آریا بانو

آخرين مطالب

10 پدیده فصل خاص بوندسلیگا از لورکوزن تا بایرن مونیخ! ورزشي

10 پدیده فصل خاص بوندسلیگا از لورکوزن تا بایرن مونیخ!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3/ بوندسلیگای آلمان باز هم ستارگان آینده‌دار زیادی را به جهان فوتبال معرفی کرده که قرار است از آنها عملکرد خاص‌تری را در ادامه دوران بازیگری‌شان شاهد باشیم.
بوندسلیگای آلمان با شگفتی‌سازی تیم بایر لورکوزن به پایان رسید و شاگردان ژابی آلونسو با عملکرد بی عیب و نقص، به یازده قهرمانی متوالی بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان دادند و از طرف دیگر برای نخستین بار در تاریخ 104 ساله این باشگاه، به یک افتخار مهم دست یافتند. اکنون با به پایان رسیدن این دوره از مسابقات، نگاهی خواهیم داشت به چهره‌های شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌ها که حالا جدای از نام‌های پرآوازه این لیگ، موفق شدند عملکرد خوبی خلق کنند.
سرهو گیراسی - اشتوتگارت
مهاجم مالیایی در یک فصل عملکردی ثبت کرد که صرفا کافی است به بوندسلیگا بدون حضور هری کین فکر کنید. این مهاجم 28 ساله برای اشتوتگارت، در 28 بازی 28 گل در این فصل به ثمر رساند و اگر در میانه فصل، برای حضور در جام ملت‌های آفریقا از آلمان خارج نمی‌شد، این عدد بیشتر هم می‌شد و اختلاف بین او و هری کین کمتر از 8 گل می‌شد.
لوئیس اوپندا - لایپزیش
لایپزیش به معرفی استعدادهای جوان معروف است و این مهاجم بلژیکی اما پیش از انتقال به لایپزیش نیز در لانس توجهات را به خود جلب کرده بود. او که حالا جانشین احتمالی روملو لوکاکو در تیم ملی این کشور است، در این فصل از رقابت بوندسلیگای آلمان 24 گل به ثمر رساند و بهترین آمار دوران فوتبالی خودش را ثبت کرد.

دنیز اونداف - اشتوتگارت
این نام هم یک مهاجم است. اونداف که پیش از این در برایتون حضور داشت، امسال به کشورش برگشت و در دوران غیبت گیراسی، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت و با زدن 18 گل برای اشتوتگارت، عنوان برترین زوج فصل را برای خودش و گیراسی به ارمغان آورد.
آلخاندرو گریمالدو - بایر لورکوزن
نام او مدت زیادی است که در میان هواداران فوتبال روی زبان‌ها می‌چرخد، اما مدافع سابق بنفیکا و بارسلونا، با توجه به عملکرد درخشانی که برای این تیم به اجرا گذاشت، کاری کرد که دیگر همه هواداران او را بشناسند. گریمالدو با 14 پاس گل برترین پاسور فوتبال آلمان بود و با اینکه به صورت رایگان از پرتغال به این لیگ منتقل شد اما نشان داد که یکی از بهترین انتقالات این فصل فوتبال اروپا بوده است.
ژاوی سیمونز - لایپزیش
او هم به مانند گریمالدو، از زمانی که در آکادمی بارسلونا حضور داشت، در کانون توجهات قرار گرفته بود اما در همان دوران نوجوانی ابتدا به پاری سن ژرمن رفت و پس از آن سر از آیندهوون درآورد. او با اینکه مدت زیادی است ملی پوش محسوب می‌شود اما در یورو 2024، توقعات از او بیش از پیش است و این بازیکن با توجه به آمار 8 گل و 13 پاس گل نشان داده که می‌تواند به عنوان یک فوتبالیست هلندی که در لاماسیا رشد کرده، رؤیاهای زیادی را تبدیل به واقعیت کند.
الکساندر پاوولویچ - بایرن مونیخ
نادیده گرفتن عملکرد این هافبک جوان غیرقابل پذیرش است. هافبک آلمانی-کروات که با حضور در خط میانی این تیم، گورتزکا را نیمکت نشین کرد و حالا پیش از ورود به 21 سالگی، با دعوت ناگلزمان قرار است در یورو 2024 یکی از ملی پوشان مانشافت باشد.
الکساندر نوبل - اشتوتگارت
مدت‌ها بود که منتظر درخشش این دروازه‌بان جوان بودیم و اکنون، هر سال که به خداحافظی نویر نزدیک می‌شویم، او هم آماده‌تر می‌شود. نوبل مشتاق این است که به زودی دوباره به آلیانز آرنا برگردد و مامور مراقبت از چارچوب فلزی مونیخی‌ها شود. او در همین فصل بعد از لوکاس هرادسکی که 15 کلین شیت داشت، با 11 کلین شیت در 30 بازی عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت که قطعا می‌تواند برای ادامه راه به او انگیزه دهد.
جرمی فریمپونگ - بایر لورکوزن
همتای گریمالدو در لورکوزن، یک چهره هلندی 23 ساله است که محصول آکادمی منچسترسیتی بوده و مدتی هم در سلتیک بازی کرده است. او به هم‌تیمی اسپانیایی خود در ترکیب این تیم آزادی عمل بیشتری می‌داد، چرا که مدافعان حریف در جلسات آنالیز پیش از شروع بازی، بارها و بارها از سمت مربیان مورد خطاب قرار می‌گرفتند تا مبادا لحظه‌ای در کانال‌های کناری مقابل چهره‌های تند و تیز این تیم اشتباه کنند.
ویکتور بونیفیس - بایر لورکوزن
این مهاجم نیجریه‌ای که به تازگی از یونیون سن ژیلوا، جدا شده، در تابستان و در زمان غیبت پاتریک شیک به علت مصدومیت، فرم خوبی از خود به اجرا گذاشت و با 14 گل و 9 پاس گل آمار اعجاب انگیزی دارد. بونیفیس یکی از دیگر اضلاع رقابت با هری کین و سرهو گیراسی بود اما او هم به دلیل مصدومیتی که پیش از جام ملت‌های آفریقا تجربه کرد، از میادین دور بود و او را در جدول گلزنان عقب انداخت.
بنجامین شسکو - لایپزیش
این مهاجم اسلوونیایی 20 ساله هم جانشین اوپندا در لایپزیش بود که او هم با 14 گل زده نشان داد برای فصل بعد و تحت نظر مارکو روزه می‌تواند به اوپندا و سیمونز کمک ویژه‌ای کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1205855/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ویدیویی شگفت انگیز از بازگشت فضاپیمای استارشیپ به اتمسفر

یادآوری چند مثل که امروزه فراموش شده‌اند

موضع‌گیری الهلال علیه تیم ملی انگلیس!

جدال استقلال و پرسپولیس در افتتاحیه مسابقات گل‌کوچک محلات

گل اریکسن پرپر شد؛ اولین تساوی یورو

عملکرد درخشان بازیکنان، نشان‌دهنده کار عالی اسپالتی است

خلاصه بازی اسلوونی 1 - دانمارک 1

آقا جون هم "جهان" رو دست میندازه!

داریوش فرهنگ در سریالی درباره پژوهشگاه رویان

خبری ناگوار برای "سروش"

خلاقیت در موسیقی را در این ویدئو تماشا کنید

بارش شدید باران در شهر تبریز

حال‌ و هوای حرم مطهر رضوی در روز عرفه

وقوع طوفان و گرد و غبار در یزد

قتل مرد ثروتمند به‌خاطر طمع 14میلیاردی آدم‌ربایان در کیانشهر

ما تلاش می‌کنیم در روز عرفه رفتار امیرالمومنین (ع) را تقلید کنیم

برخی انسان‌ها مریض هستند!

نقاره زنی در شب عید سعید قربان

شدت بارش باران اردبیل

استوری/ عید قربان مبارک باد

کته باقالی پلو با ماهی

رگ خواب نوجوانان چیست؟

کلید ارتباط با نوجوان عصبانی

از غذارسانی به سگ‌ها دست بردارید، سگ‌ها فرشته نیستند!

نتایج امیدوارکننده یک ساختار نانویی برای مقابله با پارکینسون

حکایتی از یک مثل جالب(حالا که خیال پلوعه بذار چرب باشه)

چه چیزی از نعمت بالاتر است و یک مبدل است که حال بد را به خوب تبدیل می‌کند؟

هر شخصی که به تو خدمت کرد را شکر کن

خواندن حکایتی از مولوی که شکرگزاری را به زیبایی توصیف کرده است

قصه زیبای یورو: گلزنی اریکسن 3سال بعد از آن روز تلخ!‏

احتمال تغییر در محل فینال جام حذفی

ستاره ایتالیا: اسپالتی هر چه داد می‌زد، نمی‌شنیدیم!

شوت تماشایی؛ گل اول اسلوونی توسط یانزا

کومان: حریف ما خیلی سخت‌تر از حریف آلمان بود

وریا در محاصره سه پرسپولیسی

خاطره بازی با یک میان برنامه فرهنگ‌ساز!

بازگشت «آقا رشید» به تلویزیون

شنونده آهنگ «نفس» از سون بند باشید

لحظه ورود «عرفان طهماسبی» روی صحنه در اولین کنسرت رسمی‌اش

ضرب الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت در مورد بلیط‌ها

تصاویری از فاجعه سیل در جاده چالوس

تکنولوژی تا این حد باعث راحتی زندگی مردم شده...

تبریک عید قربان از ایستگاه فضایی

مواجه یک خانواده در مکزیک با خرس سیاه

3سوته‌ترین و اقتصادی‌ترین فینگرفود

گروه‌های سنی سرنوشت‌ساز در انتخابات را بشناسید

هر لکه لباس با چه ماده ای پاک می شود؟

سیاره جالب قابل سکونت

اکنون دل من شکسته و خسته هست

10 درصد کل بودجه پرسپولیس برای سرمربی!