آریا بانو

آخرين مطالب

هیچ‌وقت از اعتماد به جوان‌ها ضرر نکردم ورزشي

هیچ‌وقت از اعتماد به جوان‌ها ضرر نکردم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید این تیم در فصل پیش رو برای کسب رتبه تک‌رقمی تلاش خواهد کرد.
رضا مهاجری در حاشیه تمرین امروز نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از اینکه فصل خوب برایمان تمام شد با صحبتی که با هیئت مدیره داشتیم توانستیم 7-8 تا از بازیکنانی که از سال گذشته بودند صحبت کنیم و خدا را شکر بچه ها به دعوت‌مان لبیک گفتند. با چند بازیکن جوان مثل امیرحسین کریمی و چند بازیکن دیگر قرارداد بستیم ولی هنوز تیم‌مان کامل نیست و برای کامل شدن نیاز به زمان داریم.
وی افزود: نظرمان این بود که تمرینات را شروع کنیم تا حداقل با همین مجموعه 60 درصدی کار را جلو ببریم. طی روزهای آینده هم سعی می‌کنیم پازل را کامل کنیم و نفراتی را که لازم داریم با توجه به شرایط مالی‌مان جذب‌ کنیم. امروزه جذب بازیکن در این شرایط نقل و انتقالاتی برای تیم هایی مثل ما سخت است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بتوانیم تیم بهتری نسبت به پارسال باشیم و شرایط بهتری رقم بزنیم تا از اعتبار خودمان و تیم‌مان دفاع کنیم. در زمان خوبی هم شروع کردیم و روز به روز هم تیم کامل تر و بهتر خواهد شد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه این تیم در فصل اخیر برای بقا می‌جنگید و او برای عدم تکرار این اتفاق چه برنامه ای دارد گفت: یک قسمت مربوط به من سرمربی و کادرفنی می‌شود و همه تلاش‌مان را انجام خواهیم داد که تیمی ببندیم که بتوانیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم. وقتی بحث دفاع از اعتبار خودمان باشد اینطور نیست که بگوییم می‌خواهیم امسال بمانیم؛ ما می‌خواهیم هم فوتبال خوبی بازی کنیم و هم نتایج خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشیم و برای رتبه های بالاتر بجنگیم و حتی انگیزه تک رقمی شدن داریم. همه اینها لازم است تا بتوانیم در بعد فنی و جذب بازیکن شرایط مناسبی داشته باشیم و باشگاه و هیئت مدیره حمایت کند. صحبت های خوبی داشتیم.
او ادامه داد: اگر بنا است پرواز خوبی داشته باشیم باید دو بال خوب داشته باشیم؛ یک بال ما هستیم و یک بال بحث مدیریتی است. اگر این دو هماهنگ باشند و بتوانیم به تعهداتی که به یکدیگر می‌دهیم عمل کنیم می‌توانیم امسال سال متفاوتی نسبت به دو سال اخیر داشته باشیم.
مهاجری در مورد امکاناتی که در تهران در اختیار آنها قرار دارد و انتقال تمرینات آنها به شهریار گفت: سیستم اداری نیاز به نامه‌نگاری دارد و ما بحثی که با هیئت مدیره محترم داشتیم استفاده از امکانات خود شرکت نفت است که امکاناتی در تهرانسر دارد.‌ بازدید هم کردیم و امکانات خوبی دارد. در شرف این هستیم که نامه‌‌نگاری ها انجام شود؛ در شرف این هستیم که در یکی دو روز آینده مشکل مرتفع شود و بتوانیم از امکاناتی که مختص خود وزارت نفت است استفاده کنیم.
وی در مورد اینکه بازیکنان بزرگ مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفتند بیان کرد: خاصیت فوتبال این است. تیم هایی که نگاه قهرمانی و آسیایی دارند همیشه به دنبال جذب استعداد تیم های متوسط تر هستند. خدا را شکر که در این تیم با وجود اینکه شرایط نتیجه‌گیری خوبی در طول فصل نداشت، یک بازیکن به پرسپولیس می‌رود نشان می‌دهد این باشگاه و مربیانی که قبل از من آمده‌اند نگاه خوبی به جوان ها داریم. امسال هم قطعا آن نگاه را داریم. من تا به حال از اعتماد به جوان ها ضرر نکردم و الان خیلی از جوان ها هم به عنوان بازیکنان با تجربه در تیم ملی و استقلال و پرسپولیس کار می‌کنند. قطعا امسال هم همان سیاست را ادامه می‌دهیم و در کنار یک بازیکن با تجربه، یک جوان خوب هم استفاده می‌کنیم که سال بعد حداقل این تیم 10-12 جوان داشته باشد که هم به لحاظ اقتصادی هم شرایط بازار نقل و انتقالاتی راحت تر به کار خودش ادامه بدهد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه آیا از روند نقل و انتقالاتی راضی است یا خیر گفت: قطعا بازیکنان دیگری جذب می‌شوند. ما با 50 درصد توان‌مان تمرینات را شروع کرده‌ایم و جوان هایی هم آورده‌ایم تا بررسی کنیم تا به ما اضافه شوند. برای جوان ها در مسجدسلیمان و اهواز هم تست خواهیم گذاشت تا بتوانیم بازیکنانی که استعداد لازم را دارند به جمع خودمان اضافه کنیم. ما هنوز کار نقل و انتقالاتی را به صورت جدی آغاز نکرده‌ایم؛ اولویت اول ما حفظ نفرات از فصل گذشته بود که خدا را شکر توانستیم نفراتی که نیاز داشتیم تمدید کنیم. چند بازیکن هم اضافه شده‌اند و قطعا در روز های آینده هم سعی می‌کنیم بازیکنانی که می‌توانند در پازل تاکتیکی ما قرار بگیرند و با بودجه ما هم هم‌خوانی دارند به جمع خودمان اضافه کنیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/759826/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

رفتار حرفه ای چیست؟ چگونه رفتار حرفه ای داشته باشیم

ایده آل گرایی چیست و خطرات آن چیست؟

بلوغ فکری چیست و چه نشانه هایی دارد؟

اختلال سلفیتیس چیست و چگونه درمان می شود؟

سندرم قلب شکسته چیست؟ علل و علائم و درمان آن

دروغگویی پاتولوژیک چیست؟ علائم و درمان آن

ترس از سگ یا سگ هراسی چیست و چگونه درمان می شود؟

صدابیزاری یا میسوفونیا چیست و چگونه درمان می شود؟

سندرم آسپرگر چیست و چگونه درمان می شود؟

بی ثباتی عاطفی چیست و علائم و درمان آن کدام است؟

نردبان انتزاع چیست و کاربرهای آن برای سخن گفتن جذاب کدامند؟

اعتیاد به تلویزیون چه مضراتی دارد و چگونه می توان برآن غلبه کرد؟

اعتیاد به قمار چیست؟ نشانه ها، علل و درمان آن

استرس و ناراحتی در هنگام پرواز

وسواس کمک به دیگران چیست و چگونه به آن غلبه کنیم؟

اختلال تجزیه ای چیست ؟ انواع آن و درمان آن

اختلال اضطراب یا استرس پس از سانحه یا ptsd

روانکاوی چیست و تکنیک های روانکاوی کدامند؟

چگونه بر خجالت و کمرویی هنگام مکالمه تلفنی غلبه کنیم؟

تبعیضِ جنسیتی چیست و انواع آن کدامند؟

پت تراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

مایندفولنس یا ذهن آگاهی چیست و چه فوایدی دارد؟

روانشناسی مهاجرت چیست؟ دلایل مهاجرت و مشکلات فرد مهاجر

در چه سنی بیشتر احساس بدبختی میکنیم

منطقه امن ذهنی چیست و چگونه می توان از آن خارج شد؟

خودانگاره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

خنده های بی اختیار و غیر ارادی

خیانت به خود چیست و چگونه می توان از آن رها شد؟

چرا بعضی از افراد همیشه سر قرار دیر می رسند

با گریه نخوابید

گم شدن در مسیر زندگی چگونه است و چه باید کرد؟

علل خودزنی در موقع عصبانیت چیست؟

چگونه کار پیدا کنیم؟

دلایل گریه کردن در هنگام عصبانیت چیست و چگونه می توان آن را کنترل کرد؟

افسردگی ماسکه چیست؟ علائم و راه درمان آن

چرا بی دلیل احساس غم می کنیم؟

آکروفوبیا یا ترس از ارتفاع : علت ، علایم و درمان

افسردگی ماژور چیست و راه درمان آن کدام است؟

علت تمایل جوانان به زندگی جدا از خانواده

کلپتومانیا یا جنون دزدی چیست؟ علل و درمان آن

افسردگی سایکوتیک چیست؟ علائم و درمان آن

روان پویشی چیست و چگونه عمل می کند؟

نوروتیزیسم یا روان رنجوری چیست؟ علائم و درمان آن

پاراسومنیا یا خواب پریشی چیست؟ علل ، انواع و درمان آن

هموفوبیا، ترس از خون چیست؟ علایم و راههای درمان

علایم و انواع اختلال یادگیری + راههای درمان اختلال یادگیری

نوروپلاستیسیتی: چگونه از قابلیت شکل پذیری مغز خود استفاده کنیم؟

معنا درمانی: تعریف ، تکنیک و اثربخشی

آشنایی با پدیده ای به نام هیپنوتیزم درمانی

علایم ، جلوگیری و درمان بحرانی به نام سرماخوردگی روانی