آریا بانو

آخرين مطالب

عباسی: فدراسیون شنا فقط وعده می‌دهد ورزشي

عباسی: فدراسیون شنا فقط وعده می‌دهد
  بزرگنمايي:

آریا بانو - تسنیم / بازیکن تیم ملی واترپلو گفت: غیبت 8 بازیکن تیم ملی در اردوها بازیکن سالاری نیست و آنها خواسته‌هایی دارند که برآورده نشده است.
محمدجواد عباسی درباره اعتراض 8 ملی‌پوش واترپلو و غیبت در اردوهای تیم ملی گفت: از اوایل سال 2016 با چیریچ که مربی خوبی بود کارمان را شروع کردیم. ایشان نسلی را انتخاب کرد که می‌توانند رقابت کنند و حاصل آن همین 8 نفر به علاوه قاسمی که در این دوره دعوت نشده، است.
این نسل را چیریچ ساخت
وی افزود: تیمی که در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بعد از 44 سال مقام آورد انتخاب چیریچ بود. بعد از آن، در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده و چهارم شدیم و به بازی‌های کشورهای اسلامی رفتیم. از طرفی کمیته ملی المپیک را مجاب کردیم که توانایی کسب مدال داریم.
ملی پوش واترپلو کشورمان اظهار داشت: چیریچ به خاطر مسائل زندگی شخصی‌اش نمی‌توانست به ایران برگردد. او مربی المپیاکوس است و برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده و حاصل آن سومی ما در بازی‌های آسیایی بود. اکنون مردم، کمیته ملی المپیک و خانواده واترپلو از ما انتظار دارند یا مقام سومی را تکرار کرده یا نتیجه بهتری کسب کنیم. اگر می‌خواهیم رو به جلو برویم باید در مسیر حرفه‌ای که چیریچ درست کرده قرار گرفته و حرکت کنیم.
عضو تیم ملی واترپلو گفت: بازیکنان خواسته‌هایی است که برآورده نمی‌شود و به همین دلیل معترض هستند. مثلاً من تا سن 24 سالگی خیلی از خواسته‌هایم برآورده نشد و گفتم جلوتر می‌روم چون هدف دارم اما سن که بالاتر می‌رود و مشکلات اقتصادی هم که زیاد می‌شود شرایطی را برای بازیکنان بوجود می‌آورد که صبرشان لبریز می‌شود و نمی‌توانند همکاری کنند.
عباسی در خصوص خواسته‌های ملی پوشان عنوان کرد: فدراسیون از یک‌سال گذشته می‌دانسته چیریچ نمی‌آید، آیا نباید زودتر وارد عمل می‌شد و با مربی دیگری صحبت می‌کرد؟ خواسته‌های ما حقوق خوب، تغذیه و تدارکات مناسب، برگزاری اردوهای تدارکاتی، فیزیوتراپ و ماساژو خوب است. واترپلو به اردوی تدارکاتی دارد و اگر‌ به اردو نرود هیچ کاری نکرده است. شاید باور نکنید که در بسیاری از اوقات ما این موارد را نداشتیم. از لحاظ حقوقی و جوایزی که قرار بوده به آنها تعلق گیرد هم باید خواسته‌ها تأمین شود.
وی افزود: ملی‌پوشان خواسته‌هایشان را به فدراسیون گفته‌اند. وقتی شما دردی دارید به پزشک مراجعه می‌کنید تا مشکل‌تان را برطرف کند نه اینکه نمک روی زخم‌تان بپاشد ‌که منجر به اعتراض بازیکنان شود.
ملی‌پوش واترپلو ایران به عملی نشدن وعده‌های فدراسیون اشاره کرد و گفت: می‌گویند خواسته‌های ورزشکاران برآورده می‌شود چیزی که تا حالا به ما گفته‌اند اما انجام نشده یا از 10 موردی که برای حل و فصل شدن به فدراسیون مراجعه کرده‌ایم تنها دو مورد حل شده است.
اصلاً موضوع بازیکن سالاری نیست
وی گفت: من موضوع بازیکن سالاری را شنیده‌ام در حالی که اصلاً بحث بازیکن سالاری نیست. از خودم می‌گویم که در تورنمنت‌هایی که مدال آور بودیم شرکت کرده و جزو بازیکنان تأثیرگذار بوده‌ام. موضوع این است که وعده و وعید شنیده‌ایم. به نظر من خواسته‌های بازیکنان معقول بوده است.
ملی‌پوشان با کادر فنی خصومت ندارند
عباسی تصریح کرد: درباره بازیکنان موضوعی را مطرح کرده بودند که با کادر فنی خصومت شخصی دارند در حالی که اینگونه نیست و این بازیکنان برای تیم ملی زحمت کشیده‌اند. نباید منکر زحمات بازیکنان شویم درست همان موقعی که پول و حقوق نبود. در مسابقات قهرمانی آسیا 2016 به مدت 9 ماه تمرین کردیم و نفری 600 هزار تومان پول گرفتیم که حدوداً ماهی 70 هزار تومان می‌شود. ما در آن شرایط هم پا به پای فدراسیون پیش آمدیم.
وی ادامه داد: بازیکنان زندگی دارند و باید معیشت‌شان را تأمین کنند. از 7 خواسته ورزشکاران 3 یا 4 مورد را می‌توان برآورده کرد اما فدراسیون‌ می‌گوید نمی‌توانم انجام دهم. کسی که تمام زندگی‌اش را پای این رشته گذاشته دیگر کشش ندارد که این شرایط را ببیند. هیچ بازیکنی با سرمربی و اعضای کادر فنی مشکل و خصومتی ندارد فقط خواسته‌هایی دارند که برآورده نشده است. وعده و وعیدهایی به آنها داده شده در حالی که عملی نشده و به همین دلیل تصمیم گرفتند در این اردو شرکت نکنند.
بحث جوانگرایی درست نیست
ملی پوش واترپلو گفت: الان بحث جوانگرایی نیست. اگر‌ می‌خواستند جوانگرایی کنند باید یک سال پیش این کار را می‌کردند چون مسابقات مهم قاره‌ای در پیش داریم.‌ باید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به این قضیه ورود کنند و حرف‌های بازیکنان را بشنوند.
برخی سوء استفاده کردند
عباسی موارد نسبت داده شده به ملی‌پوشان را تکذیب کرد و گفت: شنیده‌ام درباره پستی که در اینستاگرام گذاشته‌ایم برخی افراد حرف‌هایی زده و سوء استفاده کرده‌اند که این بازیکنان زیر پرچم ایران نمی‌روند و حاشیه‌سازی کرده‌اند. این بازیکنان در همه مصاحبه‌ها گفته‌اند ما سرباز کشور و تیم ملی هستیم. مشکلات‌مان از سوی فدراسیون است. در پایان می‌گویم اگر می‌خواهند تیم نتیجه بگیرد خواسته‌های ملی‌پوشان را برآورده کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/964052/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود