آریا بانو

آخرين مطالب

4 لژیونر در آستانه جدایی ورزشي

4 لژیونر در آستانه جدایی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - مهر/ در هفته ای که گذشت چهار لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال اروپا آخرین حضور در تیم های باشگاهی را تجربه کردند و در آستانه جدایی و پیوستن به تیم های جدید قرار دارند.
در هفته‌ای که گذشت لژیونرهای فوتبال ایران عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که در این میان سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سامان قدوس آخرین حضور در تیم های باشگاهی خود را تجربه کردند.
شکست آویسپا در «جی لیگ کاپ» با حضور شهاب زاهدی
تیم‌های فوتبال آویسپا فوکوئوکا و کاشیوا ریسول در جی لیگ کاپ رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که بازی تا دقیقه 2+ 90 با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، «هیروکی نودا» توانست گل پیروزی بخش را برای کاشیوا ریسول به ثمر برساند تا این تیم پیروز از زمین خارج شود.
«فومیا اونوکی» دیگر گل کاشیوا ریسول را در این بازی وارد دروازه آویسپا کرد و تنها گل این تیم هم توسط «سیا اینوئه» به ثمر رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا از دقیقه 61 برای آویسپا به زمین بازی آمد اما موفق به گلزنی در این دیدار نشد.
درخشش مهدی قایدی برابر تیم صدرنشین الوصل

