آریا بانو

آخرين مطالب

راهنمای خرید بلیط دربی برای هواداران استقلال و پرسپولیس ورزشي

  بزرگنمايي:

آریا بانو - قیمت بلیط صندلی‌های جایگاه VIP در بازی پرسپولیس و استقلال نسبت به آخرین باری که دربی با حضور تماشاگران برگزار شد، پنج برابر شده است.

قیمت بلیط دربی تهران را که دقیقا صدمین تقابل سرخابی‌هاست، توسط باشگاه پرسپولیس تعیین می‌شود. چند سالی است که طبق قانون تیم میزبان قیمت بلیط بازی‌ها را اعلام می‌کند و حالا که پرسپولیس روی کاغذ میزبان دربی پیش‌رو است، تعیین قیمت‌ها برعهده این باشگاه گذاشته شده. طبق صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و البته وضعیتی که الان ورزشگاه آزادی دارد تا الان می‌دانیم که در صدمین دربی پایتخت گنجایش ورزشگاه آزادی تکمیل نمی‌شود و فقط برای 15 هزار تماشاگر، بلیط‌فروشی خواهیم داشت. باشگاه پرسپولیس هنوز قیمت بلیط دربی پایتخت را اعلام نکرده، اما گفته می‌شود بابت صندلی‌های جایگاه قرار است از هر تماشاگر یک میلیون تومان بگیرند که این عدد نسبت به آخرین باری که شهرآورد سرخابی‌ها با حضور هواداران برگزار شد، پنج برابر شده است.
راهنمای خرید بلیط دربی
خرید بلیط دربی از سامانه بلیط‌فروشی فدراسیون فوتبال یا همان فوتبال‌تیکت امکان‌پذیر است. هواداران پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای تماشای صدمین شهرآورد پایتخت از همین سامانه اقدام کنند که البته هنوز تاریخ دقیقی درباره زمان شروع بلیط‌فروشی از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام نشده است. خریداران بلیط دربی باید قبل از هرچیزی در سامانه بلیط‌فروشی فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کنند. در قدم اول موقع ثبت‌نام باید اطلاعات فردی را وارد کرد و بعد از طی کردن همه مراحل و موقع رفتن به ورزشگاه داشتن کارت ملی الزامی است. چون از زمانی که گیت‌های ورودی در ورزشگاه آزادی مستقر شدند، وارد شدن تماشاگران فقط با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر است. این را هم باید اضافه کنیم که گیت‌های ورودی ورزشگاه آزادی فقط مجوز عبور به بلیط معتبر برای همان موقعیت را می‌دهند. یعنی اگر در خرید بلیط دربی جایی مثل پشت دروازه را رزرو کردید، نمی‌توانید از ورودی جایگاه VIP وارد ورزشگاه شوید. می‌ماند نکته آخر که البته کسانی که تاحالا حداقل یکبار به ورزشگاه رفتند احتمالا درجریان آن هستند. موقع رفتن به ورزشگاه ورود کیف دستی و هر چیزی که قابلیت پرتاب شدن را داشته باشد، ممنوع است.
نحوه خرید بلیط دربی
سامانه فروش بلیط دربی به‌نشانی footballeticket.ir دردسترس خریداران قرار دارد. البته هنوز زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا مشخص نیست، اما با شروع بلیط‌فروشی، کسانی که قبلا در این سامانه ثبت‌نام کردند می‌توانند با مراجعه به سایت و کلیک کردن عبارت خرید بلیط، دست به کار شوند. در این مرحله اول باید خود بازی را انتخاب کرد. سپس نوبت به انتخاب تیم و جایگاه می‌رسد. بعد از اینکه صندلی مورد نظر را انتخاب و اطلاعات شخصی خودتان را وارد کردید، نوبت پرداخت وجه خواهد بود. حالا اگر نام کاربری را گم کردید، بعد از کلیک کردن روی گزینه نام کاربری خود را نمی‌دانم، باید کد ملی را وارد کنید تا نام کاربری که قبلا با آن ثبت‌نام کردید، نمایش داده شود. از طرفی اگر کلمه عبور را فراموش کرده باشید، تقریبا همین مراحل را باید طی کنید. آنوقت بعد از پاسخ دادن به چند سوال امنیتی، رمز عبور جدید برای شما از طریق تلفن همراه پیامک می‌شود. فدراسیون فوتبال از زمانی که بلیط‌فروشی بازی‌های لیگ برتر به‌شکل اینترنتی انجام می‌شود از تماشاگران درخواست کرده که موقع رفتن به ورزشگاه روی صندلی خودشان مستقر شوند. با این حال در سال‌های گذشته هنوز این موضوع به‌شکل کامل اجرایی نشده و اگر همان موقع سوت شروع بازی هم به ورزشگاه برسید، احتمال اینکه یک نفر دیگر روی صندلی شما نشسته باشد، وجود دارد.
قیمت بلیط دربی چقدر است؟
قیمت بلیط دربی پرسپولیس و استقلال را قرار است تیم میزبان تعیین کند. این قانون چند سالی است که در بازی‌های لیگ برتر اجرا می‌شود و حالا سهیل مهدی به‌عنوان مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با یادآوری این موضوع تعیین قیمت بلیط دربی پیش‌رو را به عهده باشگاه پرسپولیس گذاشته است. همانطور که فعلا زمان بلیط‌فروشی دربی دقیقا اعلام نشده، خبری هم از قیمت‌های رسمی نیست، اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جایگاه vip می‌خواهد از هر هوادار یک میلیون تومان دریافت کند. در همین خبر‌ها که الان سروشکل شایعه دارد و قیمت‌ها رسمی نیستند، گفته می‌شود قیمت بلیط دربی برای صندلی‌هایی که روبروی جایگاه vip قرار دارند، 250 هزار تومان و قیمت بلیط دربی برای صندلی‌های پشت دروازه 150 هزار تومان خواهد بود. دربی قبلی را در آذر امسال بدون حضور تماشاگران تجربه کردیم، اما اگر به دربی 98 که تقریبا یک سال پیش برگزار شد فلش‌بک بزنیم، متوجه جهش پنج برابری قیمت بلیط جایگاه یا همان VIP می‌شویم. قیمت بلیط روبروی جایگاه از 150 هزار تومان به 250 هزار تومان رسیده و بلیط‌های پشت دروازه را به‌جای 100 هزار تومان، 150 هزار تومان می‌فروشند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/931061/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نماهنگ دل انگیز «سلام» با صدای فریدون آسرایی

آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا

گوناگون/ از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو؛ عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی!

ضربه مهلک گورخر به گراز

علت خمیر شدن پنکیک؛ ایراد کار اینه که میگم

چرا پاهایمان خواب می‌رود و گزگز می‌کند؟

نکاتی که آقایان درباره بارداری همسرشان باید بدانند!

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

امری در ویلا ماندنی شد

دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد

زشته جلوی دوربین؛ بحث جالب یزدانی و میرزازاد برای شروع مجدد بازی

نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود

مقصد غیرمنتظره رادامل فالکائو

گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

سرخیو راموس اینگونه توپ را از روی خط دروازه تیمش بیرون کشید!

ماجرای «ساجده، مهلا» در صداگذاری‌های جواد خواجوی

گناه فرشته؛ چرخه‌ای بی‌پایان از انتقام و تباهی

آنونس رسمی «مست عشق» در آستانه اکران

نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران/ پزشک زن یا پزشک مرد؟

نفخ زیاد می کنید؟ به هیچ وجه لب به این غذاها نزنید

کاهش قند خون با مصرف یک سبزی معطر

اجرای قطعه «پائیز در برگها گم بود» ساخته استاد فریبرز لاچینی

دستگیری اولین سارقی که با پابند الکترونیکی قصد سرقت داشت!

آخرین وضعیت بازگشایی راه‌های سیل‌زده

حرم امام رضا (ع) در گذر زمان

طبیعت دشت لاله‌های واژگون

سخن بزرگان/ دلیل آشوب ها و نابسامانی های روزگار ما

ویدئویی جالب از درگیری بین اردک و گربه

طرز تهیه ذرت آب پز با سس کره‌ای

این ترکیب مزش بهشتیه

ورزش عصرگاهی برای افراد چاق مفیدتر است

شخصیت شناسی افرادی که خانه بهم ریخته ‎ای دارند

شیشه‌هایی که مانع از رشد بیوفیلم دریایی می‌شوند

کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد

ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

«پرویزخان» به خانه‌ها می‌آید

کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد

قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

دیالوگی که آغاز بازیگری مریم کاویانی بود

اتفاقات عجیبی که در مهمانی لاکچری افتاد!

ابراز عشق سلمان رو شیشه مینی بوس!

«خاطره ها» را با صدای مرتضی پاشایی گوش دهید

فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند