آریا بانو

آخرين مطالب

گوناگون/ 10 مکان مرموز و ترسناک در ژاپن گوناگون

  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / ژاپن کشور شگفت انگیزی است، از غذای منحصر به فردش گرفته تا وسواس فرهنگی در مورد چیزهایی مانند انیمه و بازی. این کشور بیش از 6،852 جزیره دارد و هر منطقه محیط و فرهنگ متمایز خود را دارد. 
ما لیستی از مکان های فراموش شده در ژاپن را انتخاب کرده تا در مورد آن ها بیشتر بدانید. این مکان ها ترسناک و مرموز هستند که پس از آشنایی با آن ها می خواهید سفری به آنها در ژاپن داشته باشید.

آریا بانو


1) جنگل اوکیگاهارا - جنگل خودکشی
جنگل انبوه و پیچ در پیچ اوکیگاهارا به طرز وحشتناکی ساکت است و حتی نور خورشید نیز به سختی می تواند راه خود را از میان سایه درختان آن باز کند. در سراسر جهان معروف به "جنگل خودکشی" صدها نفر در این جنگل خودکشی کرده اند، به طوری که دولت اطلاعات و کارت هایی را در مورد پیش گیری از خودکشی در همه جا قرار داده است. اما این جنگل به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان های تفریحی ژاپن برای مدت طولانی شهرت دارد. از آن برای تمرین "اوباتسه" یا تمرین رها کردن زنان پیر برای مردن در جنگل استفاده می شد و گفته می شود که یورتی (روح)آن ها هنوز در جنگل پرسه می زند.

آریا بانو


2) تونل اینوکه - صدای پچ پچ
تونل ها حتی بدون ارتباط با ارواح و غول ها هم می توانند مکان های ترسناکی باشند! سازه های تیره و تار برای خطاکاری عالی هستند و این اتفاقی است که چند دهه پیش برای یک دختر جوان افتاد. این دختر به قتل رسید و هیچ گاه در آرامش به خاک سپرده نشد و گفته می شود که از آن زمان تا کنون در این تونل پرسه می زند و آن را به یکی از مکان های پر رفت و آمد در ژاپن تبدیل کرده است. بازدید کننده ای که به تونل می رود، زمزمه ها را می شنود و گیج می شود اما بیشتر کلمات "توقف" را می شنود که از آن ها می خواهد جلوتر نروند. آن هایی که اغلب جرات می کنند حضورشان را حس کنند، با مشت و لگد آن ها را هل می دهد و بعید است که هرگز از طول تونل عبور کنند.

آریا بانو


3) هتل ناکاگوسوکو - روئین تن
خرابه های هتل ناکاگوسوکو یکی از جاذبه های دیدنی ژاپن است. یک راهب با ساخت این هتل مخالفت کرد و گفت که این کار باعث بر هم خوردن آرامش مکان مقدس و قبرها در این منطقه خواهد شد. اما طمع سرمایه دار غلبه کرد و مالک شروع به ساخت آن کرد. پس از چند حادثه ناگوار و مرگ کارگران، ساخت وساز متوقف شد. زمان تلاش برای راه اندازی مجدد آن، صاحب هتل قول داد که شب را در هتل بماند تا ثابت کند که سالم است اما در عوض صبح دیوانه وار برگشت و از روی زمین ناپدید شد! حتی امروز هم مردم می توانند نورها را ببینند و حضور سردی را در راهروهای خالی هتل احساس کنند.

آریا بانو


4) کمپ هانسن - سرباز تنها
جنگ جهانی دوم خرابی های زیادی را در ژاپن به وجود آورد و سربازان کشته شده بسیاری را به جا گذاشت. یکی از این مکان ها که شاهد این امر بوده، کمپ هانسن در اوکیناوا است. این اردوگاه یک پایگاه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است و بیش از 6000 تفنگدار دریایی را پشتیبانی می کند. گفته می شود که یک سرباز تنها در لباس های خونین جنگ جهانی ظاهر می شود و از اطرافیان سیگار می خواهد. این مشاهدات به طور گسترده ای گزارش شده است و حتی دریانوردان شجاع از نگهبانی در کنار دروازه خودداری می کردند. این مساله در نهایت منجر به بسته شدن 3 دروازه شد که در آن روح سرباز دیده شده. به همین دلیل، جزو فراموش نشدنی ترین مکان ها در ژاپن به حساب می آید.

آریا بانو


5) چاه اوکیکو - صدای فریاد پیک مرگ
در داخل قلعه هیمجی یک چاه قدیمی دارد با داستان‌ی بسیار جذاب از عشق و تراژدی . و یکی از موحش‌ترین جاهای ژاپن است، در آنجا روحی در شب ظاهر می‌شود و جیغ می‌کشد! روحی مثل روح "اوکیکو" یه دختر جوونه که از "ساموراوی آوویوسکا" پذیرایی می‌کرد او عاشق اوکیکو بود، اما این عشق متقابل نبود "ساموراوی آوویوسکا" به اوکیکو تهمت زد و پیشنهاد کرد که اگر معشوقه‌اش شود او را مجازات نکند! اما اوکیکو قبول نکرد و آوویوسکا با عصبانیت او را در چاه انداخت و او را کشت! به همین دلیل است که هنوز در سکوت شب صدای ناله اوکیکو از چاه شنیده می شود !

آریا بانو


6) مدرسه گرد - یک ساختمان خشتی
صحنه های ترسناک، ارواح پر سر و صدا، اشکال نامنظم، وسایل نقلیه رها شده، گفته شده فعالیت‌های ماورا طبیعی توی مدرسه "هوکاودو" اتفاق‌ افتاد. این مدرسه در سال 1906 به شکل گرد و متمایزی ساخته شد و مانند یک مدرسه ابتدایی اداره می شد. با این حال، در دهه 1970 تعطیل شد و از آن زمان به بعد رها شد. کمی بعد، داستان های مشاهدات فراطبیعی شروع شد و بسیاری از علاقه مندان فراطبیعی برای بررسی این داستان ها یک خط تلفن درست کردند. بسیاری از آن ها با داستان های آزار دهنده از چیزهایی که می دیدند و می شنیدند برگشتند و گفته می شود که تعداد کمی از آن ها دیوانه برگشتند و نامفهوم صحبت می کردند. این شهر همچنان در صدر فهرست جاذبه های گردشگری ژاپن قرار دارد.

آریا بانو


7) هوس تن بوش - خانه وحشت
«هوس تن بوش» یک پارک تفریحی است. در حالی که این پارک تفریحی مکانی زیبا با مزارع لاله و جاذبه های شاد است، اما یکی از فراموش نشدنی ترین مکان ها در کشور ژاپن است. این خانه که یکی از جاذبه های محبوب خانه ارواح است، از فن آوری برای افزایش تجربه ترسناک برای مهمانان خود استفاده می کند. از واقعیت مجازی برای زنده کردن اشیا و فراری دادن و ترساندن شما استفاده می شود! شامل بخش های مختلفی مانند "بیمارستان متروکه"، "داستان های ارواح ژاپنی"، "خانه وحشت دیجیتال" و "نگهبان زندان" است. در این خانه جن زده دیوانه وار حواستان را جمع کنید.

آریا بانو


8) SSS منحنی - کشته شدگان جنگ جهانی دوم
در صورتی که مکان های فراموش شده در ساسبوی ژاپن شما را به اندازه کافی نمی ترساند، به سراغ SSS منحنی در اوکیناوا بروید. اوکیناوا به دلیل جنگ جهانی دچار کشتار گسترده شد و منجر به مرگ بسیاری از سربازان ژاپنی شد. گفته می شود که این سربازان دوباره به این بخش از جاده باز می گردند و بازدیدکنندگان اغلب دچار موجی از حالت تهوع، سرگیجه می شوند و دست کسی را روی بدن خود احساس می کنند. چندین مجری تلویزیون های فراطبیعی ژاپن برای ثبت این پدیده از این مکان بازدید کرده اند. همه چیز عجیب و غریب است که نمی خواهید در جاده احساس کنید.

آریا بانو


9) لابیرنت - بیمارستان ترسناک
اگر به دنبال جاذبه های خانه جن زده در ژاپن هستید اما چیزی هیجان انگیزتر از هویس ده بوش می خواهید، به پارک تفریحی فوجی هایلند بروید. خانه جن زده در این پارک یکی از بهترین خانه های کشور است و واقعا شما را تکان خواهد داد. این خانه براساس تم بیمارستانی ساخته شده و از یک بیمارستان واقعی در پایگاه Mt. فوجی که در آن بیمارستان اعضای بدن بیماران ناخواسته برمی داشتند. گفته شده که این بیماران دوباره به پزشک مراجعه می کردند. 900 متر گور ناب، وحشت و ترفندهایی است که شما را به این فکر می اندازد که آیا این فقط یک جاذبه است یا این خانه واقعا جن زده است؟

آریا بانو


10) عمارت هیمورو - قتل های زنجیره ای
تنها در خارج از توکیو، اعتقاد بر این است که هیمورو یکی از عجیب ترین مکان ها در ژاپن است. این عمارت شاهد برخی از فعالیت های عجیب و غریب مانند اعمال مجرمانه و قتل های وحشتناک بوده است. براساس فرهنگ محلی، خانواده ای در این عمارت هر پنجاه سال یک بار مراسم خفه کردن (شینتو)را برای بستن کارمای بد بر روی زمین انجام می دادند. اما این مراسم به گونه ای آلوده شد که یک عاشق، دختر خود را از قربانی شدن نجات داد. پس از آن، استاد همه افراد خانواده را کشت و سپس جان خودش را گرفت. روح اعضای خانواده هنوز در عمارت باقی مانده و سعی می کند مردم را جذب کند تا مراسم آلوده را کامل کنند.
منبع: traveltriangle.com

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/771810/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آقای مدیر پرسپولیس! فقط لایک نبود

سلیمان‌زاده: با نویدکیا تاکتیکی و ذهنی رشد کردیم

خداحافظی کوه عضله آمریکایی پیش از رسیدن به اسنایدر

تصمیم انتحاری ویسی بعد از شکست تلخ

اعلام آتش‌بس گوندوغان پیش از ال‌کلاسیکو

فاطمه مجلل به فینال روئینگ قهرمانی آسیا راه یافت

دختر قایقران ایران سهمیه المپیک نگرفت

وقتی کارگردان مشهور قلیان چاق می‌کرد

لباس عروسی لاکچری بر تن خانم بازیگر

اولین سالگرد ازدواج ساده و خلوت آرین بهاری خواننده پازل بند و همسرش / خوشبخت باشید

پیرزن 81 ساله بعد از 60 سال به اولین عشق خود بله گفت / دود از کنده بلند میشه

تغییر چهره عسل امیرپور همسر سام درخشانی 9 سال بعد از ازدواجش / چقدر ساده و مهربون

رونمایی از استایل دامادی احمد مهرانفر ارسطو سریال پایتخت در ششمین سالروز ازدواجشان

علائم هشداردهنده حمله قلبی

به یاد مرتضی پاشایی، در کنسرت «محسن ابراهیم زاده»

درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

اجرای آزمایشی طرح متمرکز سازی چاپ و صدور شناسنامه در 5 استان

حذف کامل کروکی‌های کاغذی تا پایان خرداد ماه

تفال/ تاب بنفشه می دهد طره مشک سای تو

تقویم تاریخ/ درگذشت "ملک‏ الشعراء بهار" ادیب و سیاستمدار

این دستور پخت مرغ زعفرانی را از دست ندهید

3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند

اهالی این استان‌ ها از امروز منتظر بارش باران باشند

زباله های فضایی در مریخ

اهمیت مدح و ثنای الهی در جلد هشتم «طعم شیرین خدا»

محرومیت سنگین برای دروازه‌بانی که لیزر انداخت!

دربی در اسپانیا برای انتقال آردا گولر!

نامعادله تبلیغات در سینمای ایران

ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید