بزرگ بودن چربی باکال (چربی‌های گونه) یا هیپرتروفی (بزرگ شدن عضوی بیش از حد لزوم) باعث می‌شود صورت، گرد و کودکانه به نظر برسد و دارای لپ‌هایی برآمده باشد. بسیاری از افراد به صورت ارثی گونه‌هایی برآمده دارند و نگران این هستند که با کاهش وزن و ورزش کردن نتوانند آن‌ها را کوچک کنند. محل چربی باکال به خوبی مشخص شده است و اندازه آن معمولاً به اندازه یک گردو یا توپ پینگ پنگ است. چربی باکال بین عضله ماستر (عضله‌ی بزرگی که به عمل جویدن کمک می‌کند) و گونه واقع شده است. هنگامی که این چربی بزرگ شود، باعث ورم کردن و پُر شدن گونه‌ها و بخش پایینی صورت می‌شود. با عمل جراحی می‌توان چربی باکال را از میان برداشت و با کوچک کردن لپ در نتیجه صورت را لاغر و باریک کرد.

آریا بانو


بیچکتومی چگونه انجام می‌شود؟
این جراحی حدود 30 الی 45 دقیقه زمان می‌برد. ابتدا پزشک جراح با استفاده از بی‌حسی موضعی، ناحیه مورد نظر را بی حس می‌کند و سپس از داخل دهان شکافی در قسمت لپ ایجاد می‌کند و با دستگاه مخصوصی چربی‌های موجود را تا حد نیاز تخلیه می‌کند.
جراحان در طول عمل استخراج چربی باکال، لایه‌های چربی که باعث افزایش حجم گونه‌ها شده بودند را برمی دارند. این لایه‌های چربی که در گونه‌ها و در امتداد دو طرف صورت یافت می‌شوند، به صورت شما ظاهری چاق و گرد می‌دهند. برخی از این چربی‌های باکال را می‌توان از طریق عمل جراحی و با ایجاد برش‌هایی در دهان، استخراج کرد.
برای انجام این عمل، برشی به طول حدود دو تا چهار سانتیمتر ایجاد می‌کنند. برش در داخل دهان، بالای دومین دندان آسیاب بالایی ایجاد می‌شود. سپس جراح، وسط عضله شیپوری (یکی از عضلات اصلی گونه) را میبُرد. بعد از آن با فشار دادن گونه‌ها از بیرون، چربی باکال را به جلو میراند و آن‌ها را از این برش‌ها خارج می‌کند. جراح با استفاده از یک انبر جراحی، چربی‌های اضافی را برمی دارد و سپس با استفاده از بخیه برش‌ها را می‌بندد.

کاندید مناسب بیچکتومی
اگر شما نیز مانند هانده ارچل، اندام نسبتا لاغری دارید، اما لپ‌هایتان بزرگ هستند و لپ‌های بزرگ باعث شده‌اند صورت‌تان بیش از حد گرد به نظر برسد، جراحی بیچکتومی مناسب شماست. اما اگر اندام چاقی دارید انجام این جراحی تاثیر زیادی روی لاغری صورت‌تان نخواهد داشت.
بهترین کاندیدا برای این روش، کسانی هستند که به دنبال رهایی از شرّ چربی‌های آزاردهنده در بخش پایینی گونه‌های خود هستند. کسانی که به دنبال این عمل جراحی هستند باید در محدوده 30 درصد از وزن ایده آل خود باشند. این روش از نظر باقی ماندن جای زخم یا افتادگی پوست بعد از عمل، نیز برای افرادی مناسب است که خاصیت لاستیکی پوستشان زیاد است. اگر خاصیت الاستیکی پوست شما خوب نباشد، ممکن است به عمل‌های زیبایی دیگری مانند لیفت صورت نیاز داشته باشید تا پوستتان بعد از استخراج چربی‌ها دوباره سفت شود.
7 نکته اساسی درباره چربی داخل دهانی
1- برداشت چربی داخل دهان، درمان انتخابی برای بیمارانی است که توده چربی آن‌ها به سمت خارج و پایین در خارج از گوشه لب بیرون زده باشد و مسئول برجستگی ظاهری در این قسمت باشد. افراد کمی واقعاً به این عمل نیاز دارند.

