آریا بانو

آخرين مطالب

9 نقل و انتقال برتر فصل لیگ برتر انگلستان ورزشي

9 نقل و انتقال برتر فصل لیگ برتر انگلستان
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 /لیگ جزیره در بازار نقل و انتقالات امسال، چهره‌های خاصی را در لیگش دید که نشان دادند علی‌رغم جابه‌جایی می‌توانند کیفیت فوق العاده‌ای را به نمایش بگذارند.
فصل لیگ جزیره به پایان رسید و منچسترسیتی طبق عادتی که در سالیان اخیر در پیش گرفته، باز هم قهرمان این لیگ شد تا شاگردان پپ گواردیولا کماکان به عنوان نماینده آبی پوش شهر منچستر، به روزهای خوبشان ادامه دهند. با این حال لیگ برتر انگلیس در بازار نقل و انتقالات تابستان و زمستان، بیشترین انتقال را تجربه کرد و همین موضوع عاملی است تا نگاهی به برترین خریدهای فصل این لیگ داشته باشیم.
دکلان رایس - 116 میلیون یورو - آرسنال
رایس که محصول آکادمی چلسی و وستهام است در تابستان امسال پس از رقابت سختی که بین بایرن مونیخ، آرسنال و چلسی به وجود آمد، به پیشنهاد آرسنالی‌ها جواب مثبت داد و این هافبک ملی پوش در ورزشگاه امارات، یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خودش را تجربه کرد. 
او در نقش یک هافبک دفاعی برای آرسنال روی فاز تهاجمی و تدافعی این تیم نقشی پررنگ داشت و با ثبت 7 گل و 9 پاس گل در لیگ جزیره، آماری بهتر از راسموس هویلوند، رحیم استرلینگ، آلخاندرو گارناچو و مارکوس رشفورد داشته است.
پائو تورس - 33 میلیون یورو - استون ویلا

مدافع اسپانیایی استون ویلا در همکاری با اونای امری قابلیت‌های فنی زیادی را به عرصه نمایش کشانده و خیلی زود خودش را با شرایط فشرده لیگ جزیره وفق داد. او در 29 بازی از این فصل حضور داشت و اگر استون ویلا را فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا می‌بینیم، باید درباره خط دفاعی آنها با رهبری پائو تورس بنویسیم که در این تیم، کاری کرد که کسی دیگر دلتنگ تایرون مینگز نباشد.
کول پالمر - 47 میلیون یورو - چلسی
ابتدای فصل که خبر انتقال او به چلسی با این مبلغ منتشر شد، همه هواداران فوتبال علی الخصوص هواداران چلسی معتقد بودند که این یک اشتباه بسیار بزرگ مدیریتی از سران تیمشان است و دلیلی ندارد برای یک جوان 22 ساله که در منچسترسیتی، توسط پپ چندان فرصت بازی پیدا نمی‌کند، نزدیک به 50 میلیون یورو خرج شود اما حالا در پایان فصل، تمامی نظرات تغییر کرده. او با 22 گل و 11 پاس گل یک رقیب خطرناک برای ارلینگ هالند در مسیر گلزنی محسوب می‎شد و این عملکرد شگفت، گرت ساوتگیت را مجاب کرد تا خودکار قرمزش را بردارد و روی نام‌هایی چون رشفورد و سانچو خط بکشد چون حالا یک چهره جوان با توانایی‌های بیشتر از سانچو و رشفورد را در اختیار دارد.
کای هاورتز - 75 میلیون یورو - آرسنال
بازیکن سابق چلسی زمانی که با تغییر رنگ پیراهنش خبر از ادامه اقامتش در لندن داد، کمتر کسی فکر می‌کرد در این لیست حضور داشته باشد اما هاورتز نشان داد هنوز ذهنیت بازیکن جوانی را دارد که در لورکوزن بازی می‌کند و درست مثل روز اول انتقالش به انگلیس، طراوات و شادابی بازی در این سطح را دارد. او با اثرگذاری روی 20 گل از چهره‌های برتر لیگ جزیره بود و قطعا زیر نظر میکل آرتتا در آرسنال این شانس را دارد که پیشرفت بیشتری داشته باشد.
داوید رایا - 3.34 میلیون یورو - آرسنال
او به صورت قرضی از برنتفورد به آرسنال آمده اما به زودی بند دائمی شدنش فعال خواهد شد. سنگربان اسپانیایی بهترین گلر فصل بود و با 16 کلین‌شیت در فصل، نقشی پررنگ در عملکرد خوب تیم آرتتا داشت.
دومنیک سوبوسلای - 70 میلیون یورو - لیورپول
یک هافبک همه چیز تمام که در مرکز زمین برای اهالی آنفیلد، صحنه‌های بسیار خاصی خلق کرد. او در 33 بازی این فصل حضور داشت و برای یورگن کلوپ با تمام توانش بازی کرد. او اکنون کاپیتان مجارستان در یورو 2024 خواهد بود و این هافبک 23 ساله، آینده بسیار درخشانی در ادامه مسیر تجربه خواهد کرد.
یوشکو گواردیول - 90 میلیون یورو - منچسترسیتی
جانشین کانسلو سلاح مخفی پپ در بازی‌های پایانی فصل بود. گواردیول هر هفته زیر نظر گواردیولا تکامل پیدا می‌کند و از نظر فنی به وضوح روز به روز شرایط خوبی که در گذشته داشت، بهتر می‌شود. قطعا کرواسی خوشحال است که در یوور 2024 یک مدافع آماده را در اختیار دارد و در این روزها، پپ در روزهایی که استراحت می‌کند و برای فصل بعد برنامه ریزی می‌کند، قصد دارد از این مدافع 22 ساله یک غول دیگر بسازد تا در تمامی پست‌ها، خیالش راحت باشد.
جیمز وارد پروس - 34 میلیون یورو - وستهام
درست در زمانی که منچستریونایتد و لیورپول درگیر مرور نام‌ها برای جذب هافبک بودند، وستهام برای به خدمت گرفتن وارد پروس از ساوتهمپتون، تیم محبوبش اقدام کرد و هافبک 29 ساله‌ای که در دوران بازیگری‌اش جز برای قدیس‌ها برای تیم دیگری بازی نکرده بود، در وستهام روزهای خوبی را تجربه کرد. او در 37 بازی، 7 گل و 7 پاس گل به ثمر رساند و اکنون تا شکستن رکورد دیوید بکهام در ضربات ایستگاهی تنها یک گل کم دارد. البته وارد پروس علی‌رغم اینکه بهترین فصل فوتبالی خود را تجربه کرد، توسط گرت ساوتگیت، از تیم ملی خط خورده تا اگر انگلیس این بار هم در مسیر قهرمانی ناکام ماند، از همین حالا خط زدن او یک دلیل مهم باشد.
میکی فن‌دفن - 40 میلیون یورو - تاتنهام
هلند خوش شانس است که در آستانه یورو 2024، می‎‌تواند خط دفاعی سه نفره خودش را با حضور فن‌دفن‎، ویرجیل فن دایک و ماتیاس دلیخت تکمیل کند. فن دفن در تاتننهام تمام شایستگی‌های فنی خودش را به نمایش کشید و نشان داد از نظر سرعت، آگاهی محیطی و قدرت بدنی یک بازیکن کامل است که همین موضوع سبب می‌شود تا برای فصل بعد از تیم آنژه پوستکوغلو به لطف داشتن یک مدافع تنومند انتظارات بیشتری داشته باشیم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1205860/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گل اریکسن پرپر شد؛ اولین تساوی یورو

عملکرد درخشان بازیکنان، نشان‌دهنده کار عالی اسپالتی است

خلاصه بازی اسلوونی 1 - دانمارک 1

آقا جون هم "جهان" رو دست میندازه!

داریوش فرهنگ در سریالی درباره پژوهشگاه رویان

خبری ناگوار برای "سروش"

خلاقیت در موسیقی را در این ویدئو تماشا کنید

بارش شدید باران در شهر تبریز

حال‌ و هوای حرم مطهر رضوی در روز عرفه

وقوع طوفان و گرد و غبار در یزد

قتل مرد ثروتمند به‌خاطر طمع 14میلیاردی آدم‌ربایان در کیانشهر

ما تلاش می‌کنیم در روز عرفه رفتار امیرالمومنین (ع) را تقلید کنیم

برخی انسان‌ها مریض هستند!

نقاره زنی در شب عید سعید قربان

شدت بارش باران اردبیل

استوری/ عید قربان مبارک باد

کته باقالی پلو با ماهی

رگ خواب نوجوانان چیست؟

کلید ارتباط با نوجوان عصبانی

از غذارسانی به سگ‌ها دست بردارید، سگ‌ها فرشته نیستند!

نتایج امیدوارکننده یک ساختار نانویی برای مقابله با پارکینسون

حکایتی از یک مثل جالب(حالا که خیال پلوعه بذار چرب باشه)

چه چیزی از نعمت بالاتر است و یک مبدل است که حال بد را به خوب تبدیل می‌کند؟

هر شخصی که به تو خدمت کرد را شکر کن

خواندن حکایتی از مولوی که شکرگزاری را به زیبایی توصیف کرده است

قصه زیبای یورو: گلزنی اریکسن 3سال بعد از آن روز تلخ!‏

احتمال تغییر در محل فینال جام حذفی

ستاره ایتالیا: اسپالتی هر چه داد می‌زد، نمی‌شنیدیم!

شوت تماشایی؛ گل اول اسلوونی توسط یانزا

کومان: حریف ما خیلی سخت‌تر از حریف آلمان بود

وریا در محاصره سه پرسپولیسی

خاطره بازی با یک میان برنامه فرهنگ‌ساز!

بازگشت «آقا رشید» به تلویزیون

شنونده آهنگ «نفس» از سون بند باشید

لحظه ورود «عرفان طهماسبی» روی صحنه در اولین کنسرت رسمی‌اش

ضرب الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت در مورد بلیط‌ها

تصاویری از فاجعه سیل در جاده چالوس

تکنولوژی تا این حد باعث راحتی زندگی مردم شده...

تبریک عید قربان از ایستگاه فضایی

مواجه یک خانواده در مکزیک با خرس سیاه

3سوته‌ترین و اقتصادی‌ترین فینگرفود

گروه‌های سنی سرنوشت‌ساز در انتخابات را بشناسید

هر لکه لباس با چه ماده ای پاک می شود؟

سیاره جالب قابل سکونت

اکنون دل من شکسته و خسته هست

10 درصد کل بودجه پرسپولیس برای سرمربی!

وخهورست: می‌دانم تعویضی‌ام و هیچ مشکلی ندارم

فن‌دایک: حتی یک لحظه نمی‌ترسیدم هلند برنده نشود

جواد خیابانی : کوپا آمه ریکا مال آرژانتین است!

گل اول دانمارک به اسلوونی توسط اریکسن