آریا بانو

آخرين مطالب

ماجرای پر رمز و راز خانواده اسطوره فوتبال زنان جهان

ماجرای پر رمز و راز خانواده اسطوره فوتبال
  بزرگنمايي:

آریا بانو - خبر ورزشی / پله چند ازدواج رسمی و غیر رسمی داشته و حاصل آن فرزندانی است که این روزها به عنوان اعضای خانواده‌اش شناخته می‌شوند.
پله اسطوره فوتبال برزیل و جهان این روزها در بستر بیماری به سر می‌برد و پزشکان از او قطع امید کرده‌اند و به همین دلیل اعضای خانواده او در بیمارستان آلبرت انیشتین برزیل حضور پیدا کرده‌اند تا در کنار مرد سرشناس خانواده خود باشند. پله دارای شش فرزند زنده از سه رابطه متفاوت است. او همچنین پدر ساندرا رجینا است، دختری که در سال 2006 بر اثر سرطان درگذشت.
در این مطلب با داستان هر یک از همسران پله یا در واقع مادران وارثان ادسون آرانتس دو ناسیمنتو آشنا شوید.
رزمری دوس ریس او اولین همسر پله بود و پادشاه فوتبال را در سانتوس ملاقات کرد. این زوج در سال 1966 پس از سالها پنهان کاری در مورد رابطه خود ازدواج کردند؛ او 21 ساله بود، در حالی که پله که در آن زمان دو جام جهانی را برده بود، پنج سال بزرگتر بود. این ازدواج تا سال 1978 ادامه داشت و سه فرزند حاصل آن بود: کلی (که اکنون در رابطه با سلامتی پدرش فعال‌ترین عضو خانواده است)، ادینیو (دروازه‌بان سابق و مربی فعلی لوندرینا) و جنیفر (که بسیار محرمانه و دور از دیگران زندگی می‌کند). رزمری در حال حاضر 77 ساله است، در ایالات متحده زندگی می کند و زندگی خود را دور از کانون توجه نگه می‌دارد.

آریا بانو

پله در مستند نتفلیکس که در مورد زندگی او و به نام خودش بود اینطور گفته: «اولین رابطه جدی که واقعاً باعث شد من بخواهم تشکیل خانواده بدهم، زمانی بود که رز را اینجا در سانتوس ملاقات کردم. کمی خجالتی بودم اما بعد با پدرش دوست شدم. برای دوستی با او می‌گفتم: «اگر دخترتان بخواهد کفشهایش را تمیز کنم این کار را خواهم کرد. کم کم بیشتر با خانواده رز دوست شدم و با هم ازدواج کردیم. من ازدواج کردم چون جوان بودم و تشکیل خانواده را دوست داشتم اما آن عشق، ان هیجان دیوانه‌وار، دیگر وجود ندارد.»
انیسیا ماچادو
او خدمتکار بود و در سال 1963 با پله آشنا شد. در آن زمان، پله با رز وارد رابطه شده بود. این دو پدر و مادر ساندرا رجینا هستند. این مادر و دختر در دادگاه مبارزه کردند تا ثابت کنند ساندرا دختر پادشاه فوتبال برزیل است و با وجود DNA مثبت، هرگز رابطه نزدیکی با هم نداشتند. ساندرا در سال 2006 در سن 42 سالگی، پس از چند ماه مبارزه با سرطان درگذشت. به دنبال مرگ ساندرا، انیسیا دستور داد که گل های ارسالی پله را از محل خاکسپاری او خارج کنند. انیسیا که بازنشسته شده بود در سال 2014 درگذشت، او هم مثل دخترش قربانی سرطان شد.

آریا بانو

پله در مورد این ماجرا در سال 2009 در گفت‌وگویی اینطور توضیح داد: «تا به امروز، هیچکس از کل ماجرای دخترم خبر ندارد. اتفاقی که افتاد این بود که یک روز به من مراجعه کردند و گفتند من یک دختر دارم. من خیلی عادی در مورد آن صحبت کردم و فکر کنم که این سومین یا چهارمین فردی بود که تصور می‌کرد یا به دنبال آن بود که تأیید کند که آیا من پدر بچه‌های دیگری نیز هستم یا خیر. هیچ کدام از قبلی‌ها برنده نشدند. سپس، من عکس‌هایی از ساندرا خواستم و بلافاصله احساس کردم که او واقعاً شبیه من است. با هم قرار گذاشتیم و البته من خواستم که همه مستندات آماده شود. اما بعد از آن، رابطه با برخی از طرفین دیگر چندان دوستانه نشد، مخصوصاً زمانی که داماد وارد ماجرا شد. برخی از اتهامات، از جمله اتهامات مالی نیز مانند باج خواهی به نظر می‌رسید و با ایمیل‌های تهدیدآمیز همراه بود که در آنها می‌گفتند کاری می‌کنیم که همه مردم بهفمند. احساس کردم تحت فشارم. جلسات با وکلای هر دو طرف رسمی‌تر شد.»
لنیتا کورتز
او و پله در سال 1969 با هم آشنا شدند، زمانی که ستاره آن زمان فوتبال جهان با رز ازدواج کرده بود. این دو در جریان سفر تیم برزیل به پورتو آلگره با هم وارد رابطه شدند. فلاویا نتیجه یک رابطه موقت و غیررسمی از سوی پله است، دختری که در اوایل دهه 1970 متولد شد. او اما بعد از گذشت 32 سال و در سال 2002 به عنوان دختر پله شناخته شد، هرچند که خودش از 18 سالگی می دانست که پدرش کیست. لنیتا در مصاحبه‌ای اینطور گفته بود: «از شر یک بار 32 ساله خلاص شدم. اما من از پله به خاطر احترام متقابل و نحوه استقبال او از فلاویا سپاسگزارم.»

آریا بانو

فلاویا دختر پله در کنار پدرش
اسیریا ناسیمنتو
او یک خواننده متولد 1962 است. در سال 1990 با پله آشنا شد و چهار سال بعد با ستاره بازنشسته فوتبال ازدواج کرد. این دو والدین فرزندان دوقلوی خود جاشوا و سلسته هستند که در سال 1996 به دنیا آمدند. این ازدواج در سال 2008 به پایان رسید. این خواننده همچنین مادر دختری به نام جمیما است که حاصل ازدواج اولش است: این دختر بسیار به پله نزدیک است و در اکثر مواقع ناپدری سابق خود را در بیمارستان همراهی می کند.»

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/798563/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اختلال سلوک چیست؟ انواع ، علل و درمان آن

راز چپ دست ها در چیست؟

مدیتیشن چیست؟

غـرور کاذب چیست و راهکارهای غلبه بر غرور کاذب کدامند؟

انواع دروغ و چگونگی تشخیص آن

ترس از رانندگی: علل و راهکارهای مقابله با آن

علت استرس روز اسباب کشی چیست و چگونه میتوان این استرس را کاهش داد؟

چگونه خشم خود را هنگام رانندگی کنترل کنیم؟

چگونه محترمانه موضوع گفت‌و‌گو را عوض کنیم؟

روش صحیح برخورد با افراد داغدیده چگونه باید باشد؟

18 درمان طبیعی اضطراب

چگونه می توانیم با مرگ همسر کنار بیاییم؟

گرفتگی زبان به چه دلیل است و درمان آن چیست؟

شناخت درمانی چیست و اصول و تکنیک های آن کدام است؟

درمان افسردگی با گیاهان دارویی

با فشار دادن نقاطی از بدن استرس خود را کاهش دهید

احساس تنفر از خود چیست و چگونه می توان از آن رها شد؟

دوست خوب چه خصوصیاتی دارد ؟

ارتباط بین افسردگی و رانندگی

5 راه برای غلبه بر ترس و رسیدن به موفقیت

با آدم های فضول‌ چگونه برخورد کنیم؟

آیا نصیحت کردن افراد کار درستی است یا خیر؟

هیجانات چه هستند و انواع هیجانات کدامند؟

روانشناسی رنگها

آسیب‌های آلودگی هوا بر سلامت روان چیست و چگونه برطرف می شود؟

خوب صحبت کنید تا همه عاشقتان شوند

تعبیر رنگ ها در خواب از دیدگاه روانشناسی

علت تیک عصبی و راههای درمان تیک عصبی

تک فرزندی چه مشکلاتی برای فرزندمان به همراه دارد؟

زنان شاغل سالم تر و شادترند یا زنان خانه دار

آلودگی هوا باعث افزایش افسردگی و خودکشی می شود

وابستگی کودکان به پدربزرگ و مادربزرگ خوب است یا نه ؟

از لحاظ روانی کودک هستید یا بالغ؟

با کسانی که دروغ می‌گویند چگونه برخورد کنیم؟

روانشناسی اجتماعی چیست؟ تعریف، اصطلاحات کلیدی و مثال ها

چرا برخی وقت ها نمی توانیم از صحبت کردن دست برداریم؟

عادات بدی که پیرتان می کند!

آسیب‌های وابستگی شدید به یک دوست و درمان

چگونه می توان 8 بیماری روانی عجیب را شناسایی کرد؟

9 نشانه عجیب استرس را به خاطر بسپارید

اختلال مو کنی چیست ؟علل و درمان آن

10 علامت که میتواند شما را آگاه کند افسردگی دارید

دمنوش هایی برای کاهش استرس و تقویت ایمنی بدن در برابر کرونا

چگونه بدون کلافگی و خستگی در خانه بمانیم؟

آیا نگرانی و استرس ،خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می دهد؟

آیا ویروس کرونا باعث افسردگی می‌شود

چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

نحوه مدیریت کارمندان از راه دور

راه حل آشتی با دوست بعد از دعوا

چگونه روانشناس خوب را از بد تشخیص دهیم