2- برداشت چربی داخل دهانی باعث مشخص‌تر شدن برجستگی استخوان‌های گونه و بافت قرارگرفته بر روی استخوان و کاستن از حجم قسمت تحتانی گونه در زیر استخوان‌های آن ناحیه می‌شود.
3- چربی داخل دهان یا بوکال، یک چربی عمقی است که می‌تواند با بیرون‌زدگی‌اش باعث ایجاد پری در سمت خارجی گوشه لب‌ها شود. در اغلب موارد باید برای حفظ حجم صورت و چربی‌های آن حداکثر تلاش انجام گردد و برداشت این چربی معمولاً آن نتایجی را که فرد انتظار دارد ایجاد نخواهد کرد.
4- ازآنجایی‌که این قسمت از چربی در زیر عضلات صورت قرار دارد و عمقی می‌باشد نمی‌توان با لیپوساکشن صورت از روی پوست آن‌ها را برداشت.
5- بررسی شرح‌حال خانوادگی افراد با صورت گرد شبیه ماه نیز در تصمیم‌گیری برای برداشت این قسمت از چربی صورت می‌تواند کمک‌کننده باشد. خانواده‌هایی که صورت گرد داشته و در پیری هم همین حالت را حفظ کرده باشند، درصورتی‌که چربی داخل دهانی مسئول این پری باشد می‌توانند از برداشتن آن‌ها بهره ببرند -هر چند بسیار نامعمول است- ولی در مواردی که افراد خانواده در جوانی صورت گردی داشته‌اند که در ادامه روند پیری آن حالت را ازدست‌داده و صورت لاغرتری بهم زده‌اند باید حتی‌الامکان از این عمل پرهیز نمایند گروه‌های چربی متعدد در نواحی مختلف صورت وجود دارد لذا نکته مهم مشخص کردن این مسئله است که آیا برداشتن چربی داخل دهان می‌تواند به بهتر شدن وضعیت فرد و حل مشکل وی کمک نماید یا خیر.

6- مهم‌ترین چالش در برداشت چربی داخل دهانی، پرهیز از آسیب به بافت‌های عصبی و عضلانی مجاور آن‌هاست و معمولاً عمل آن تحت بی‌حسی موضعی یا بی‌دردی خفیف در مطب یا کلینیک انجام می‌شود که در طی آن برش کوچکی در داخل دهان داده می‌شود و چربی دهانی از خلال آن برش بیرون کشیده شده و برداشته می‌شود.
7- با اینکه برداشت چربی داخل دهانی باعث خالی شدن قسمت صورت در زیر گونه‌ها و در کوتاه‌مدت، دادن شکل زیباتر همراه با تعریف شدن و مشخص شدن بهتر برآمدگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت می‌شود. ولی قطعاً در درازمدت روند پیری در صورت را تسریع خواهد کرد و بسیار به‌ندرت به‌وسیله یک جراح پلاستیک آشنا به سیر بلوغ و پیری صورت در گذر زمان پیشنهاد می‌شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/730144/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیستم بادبان خورشیدی پیشرفته ناسا؛ شاهکار جدید فناوری‌ فضایی!

نبودی در دلم انگار طوفان شد، چه طوفانی!

سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران؛ زودتر برگردید!

بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد

داوران معروف UWW محروم شدند؛ برنده کشتی جنجالی عوض نشد

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد

استقلال و پرسپولیس واقعا 3 هزار میلیارد؟

توضیحات اسبقیان درباره اداره‌ی استقلال و پرسپولیس

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت

ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی

نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم

خوشمزه‌ترین سوغاتی گرگان از نظر «احمدرضا اسعدی»

تغییر در قوانین جوایز «اسکار»

«نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ

ارکستری هارمونیک و زیبا از کشور مصر

ماجرای تجمع مردم در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟

باران سنگین و وقوع سیلاب در شهرستان دلیجان

هشدار باران شدید در 21 استان

روایت خیری که در اوج نداری زائر اولی ها را به زیارت امام رضا می‌آورد!

ساخت مهره های شطرنج به شکلی زیبا

آرامگاه چوپان‌آتا در شهر زیبای کلاله

جدال دیدنی سگ ها با پلنگ برفی

مزارع معروف لاله ها در هلند

چگونه ورزش کردن باعث طولانی شدن عمر می شود؟

تصاویری شگفت‌انگیز از سحابی horsehead و Orion

شعرخوانی زیبا از باران نیکراه

سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ

عارف غلامی دوباره از لیست خط خورد

تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس

21 سال پیش در چنین روزی؛ هت‌تریک تاریخی رونالدو مقابل منچستریونایتد

لب‌خوانی در جنجال بزرگ ال‌کلاسیکو؛ تکنولوژی نداریم

رأفت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قوی‌تر است

اتهام بزرگ؛ پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏

علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد

ویدئویی جدید از رفتارهای عجیب بنیامین بهادری!

به نظرتون سروش با حامد چه صحبتی داشت؟

پاسخ دوقلوهای سریال «پایتخت» به 2 سوال مهم

چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟

عوض شدن مسیر خوردو پس از تصادف!

سرعت دیوانه وار راننده های موتور سنگین!

کشتی گرفتن جالب دو سنجاب

گوناگون/ کشف تصویر 1800ساله «اسکندر مقدونی»

رفتار عجیب موش پس از شنیدن صدای جیغ!

خوراک مرغ لعاب دار و مجلسی درست کن

اگر قصد باروری دارید این خوراکی ها را حتما بخورید

4 روش درخشان برای تیز کردن چاقوهای کُند

ناسا نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ را به‌ نمایش گذاشت

دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد