آریا بانو

آخرين مطالب

عملیات «وعده صادق» خنجر جهان اسلام روی گلوی رژیم صهیونیستی بود بنیاد شهید و امور ایثارگران

  بزرگنمايي:

آریا بانو - فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای ارتش در گچساران گفت: عملیات وعده صادق خنجر جهان اسلام بر روی گلوی رژیم کثیف صهیونیستی بود.

به گزارش «ایثار»، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در اجلاسیه شهدای ارتش جمهوری اسلامی اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد که به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد اظهار کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردمی سخت‌کوش و منحصر به فرد با بلوغ سیاسی و با مجاهدت کم‌نظیر در دوران دفاع مقدس هستند که بیشترین اعزام به جبهه را در آن دوره به خود اختصاص دادند و مقام اول مشارکت در انتخابات اخیر نیز مربوط به همین مردم است.
فرمانده کل ارتش در ادامه اظهارات خود به صفات و خصوصیات بارز شهرستان گچساران اشاره کرد و گفت: مردم این شهرستان در دوره طاغوت مجاهدت کردند و حماسه مردم این شهرستان در 19 بهمن 57 مثل نگین انگشتری در دوران مبارزات نهضت است.
وی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود به فرمایشات امام راحل در خصوص مردم بویراحمد اشاره کرد که فرمودند اگر دیگر شرایط برای ما سخت شود به میان مردم بویراحمد خواهیم رفت لذا از بارزترین صفات این مردم فداکاری و شجاعت آنها است.
این فرمانده در بخش دیگری از اظهارات خود در اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مجاهدت مرزداران و احترامی که مردم ایران برای فرزندان خود در لباس رزم قائل هستند گفت: در مرزهای جنوبی و شمالی کشور مزارهای مرزداران فداکار از ده‌ها سال پیش وجود دارد که همواره برای مردم ایران زمین قابل احترام هستند و در آموزه‌های دینی بالاترین ارزش‌ها مربوط به این افراد فداکاری است که از مرزهای کشور خود جانانه دفاع می‌کنند و عند ربهم یرزقون بالاترین درجه بهشت است که برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.
وی در ادامه اظهارات خود به تشبیه وضعیت استقلال کشور در دوره طاغوت و در دوره جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی یکی از کارکنان سفارت انگلیس به اتاق شاه می‌رود نقشه‌ای در اتاق بوده که پیشروی نیروهای آلمانی را نشان می‌دهد این کارمند جز سفارت به شاه یک کشور دستور می‌دهد که این نقشه سنجاق شده را از روی دیوار اتاق خود بردارد لذا نمی‌دانیم برای چنین وضعیتی در آن دوره خفت بار بخندیم یا گریه کنیم.
فرمانده کل ارتش یادآور شد: امروز وقتی اقتدار خود را نگاه می‌کنیم به تدبیر و کلام نافذ مقام معظم رهبری پی می‌بریم که هیچ قدرتی نمی‌تواند کوچکترین تاثیری روی تصمیمات جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.
موسوی یادآور شد: یکی از ابعاد مهم یادواره شهدا این است که به خود یادآور شویم کجا بودیم و اکنون کجا رسیده‌ایم و دائم باید این نکته را برای خودمان یادآوری کنیم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به رفتار آمریکایی‌ها در گذشته و در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: یک روز وقتی ناو هواپیمابر آمریکایی از اسکله خودشان در آمریکا جدا می‌شد سینه سپر کرده و به هرجا و به هر سمت و سویی که می‌خواست حرکت می‌کرد و برای خودشان ابهتی داشتند اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقام‌های آمریکایی اعلام می‌کنند و به ما پیام می‌دهند که ما این کار را نکرده‌ایم و ما نبوده‌ایم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهداست.
وی در ادامه به پیچیدگی عملیات وعده صادق هم اشاره کرد و گفت: از روز 14 اسفند به آنها گفتیم که می‌زنیم و آنها از آن روز در آماده باش کامل بودند و با بیش از 100 فروند هواپیما از انواع مختلف فرشی در آسمان زده بودند سطح دومی هم روی زمین داشتند و همه سامانه‌های پدافندی آنها در آماده باش کامل بود.
وی با بیان اینکه چیزهای دیگری هم وجود داشت که باید محاسبه می‌کردیم به چندین مسیر تردد هواپیماهای غیرنظامی از کشورهای مختلف جهان اشاره کرد و گفت: باید رعایت حال آنها نیز می‌شد که نشان می‌دهد این عملیات پیچیدگی خاص خود را داشت و اینجا بود که به رژیم صهیونیستی فهماندیم زدن یک نقطه به مانند غزه که طول و عرض جغرافیایی آن ناچیز است و زدن عده‌ای کودک و پیر و بیمار ارزش نظامی ندارد؛ ارزش نظامی وقتی است که از هزار و چندصد کیلومتر آن طرف از یک نقطه نظامی بتوان نقطه نظامی دیگری را هدف قرار داد و اکنون با عملیات وعده صادق همه معادلات به هم خورده است و عملیات وعده صادق همانند خنجر جهان اسلام بود که بر گلوی رژیم کثیف صهیونیستی فرود آمد و دل همه عدالت خواهان جهان را شاد کرد.
پایان پیام/

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1189530/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اجرای زیبای قطعه عشق از موسیقی ماندگار فیلم «سینما پارادیزو»

ترانه‌ی «پایان زندگی» با صدای آهنگ‌ساز و خواننده نامدار بریتانیایی مارک نافلر

ماجرای تیراندازی در خیابان درختی تهران

تلاوت زیبای کودک فلسطینی بر روی ویرانه‌های خانه‌

نجات یک بچه ویکونیا از باتلاقی در شیلی

نماهنگ «جان‌ خواهر»

طنین اذان و اقامه نماز در دانشگاه هاروارد

فریضه واجبی که فراموش شده!

طرز تهیه پاستا پنیری

ترکیب معجزه آسا برای رفع یبوست

بهترین وعده‌های غذایی برای کاهش چربی

تولد سنگین‌وزن‌ترین نوزاد 1403 در میاندوآب

کشف محققان با کمک هوش مصنوعی؛ زبان نهنگ عنبر احتمالاً همانند انسان «الفبایی» است

چرا گربه‌ها همیشه روی چهار دست و پا فرود می‌آیند؟

ماه دارد کوچک می‌شود؛ این چه عواقبی برای زمین خواهد داشت؟

دکلمه خوانی زیبا با صدای حسین پناهی

به آرزو نرسیدیم و دیر دانستیم...

اولیایی: در زمان من و پورحیدری هم اختلاف نظر بود!

اولیایی: اول برنامه توسعه بعد تغییر!

هشدار کاظم اولیایی به رئیس فدراسیون فوتبال!

اولیایی: استقلال زمانی 61 شعبه داشت!

مصوبات جلسه پیشکسوتان استقلال از زبان کاظم اولیایی

غرور کاذب پی‌اس‌جی؛ برای فینال آماده شده بودند!

مومنی: گل بلانکو رویاهای خیلی ها را بر باد داد

گلزنی رونالدو برای النصر مقابل الاخدود

بازخوانی دیدار جنجالی چلسی و بارسلونا 2009

اولیایی: کسی که با این همه اختلافات، تیمش صدرنشین است...

کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان المپیکی شد

سردار آزمون در مهم‌ترین بازی سال

آقای عطاران تولدت مبارک ما مخاطبان سینمای ایران

چهره ها/ پست احساسی کمند امیرسلیمانی برای عروسی برادرش

چهره ها/ عکس زیبای بازیگر گناه فرشته با یک ژست هنری

شغل جدید و غیرمنتظره حمید معصومی‌نژاد در ایران

ضایع شدن محسن شریفیان توسط علی پروین

برگزاری آئین تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر سمنان به مناسبت روز دختر

شفاف‌سازی در ماموریت‌ها جزو تاکیدات اولیه ما در بنیاد است

شناخت مشی شهدا و ایثارگران موثرترین روش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ویدئویی از پیانو نوازی ایمان قیاسی در خانه اش

کیفرخواست علیه مادری که با قرص متادون مرگ فرزندش را رقم زد

کشف 85 کیلو مرفین در زنجان

رئیس پلیس راهور: در حوزه موتورسیکلت‌های کار و حمل بار شاهد مافیا هستیم

آتش‌سوزی بزرگ در کالیفرنیا

روایتی از ششمین‌ آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم

مراحل تخریب استادیوم قدیمی سن دیگو

4گوشه دنیا/ قاتل سریالی آمریکایی که زنان قربانی اش را در بزرگراه رها می‌کرد!

حجامت می‌تواند باعث جلوگیری از تاسی سر شود!

فعالیت عالی برای توسعه مهارت دست ورزی

یک ایده جذاب برای هدیه دادن باکس پول

نقیضه‌سرایی با اشعار حافظ و سعدی

ایده جدید عنایتی برای بقای پیکان