آریا بانو

آخرين مطالب

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید زنان جهان

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - برترین ها / با حکم نهایی دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد، دوباره بحث درباره رابطه این دو بازیگر هالیوودی داغ شده است و تقریبا همه ما صرف نظر از علاقمند بودن یا نبودن به این موضوع، هر روز از مسائل مطرح شده در این دادگاه جنجالی در ویرجینیا باخبر بودیم. 
هیات منصفه دادگاه جانی دپ-امبر هرد به این نتیجه رسید که امبر هرد به جانی دپ در قضیه مقاله سال 2018 واشنگتن پست که در آن مدعی خشونت خانگی شده بود، تهمت زده است. این هیات همچنین دریافت که جانی دپ نیز در جریان مبارزه با اتهاماتش، به امبر هرد تهمت زده است.
جانی دپ بلافاصله با انتشار بیانیه ای از حکم هیات منصفه در پرونده دادگاه مدنی خود با همسر سابقش استقبال کرد. این بازیگر در هر سه مورد اتهامی که توسط تیمش مطرح شده بود پیروز شد، این در حالی است که هرد تنها در یکی از ادعاهای متقابل خود موفق بود.
بنا به اعلام دادگاه، جانی دپ 15 میلیون دلار غرامت دریافت خواهد کرد در حالی که امبر هرد 2 میلیون دلار غرامت دریافت می کند.
در این مقاله قصد داریم برخلاف بیشتر خبرهای مرتبط با این داستان که به حواشی دادگاه و مسجل شدن گناه‌کار بودن جانی دپ یا امبر هرد می‌پردازند، به رابطه‌ای توجه کنیم که با عشق آغاز شد و سرانجامی تاریک داشت.
همه‌چیز کی و چگونه آغاز شد؟
می‌توان با اطمینان زیاد سال 2009 را شروع همه‌چیز دانست. در آن زمان دپ و هرد در فیلم The Rum Diary هم‌بازی بودند و زمان زیادی که در پشت صحنه این فیلم با هم می‌گذراندند باعث به وجود آمدن علاقه‌ای دوطرفه در آن‌ها شد، هرچند که طبق اطلاعات مطرح شده در دادگاه رابطه آن‌ها تا 2 یا 3 سال بعد یعنی سال 2011 یا 2012 آغاز نشد.
در سال 2009 جانی دپ هنوز در رابطه طولانی مدت و با ونِسا پارادایس بود، رابطه‌ای که رسما در سال 2012 به پایان رسید. دپ و پارادایس از سال 1998 و به واسطه حضور هم‌زمان سر فیلم نئو نوارِ پولانسکی The Ninth Gate با هم آشنا و وارد رابطه شدند و یک فرزند دختر به نام لیلی-رز دپ و یک فرزند پسر به نام جک دپ حاصل این رابطه با استانداردهای هالیوودی طولانی بود.
در طرف مقابل امبر هرد هم در آن زمان (سال 2009) در نقطه پایانی رابطه‌ای طولانی با ون‌ری به سر می‌برد، رابطه‌ای که اندکی پیش از شروع فیلم‌برداری فیلم The Rum Diary با وضعیتی نه چندان دوستانه و دخالت پلیس به پایان رسیده بود. ون‌ری در سال 2009 امبر هرد را به حمله فیزیکی متهم کرده بود. اتهامی که اندکی بعد از طرف ون‌ری پس گرفته شد و او تفسیر اشتباه پلیس از حرف‌هایش را دلیل این سوءتفاهم دانسته بود.
مراسم عروسی، آغاز یا پایان رابطه؟
جانی دپ و امبر هرد به این ترتیب در سال 2015 و پس از 3 یا 4 سال دوستی با برگزاری یک مراسم ساده با هم ازدواج کردند و بعدها البته در جزیره خصوصی جانی دپ در باهاما مراسم پرخرج‌تری هم برای این ازدواج برگزار شد. با توجه به اینکه با گذشت کمتر از یک سال از این مراسم، دپ و هرد در شرایطی بسیار پرحاشیه و مملو از تهمت از هم جدا شدند، می‌توان تصور کرد شیرین‌ترین لحظات رابطه هرد و دپ بین سال‌های 2012 و 2015 اتفاق افتاده باشد. در این زمان هرد و دپ شیفته یکدیگر بودند و بنابر صحبت‌های روان‌شناس،لاورا اندرسون که در سال 2015 جلساتی را برای مشاوره رابطه با دپ و هرد برگزار کرده بود، هنوز روی سمی این رابطه فرصتی برای عرض اندام نیافته بود.

آریا بانو


عشقی که انگار از آسمان‌ها آمده بود!
هرد و دپ در این زمان عاشق هم بودند. هرد بر اساس صحبت‌های وکیلش در دادگاه ویرجینیا عاشق شخصیتی از جانی دپ بود که معمولا در فیلم‌ها ظاهر می‌شد. هرد عاشق جانی دپ کاریزماتیک، مهربان، دیوانه و البته آماده هنجارشکنی بود و برای آگاهی از احساس دپ به هرد در این زمان می‌توانیم به پاسخش به قاضی پرونده رجوع کنیم زمانی که از دپ درباره شکل احساسش به هرد در زمان شروع رابطه می‌پرسد:"در آن زمان او در ذهن من بی‌نقص‌ترین و کامل‌ترین فرد برای من بود. برای مثال او درباره آهنگ‌های قدیمی سبک بلوز که من بسیار به آن علاقمند هستم اطلاعات فراوانی داشت. او در آن زمان در نظر من فردی مطلع و تحصیلکرده، مهربان، شیرین و بامزه بود. به مدت یک یا یک سال و نیم از زمان شروع رابطه‌مان او برای من فوق‌العاده بود و بعد همه‌چیز شروع به تغییر کرد یا بهتر است بگویم شروع به آشکار شدن کرد."

آریا بانو


کودکی نابسامان و مسموم شدن رابطه
شاید روشن‌ترین تصویر درباره چرایی به خشونت و آزار کشیده شدن رابطه هرد و دپ را همان‌گونه که لاورا اندرسون در دادگاه بیان کرد بتوان در کودکی نابسامان این دو بازیگر دانست. درباره وقایع دوران کودکی هرد اطلاعات زیادی نداریم اما جانی دپ بنابر حقایقی که در دادگاه ارائه شد در تمام طول دوران کودکیش شاهد آزار کلامی و فیزیکی پدرش توسط مادرش بود. مادری که از تحقیر و کتک زدن جانی و خواهرش هم ابایی نداشت.

آریا بانو


آریا بانو


لاورا اندرسون در ویدئویی که از او در دادگاه پخش شد ضمن توصیف رابطه هرد و دپ به عنوان "آزار و سوءاستفاده متقابل" اضافه کرد که به نظر او جانی دپ در تمام طول دوران بزرگسالیش به خوبی قادر به کنترل آثار مخرب این کودکی نابسامان بوده اما برای او امبر هرد و رفتارهایش مانند یک محرک عمل می‌کرده است. اندرسون ادامه می‌دهد که از صحبت‌هایش با این زوج به این نتیجه رسیده است که گویی هرد برای حفظ غرورش خود را مجبور می‌دیده جانی را عصبانی و وادار به واکنش کند و ترک بحث و مشاجره از طرف جانی دپ هربار هرد را به وحشت می‌انداخته است. اندرسون در همین ویدئو اضافه می‌کند که هرد بارها باعث به جنجال کشیده شدن(تبدیل بحث به آزار کلامی یا فیزیکی) بحث با دپ ‌شده است و ادامه می‌دهد:"البته حدس می‌زنم دفعاتی هم بوده که دپ باعث بالا گرفتن مشاجره می‌شده اما من مدرکی برای اثبات آن نیافتم، مدرکی که درباره تاثیر هرد مشاهده کردم."
سفری پر از آزار و سوء استفاده و توهین
رابطه هرد و دپ خیلی زود پس از ازدواج نشانه‌هایی از نابسامانی را آشکار کرد. سفر این زوج در این سال به استرالیا برای فیلم‌برداری دنباله جدید دزدان درایی کارائیب مملو از حاشیه بود. از حواشی به وجود آمده برای سفر غیر قانونی دو سگِ این زوج که بگذریم طبق ادعاهای متناقض دپ و هرد در همین سفر اتفاقات خشونت بار فراوانی بین آن‌ها افتاده است. هرد ادعا می‌کند در همین سفر از طرف دپ مورد آزار جسمی و جنسی قرار گرفته است، ادعایی که دپ رد می‌کند. در طرف مقابل جانی دپ هم ادعا می‌کند هرد در این زمان ضمن توهین و کتک زدن او، با پرتاب یک بطری باعث قطع شدن نوک انگشتش شده و آشپزهای هتل مجبور به گشتن اتاق برای پیدا کردن تکه انگشت قطع شده او برای پیوند مجدد شد‌ه‌اند، اتفاقی که هرد آن را تکذیب نمی‌کند اما ادعا می‌کند دپ طی اقدام به زدن او با گوشی آیفونش تصادفا باعث قطع شدن انگشت خودش شده است.

آریا بانو


خیلی از سفر این زوج معروف به استرالیا نگذشته بود که انتشار مقاله هرد در واشنگتن پست، نه تنها پایان رابطه هرد و دپ را جلو انداخت(دپ و هرد در سال 2016 رسما از هم جدا شدند) بلکه باعث شد رابطه این دو بازیگر از آن زمان تا به امروز به یکی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری در رسانه‌های دنیا تبدیل شود.
عشق و تنفر
بررسی رابطه هرد و دپ هر فردی را درباره زمان اندک بین عشق آتشین آن‌ها و شروع آزار و سوء استفاده متعجب می‌کند. رابطه‌ای که با عشق و احساس آغاز شد و خیلی زود به مسیری کشیده شد که جز هزینه‌های فراوان مادی و احساسی برای دپ و هرد، نمی‌شد پایان دیگری برای آن متصور شد. رابطه‌ای که در آن خیلی زود آزار و سوءاستفاده و خیانت( جانی دپ امبر هرد را به خیانت‌های فراوانی از جمله با ایلان ماسک و جیمز فرانکو متهم می‌کند و در مقابل هرد هم مدعی خیانت همسر سابقش است) جای عشق و علاقه و فضای رمانتیک را گرفت.

آریا بانو


در ادامه واکنش طنز کاربران فضای مجازی با حکم نهایی این دادگاه پر سر و صدا را بخوانید
*جدا از خسارت مالی، امبر هرد از نظر روانی نابود میشه و بنظرم سریعتر باید پادکستای دکتر انوشه رو شروع کنه گوش بده
*امبر هرد یادش رفت که هیچوقت نمیشه کاپیتان جک اسپارو رو دستگیر کرد
*ضربه‌ای که امبر هرد به me too زد رو هیچ دشمنی نمی‌تونست بزنه.
*امبر هرد یه بار دیگه ثابت کرد که زن زیبا بود در این زمونه بلا
*اولین صبحِ بعد از پیروزی غرور‌انگیز جانی دپ بر امبر هرد به خیر و خوشی دوستان
*ولی گلزار از امبر هرد بهتر گریه میکنه
*جانی دپ یه مقدار پول برد اما همه اسم مامانش رو فهمیدن. ارزشش رو نداشت
*الان من و امبر هرد خیلی زندگی‌مون شبیه به همه. جفتمون 15 میلیون دلار پول می‌خوایم.
*پسر امبر هرد دادگاه رو باخت و 15 میلیون دلار باید غرامت بده، درحالی که کل ثروتش 10میلیون دلاره
بی صبرانه منتظرم محسن چاوشی برای آزادی امبرهرد شماره حساب بذاره
*الان امبر هرد میره دایرکت ایلان ماسک میگه slm bidary؟
*قیافه آمبرهرد موقع رای دادگاه : لعنتی هنوزم تو فاز مظلوم نماییه

آریا بانو


لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/753348/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خدایا زندگی رو زیر و رو کن

پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از خصوصی‌سازی

ممنون به خاطر همه چیز؛ خداحافظ برای همیشه!

درخشان: پرسپولیس شرایط خوبی برای پیروزی برابر آلومینیوم دارد

آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد

طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران

تازه کردن سبزی پژمرده با چند ترفند ساده خانگی!!

شغل های استرس زا را بشناسید/اینفوگرافی

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا

انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها

پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!

دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات

داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

با آدم های منفی اطرافم چگونه رفتار کنم که انرژی شان را جذب نکنم؟

چگونه کودک حرف گوش نکن را تربیت کنیم؟

کدام ویتامین باعث کاهش خطر ابتلا به نقرس میشود؟

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

پیش بینی وضعیت بارندگی برای آخر هفته

ماجرای تعطیلی شنبه یا پنجشنبه جنجالی شد

یوسفی: من هیچ دلخوری از آقای دبیر ندارم