آریا بانو

آخرين مطالب

زن ایده آل در سراسر جهان ؛ از دندان های خوش آشام زن ژاپنی تا کَک و مکی های ایرلندی زنان جهان

زن ایده آل در سراسر جهان ؛ از دندان های خوش آشام زن ژاپنی تا کَک و مکی های ایرلندی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - تصورات مردم از زن ایده آل در حال تغییر است. با پیشرفت های اجتماعی و فرهنگی، مردم در حال پذیرش طیف گسترده تری از زنان به عنوان ایده آل هستند.

در سراسر جهان، مردم تصورات متفاوتی از زن ایده آل دارند. این تصورات تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله فرهنگ، مذهب، رسانه و حتی تجربه شخصی است.
یکی از مهم ترین عوامل در تصورات مردم از زن ایده آل، زیبایی ظاهری است. در بسیاری از کشورها، زنان ایده آل دارای ویژگی های خاصی مانند موهای بلند و صاف، پوست روشن و اندام متناسب هستند.
علاوه بر زیبایی ظاهری، ویژگی های شخصیتی نیز در تصورات مردم از زن ایده آل نقش مهمی دارند. برخی از ویژگی های شخصیتی که اغلب برای زنان ایده آل ذکر می شوند عبارتند از: مهربان ، باهوش ، مستقل ، موفق ، جذاب ، اختلافات فرهنگی
درک مردم از زن ایده آل در کشورهای مختلف ممکن است بسیار متفاوت باشد. به عنوان مثال، در کشورهایی که فرهنگ آنها بر زیبایی ظاهری زنان تأکید دارد، زنان ایده آل معمولاً دارای ویژگی های فیزیکی خاصی هستند. در مقابل، در کشورهایی که فرهنگ آنها بر ارزش های معنوی تأکید دارد، زنان ایده آل ممکن است دارای ویژگی های شخصیتی خاصی باشند.
زن ایده آل در سراسر جهان
ایرلند

آریا بانو

ایرلند
یک زن معمولی ایرلندی معمولاً ابروهای پرپشت، پوست روشن و لب‌های نازک دارد. اما رایج ترین ویژگی های آنها پیشانی بزرگ، چشمان سبز، کک و مک زیاد و موهای قرمز است . از آنجایی که مردم ایرلند همیشه از زیبایی طبیعی دفاع می کنند ، از تمام این ویژگی ها در زنان بسیار قدردانی می کنند.
ژاپن

آریا بانو

ژاپن
در اکثر کشورهای غربی، لبخند کامل معمولاً با زیبایی همراه است، اما در ژاپن همه چیز برعکس عمل می کند. در این کشور، زنان جوان به کلینیک های دندانپزشکی می روند تا دندان های خود را کج و چند لایه نشان دهند . این ظاهر نیمه خون آشام در واقع در آنجا زیبا به حساب می آید، زیرا ژاپنی ها معتقدند که نماد زیبایی طبیعی و جوانی است.
کره جنوبی

آریا بانو

کره جنوبی
ایده یک زن کامل در کره جنوبی با پوست سفید بی عیب و نقص، بینی نوک تیز، صورت کوچک و چشمان درشت تعریف می شود. اما مهمترین چیز شکل صورت است – باید شبیه قلب باشد ، چانه ای باریک داشته باشد و در قسمت بالا پهن تر شود. برای رسیدن به این ایده آل، بسیاری از زنان کره ای صدها دلار صرف جراحی های پلاستیک می کنند .
فرانسوی
زنان فرانسوی همیشه به دنبال زیبایی طبیعی در تمام جنبه های آن هستند – آنها تقریباً هیچ آرایشی نمی کنند، به ندرت از عطر استفاده می کنند و تمایل دارند قسمت های مودار بدن خود را اصلاح نکنند . آنها معتقدند که زیبایی واقعی در پوست یک زن منعکس می شود، بنابراین، به جای آرایش، سعی می کنند از کرم ها و لوسیون های بیشتری استفاده کنند تا چهره خود را کامل نشان دهند.
تاجیکستان

آریا بانو

تاجیکستان
در تاجیکستان، ابروهای پرپشتی که در بالای پل بینی ادغام شده اند، از دیرباز معیار زیبایی در زنان محسوب می شده است. چند وقت پیش، حتی یک خرافات رایج وجود داشت: هر چه ابروهای شما به هم نزدیک‌تر باشد، شوهرتان به شما نزدیک‌تر می‌شود . علاوه بر این، نماد پاکی و بی گناهی در زنان به حساب می آید.
اگرچه امروز، همه چیز در حال تغییر است، اما هنوز می توانید بسیاری از زنان تاجیک را بیابید . و حتی کسانی که ژن تک ابرو را از دست داده‌اند، سعی می‌کنند آن را تقلبی کنند و از گیاهان برای رشد موهای ضروری استفاده کنند یا ابروها را روی خود بکشند تا زیباتر به نظر برسند.
عربستان سعودی

آریا بانو

عربستان سعودی
چشم ها آینه روح یک فرد هستند – زنان عربستان سعودی معنای دیگری به این ضرب المثل قدیمی می دهند. از آنجایی که نمی توانند بیشتر چهره خود را نشان دهند، به دلیل مذهب خود، معمولاً به زیبایی چشمان خود توجه زیادی دارند . برای جذابیت بیشتر آنها از انواع لوازم آرایشی و ابزاری استفاده می کنند و مبالغ هنگفتی را برای آنها خرج می کنند.
چین

آریا بانو

چین
برای زنان چینی، پوست رنگ پریده یک استاندارد زیبایی واقعی محسوب می شود . این روند در واقع به گذشته برمی گردد، زمانی که رنگ پوست مربوط به طبقه اجتماعی یک فرد بود. اگر پوست تیره بود به این معنی بود که آن شخص در مزرعه کار می کرد و فقیر بود. دختران چینی حتی امروز نمی خواهند فقیر به نظر برسند، بنابراین آماده اند هر کاری کنند تا پوست خود را مانند برف سفید نگه دارند.
این اعتیاد به صورت رنگ پریده بسیار فراتر از اجتناب از نور خورشید است. برای خلاص شدن از شر “سیاه پوست”، زنان در چین از انواع کرم های صورت که معمولا حاوی مواد سفید کننده هستند استفاده می کنند .
میانمار

آریا بانو

میانمار
برای مردم کایان ساکن میانمار، گردن بلند نماد رفاه و زیبایی در نظر گرفته می شود . به همین دلیل است که دختران محلی از سن 5 سالگی کلاف برنجی به گردن خود می بندند و ابتدا 6 حلقه به گردن خود می اندازند و سپس هر سال تعداد آنها یک حلقه افزایش می یابد. در زمان ازدواج، تعداد حلقه‌ها به حداکثر خود می‌رسد، زیرا پس از عروسی دیگر آنها را اضافه نمی‌کنند.
در اثر پوشیدن آن کلاف ها، گردن زن تا 40 سانتی متر می رسد. و گاهی اوقات کل ساخت و ساز آنقدر بزرگ و ناراحت کننده است که حتی برای یک دختر دشوار است که سر خود را بچرخاند . با این حال، آنها هرگز شکایت نمی کنند
نیوزلند

آریا بانو

نیوزلند
در نیوزلند از خالکوبی نه تنها برای تزئین پوست استفاده می شود، بلکه مردم بومی مائوری از تکنیک خالکوبی به نام ta moko برای ساختن نوعی کارت شناسایی با طرح های سیاه و آبی تیره درست روی صورت افراد استفاده می کنند . زنان مائوری به طور سنتی در دوران نوجوانی خود را روی چانه خالکوبی می کنند و سعی می کنند تا خالکوبی های خود را تا حد امکان مرتب و دقیق انجام دهند تا موقعیت اجتماعی خود را نشان دهند.
اتیوپی

آریا بانو

اتیوپی
در این کشور وقتی زنی به سن ازدواج می رسد، مردم 2 دندان جلوی پایین او را برمی دارند و لب پایین او را سوراخ می کنند. سپس یک دیسک سفالی یا چوبی سنگین را در این سوراخ فرو می کنند. همانطور که او بزرگ می‌شود، دیسک‌های بزرگ‌تر و بزرگ‌تری در آنجا قرار می‌گیرند تا لب بیشتر کشیده شود تا به صفحه‌ای با اندازه کامل برسد. این بشقاب لب نزد مردم بومی سورما به عنوان نمادی از بلوغ است که مردان را برای ازدواج جذب می کند.
مردم محلی همچنین از وزنه برای کشش لاله گوش خود استفاده می کنند تا زمانی که به اندازه کافی بلند شود تا شانه های آنها را لمس کنند. آنها فکر می کنند – هر چه لاله گوش آنها کشیده تر باشد، زیباتر هستند .

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1052235/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ستاره سیتی: به این دلیل رئال تیم بسیار عجیبی است

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

مدیر اینتر خرید طارمی را تایید کرد؛ کیفیت تیم بالا می رود

وقت انتقام از پرسپولیس فرا رسید

اعتراض ستاره تاتنهام به داوری لیگ برتر

خلاصه بازی پورتو 2 - اسپورتینگ 2

پاس گل احسان حاج صفی در مقابل پائوک

حضور «تنهای» یزدانی در بوداپست؛ قاسم‌پور کجای ماجراست؟

محمد صلاح تهدید کرد؛ اگر حرف بزنم آتش به پا خواهد شد!

طاهری: مقابل تایلند بدون نقص بودیم

چمپیونزلیگ زنان؛ حریف بارسلونا در فینال مشخص شد

دانشگر آماده سفر به تهران برای تقابل با پرسپولیس

اولین تیم سقوط کننده از بوندسلیگا مشخص شد

سیو جالب یک دروازه بان در لیگ لبنان!

فقط یه نفر می تونست و می تونه نویر رو به وحشت بندازه؛ CR7

خوراکچی: لحظه به لحظه تیم تایلند را آنالیز کردیم

کشف مقبره اسرارآمیز یک پادشاه

تقسم استان تهران روی میز دولت

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

علت حذف بیانیه استقلال؛ فرار از جریمه میلیاردی!

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

صلاح مقابل کلوپ؛ چه کسی باعث پیشرفت دیگری شد؟

رویای گولر؛ اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

روایت فارس از مسمومیت 29 پزشک با مشروبات الکلی تقلبی

نماهنگ "خلصنا من الفراق الحرم" با صدای پویانفر

فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود

تصویر تلسکوپ فضایی هابل از کهکشان با فاصله‌ی 34 میلیون سالِ نوری از زمین

داستانک/ پستچی

پیشگویی دقیق نتیجه دیدار فینال ایران - تایلند توسط حسین طیبی

پاس گل احسان حاج صفی در بازی امشب آاک مقابل پائوک

تاثیرگذاری احسان حاج صفی روی گل دوم آاک مقابل پائوک

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد

پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

کری ستاره رم برای لورکوزن؛ رکوردشان را می‌شکنیم!

2 مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

4 پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

12 کاراته‌کا در انتخابی مرحله دوم تیم امید بانوان

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش

صداوسیما باز هم حقوق هنرمندان را نقض کرد

ویولنسل نوازی زیبا و آرامش بخش در ارکستر سمفونیک

برنامه وزارت کشور فراهم شدن امکان ورود زائران ایرانی به عراق با خودرو شخصی

عاقبت خوابیدن پشت فرمون رانندگی!

ناکامی ببر در شکار طاووس

زرشک پلو با مرغ مجلسی و زعفرانی

پاستا با سس خاص را تست کن، طعمش بی‌نظیره!

مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد

٥تا ترفند طلایی که مطمئنم خیلی به کارتون میاد

اگر این نشانه ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود