آریا بانو

آخرين مطالب

خطر فروپاشی بیخ گوش پدیده لیگ ورزشي

خطر فروپاشی بیخ گوش پدیده لیگ
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ایسنا /یک کارشناس فوتبال گفت: با روحیه جنگنده سعید دقیقی تیم شمس آذر به پدیده این دوره از رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شده است.
میر احسان میرزاده با اشاره به وضعیت صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال و احتمال قهرمانی هر کدام از تیم‌ها در پایان فصل اظهار کرد: در حال حاضر و با توجه به وضعیت کسب امتیاز توسط سپاهان، این تیم به طور کامل از کورس قهرمانی جدا شده و رقابت حساس بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در جریان است.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: سه بازی و 9 امتیاز برای تیم‌های صدر جدول وجود دارد در حالی که اختلاف این دو تیم یک امتیاز است، به همین دلیل پیش‌بینی وضعیت آینده و اینکه کاپ قهرمانی را کدام تیم بالای سر خواهد برد سخت است.
وی در خصوص وضعیت سه تیم انتهای جدول نیز بیان کرد: شاید انتظار می‌رفت استقلال خوزستان با توجه به جدیدالورود بودنش در لیگ برتر کار سختی داشته باشد اما جایگاه فولاد و صنعت نفت در قعر جدول خیلی تعجب برانگیز است.
میرزاده ادامه داد: این سه تیم در امتیازات خیلی به هم نزدیک هستند و اگر این سه هفته پایانی نتایج خوبی بگیرند ممکن است سقوط نکنند. با این حال با بضاعت فوتبالی که خوزستان دارد وضعیت این سه تیم برای فوتبال‌دوستان سؤال برانگیز شده است.
وی خاطرنشان کرد: به طور کلی اگر وضعیت سه تیم انتهای جدول را در نظر بگیریم باید به یاد بیاوریم که سال گذشته هم صنعت نفت حال خوبی نداشت، بنابراین امسال هم نمی‌شد از این تیم انتظاری زیادی داشت، از طرفی تعداد تیم‌های خوزستانی زیاد است لذا آن حمایتی که تیم‌های مختص یک شهر دریافت می‌کنند را ندارند.

این مدرس فدراسیون فوتبال با تأکید بر اینکه تیم‌های خوزستانی آن حمایتی که باید را دریافت نمی‌کنند، گفت: فوتبال ما به طور کامل خصوصی نیست بلکه بخش قابل توجهی از وضعیت تیم‌ها به دولت وابسته است، برای مثال اگر مجموعه‌های نفتی بخواهند از یک تیم حمایت کنند نباید وضعیت تیم صنعت نفت به این شکل باشد.
میرزاده ادامه داد: از طرفی فاکتورهای ذهنی هم خیلی مهم است. اگر تیمی جایگاه انتهای جدول عادت کند، سخت است که وضعیتش را تغییر دهید. لیگ 30 بازی دارد و تیم باید با وضعیت روانی آماده و با حمایت‌های مختلف وارد زمین مسابقه شود تا نتیجه مطلوب را رقم بزند.
این کارشناس فوتبال با اشاره به وضعیت تیم شمس آذر قزوین اظهار کرد: به طور قطع تیم شمس آذر را باید پدیده این دوره از مسابقات لیگ برتر دانست. این تیم با نتیجه‌هایی که می‌گیرد و با بازی‌های با کیفیتی که در زمین ارائه می‌کند سیر صعودی را به طور مداوم طی کرده و این اتفاق خیلی بزرگی برای این تیم است و اگر آن سه امتیاز کسر شده را به این تیم برگردانند، می‌تواند در جایگاه پنجم جدول بایستد.
وی بیان کرد: من امیدوارم که شمس آذر آینده خوبی داشته باشد و این امر منوط به آن است که همه ظرفیت‌های استان قزوین بسیج شوند و بخواهند این تیم قوی بماند. ما نمی‌توانیم از یک کارخانه خصوصی انتظار داشته باشیم که بتواند در برابر هزینه‌ها مقاومت کند، در نیم فصل شاهد این موضوع بودیم که تیم شمس آذر به خاطر مبلغ ناچیزی دو بازیکن خوب خود را از دست داد.
میرزاده گفت: دو بازیکنی که شمس‌آذر از دست داد در سپاهان و تراکتور به طور ثابت بازی کردند و این نشان می‌دهد که شمس آذر چه مهره‌هایی را از دست داده است. در حال حاضر با نتایجی که شمس آذر کسب کرده خیلی از ذره‌بین‌ها را روی خود دارد و طبیعی است اگر پیشنهادهای خوبی برای بازیکنان وجود داشته باشد این احتمال هست که بخواهند به تیم‌های دیگر بروند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شمس آذر پدیده لیگ برتر است، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های استانداری و شهرداری که مجموعه توانمندی هستند می‌توانند کمک کنند که شمس آذر بتواند بازیکن‌هایش را حفظ کند و نقاط ضعفی که دارد را با حضور چند بازیکن خوب رفع کند.
این کارشناس فوتبال در پایان گفت: روحیه جنگنده و تفکر مبارز سعید دقیقی همیشه به تیم کمک کرده است و روحیه او به تیم منتقل شده است. هر کسی جاه‌طلبی دارد و ما دوست داریم اگر روزی سعید دقیقی قرار باشد از قزوین برود به خاطر پول نباشد بلکه پیشنهاد تیم بزرگتری باشد و بزرگان استان باید به او به چشم سرمایه استان نگاه کنند و تلاش کنند تا جایی که ممکن است سرمایه‌های قزوین را برای استان حفظ کنند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1203304/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تصویر روز ناسا؛ نمای سه‌بعدی «هلن»

چنان عشقی سرم آمد که دیگر من نمی خندم...

اوسمار از مدیران پرسپولیس زمان خواست

هنرنمایی‌های کایری اروینگ در ثانیه‌های پایانی

پاسخ امیری به شایعه ترک پرسپولیس و حضور در خیبر

آنچلوتی زبان مورینیو را بند آورد

استقلال کمیته فنی تشکیل می‌دهد

جادوی سیاه از سفیدپوشان!

سومین جلسه تمرینی تیم ملی والیبال در ژاپن متفاوت دنبال شد

دستمزد پرافتخارترین مربی تاریخ اروپا نصف گواردیولا!

پادشاه نزدیکتر از همیشه به المپیک

زندگی همفری بوگارت مستند می‌شود

منت‌کشی یونس از مریم

ویدیو تلخ امروز زهره حمیدی بازیگر تلویزیونی در حال شیمی درمانی در بیمارستان

استایل بهاری لیندا کیانی خانم فدوی سریال پایتخت در اکران فیلم مرده خور

تصاویر شاهین صمدپور خبرنگار پرحاشیه و نامزد جوانش که همگان را شگفت‌زده می‌کنند

ایده‌پردازی برای ساخت اثر موسیقایی «شهید جمهور»

آهنگ جدید/ «نمی تونم» با صدای علی عبدالمالکی

شاهرود لرزید

ویدئویی از تعقیب خودروی قاچاق سوخت در زاهدان

فوران شگفت انگیز آتشفشان و تشکیل رودخانه ای از مواد مذاب

لحظه برخورد صاعقه به کوه آتشفشانی در گواتمالا

تقلید بامزه صدای آمبولانس توسط جغد بعد از رفع مصدومیت

آسمان خونین در چین

عمیق‌ترین جای اقیانوس کجاست؟

شکار یک ماهی غول پیکر با دندان هایی شبیه به کوسه

وزش باد شدید و معلق ماندن کارگران در هوا

چای فوق‌العاده خوش‌عطر و خوش‌طعم

کدام راهکار در توانبخشی بیماران مبتلا به ام‌اس موثر است؟

بهترین روش پاک کردن خمیر بازی از روی مبل

6 اختلال اضطرابی کمتر شناخته‌ شده

ملی‌پوشان پاراتیراندازی وارد اردو می‌شوند

تبریک پیمان طالبی مجری برنامه طبیب به پرسپولیس ها

ربیعی: انسانیت و اخلاق مهم‌تر از نتایج ورزشی است

بی‌اطلاعی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی از واگذاری تراکتور

ملی‌پوشان بدمینتون عازم میانه شدند

حضور رحمان رضایی در اردوی تیم ملی هتل المپیک

شور و حال فولادی ها بعد از گل برتری

واکنش ستاره تیم ملی ایران درمورد احتمال بازگشت به لیگ سوئد

پست احساسی اوسمار بعد از قهرمانی پرسپولیس

فشار نباشد، هر چهار تکواندوکار ایران در المپیک مدال میگیرند

فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید

ثبت نام محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ نشان دادن علامت پرتکرار و محبوبش

دیدار بدون تشریفات بازرسیِ معلولان با شهید جمهور

تمهیدات ترافیکی پلیس برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

سه ساعت انتظار برای دیدن تاج مگس‌گیر

آیا 23 ذی القعده روز زیارتی امام رضا(ع)، روز شهادت امام رضا(ع) هم هست؟

نمایی از مهاجران دریاچه صورتی شیراز

لحظه دلخراش برخورد صاعقه به یک مرد در خیابان‌های مسکو

نجات یافتن بچه خارپشت از مرگ!