تیم های فوتبال الاتحاد کلبا و الوصل در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امارات شامگاه سه شنبه از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود الوصل به پایان رسید.
مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در حالی الاتحاد از دقیقه 4 با اخراج سابیل 10 نفره به کار خود ادامه داد موفق شد در دقیقه 16 گل اول را به ثمر برساند.
اما در ادامه، احمدصالح (25)، دیال و(47) و بوتفینی (66) 3 بار دروازه الاتحاد را باز کردند.
در دقیقه 68 باز هم مهدی قایدی تاثیرگذار ظاهر شد و توانست با یک پاس، (بسا) را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا بازی 3 بر 2 شود.
در دقیقه 87 هم هریس سفروویچ برای بار چهارم دروازه الاتحاد را باز کرد.
برتری پرگل فاینورد در آخرین حضور علیرضا جهانبخش
در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه ساعت 16 تیم فاینورد میزبان «اکسلسیور» بود که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود فاینورد به پایان رسید.
علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی فاینورد در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و 61 دقیقه بازی کرد. این آخرین دیدار جهانبخش برای فاینورد بود و این بازیکن قرار است از این تیم هلندی جدا شود.
البته او که قراردادش با این باشگاه تا انتهای فصل جاری است، در گفت‌وگو با سایت ESPN خبر از احتمال تمدید قرارداد خود با فاینورد داد. در مطلب این سایت آمده است: جهانبخش پس از ترک باشگاه برایتون انگلیس با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو راهی فاینورد شد و در 3 فصل حضور خود در این تیم، 105 بازی انجام داد و آمار 17 گل و 16 پاس گل را از خود به ثبت رساند.
جهانبخش در گفت‌وگو با سایت ESPN اظهار داشت: از اینکه بگویم در آینده در کدام تیم بازی خواهم کرد، بسیار سخت است. مدیربرنامه‌های من در حال مذاکره با مدیران فاینورد است و از نظر روحی و جسمی خودم را در بالاترین سطح می‌بینم. 3 سال باشکوه را در فاینورد گذراندم و لحظات بسیار خوبی را سپری کردم اما نمی دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.
قلی زاده خرید پراشتباه برای لخ پوزنان
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 8/‏‬ 1 میلیون یورو راهی لخ پوزنان لهستان شد تا تبدیل به گران‌ترین خرید تاریخ لیگ این کشور شود.
مصدومیت‌های متوالی باعث شد تا این بازیکن نتواند از ابتدا در ترکیب لخ پوزنان قرار گیرد. سایت «sport» لهستان در این خصوص نوشت: پراشتباه ترین تصمیم باشگاه لخ پوزنان خرید این بازیکن گران قیمت بود. مثل این می‌ماند پول خود را هدر داده باشند. مدیران لخ پوزنان از مصدومیت این بازیکن آگاه بودند اما با این حال باز تصمیم به جذب او گرفتند. قلی زاده پس از ریکاوری در مجموع 10 بازی، 630 دقیقه برای لخ پوزنان به میدان رفت اما موفق نبود و عملکرد خوبی نداشت.
این بازیکن با عملکرد خود نشان داد که لخ پوزنان در نقل و انتقالات شکست خورده است.
اورنبورگ در آستانه سقوط قرار گرفت
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال روسیه، امروز یکشنبه از ساعت 12:30 تیم فوتبال اورنبورگ میهمان اورال بود که این دیدار در نهایت با تساوی 3 به 3 به پایان رسید.
محمد قربانی لژیونر ایرانی اورنبورگ در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. این بازیکن در دقیقه 50 موفق شد دومین گل تیمش را به ثمر برساند.
جدایی قدوس از برنتفورد رسماً اعلام شد
باشگاه فوتبال برنتفورد انگلیس با انتشار پستی رسماً پایان حضور سامان قدوس در این تیم را اعلام کرد.
طبق اعلام این باشگاه، شاندون باپتیست، سامان قدوس و چارلی گود در تاریخ 30 ژوئن و پس از پایان قراردادشان جدا خواهند شد، در حالی که نیل ماوپای و سرخیو رگیلون که به صورت قرضی در برنتفورد بودند به تیم های خود یعنی اورتون و تاتنهام هاتسپور باز خواهند گشت.
این باشگاه به تمجید از عملکرد قدوس در این تیم پرداخت و نوشت: ضربه باشکوه او در پیروزی 3 بر صفر زنبورها مقابل برنلی در استادیوم Gtech Community در این فصل، جایزه بهترین گل ماه اکتبر لیگ برتر را به دست آورد. این ملی پوش ایرانی در مجموع 107 بازی برنتفورد انجام داد و 5 گل به ثمر رسانده است.
مدیر باشگاه برنتفورد در خصوص قدوس گفت: سامان یکی از بهترین بازیکن هایی است که تا به حال در فوتبال ملاقات کرده‌ام، او همیشه مثبت است و هر روز در تمرینات حاضر می شود و به همه کمک می کند. او همیشه در باشگاه مورد استقبال ما قرار خواهد گرفت و نباید احتمال بازگشت او در آینده را رد کنیم.
جایزه «شایستگی و ارزش‌های پورتو» به مهدی طارمی رسید
تیم‌های فوتبال پورتو و براگا در هفته پایانی لیگ پرتغال شامگاه شنبه 29 اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پورتو به پایان رسید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این بازی از دقیقه 76 وارد زمین شد و در دقیقه 86 روی پاسی که برای وندرسون گالنو ارسال کرد، زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش شد.
در پایان لیگ پرتغال، پورتو با کسب 72 امتیاز و پس از تیم‌های اسپورتینگ و بنفیکا در جایگاه سوم ایستاد. همچنین، مهدی طارمی از سوی باشگاه پورتو جایزه «شایستگی و ارزش‌های پورتو» را از آن خود کرد. این آخرین دیدار طارمی با پیراهن پورتو در لیگ پرتغال بود و او باید در فینال جام حذفی به مصاف اسپورتینگ برود.
در ضمن مهدی طارمی با پایان یافتن قرارداد خود با پورتو پرتغال حالا به عنوان بازیکن آزاد قرار است برای تیم فوتبال اینتر ایتالیا بازی کند. طارمی که عکس او در دیدار با «فدریکو پاستورلو» ایجنت مشهور فوتبال ایتالیا منتشر شده است به زودی قرار است پیراهن اینتر را بر تن کند تا این بار عکس‌های رسمی امضای قراردادش از شهر میلان با اینتر رسانه‌ای شود.
شهاب زاهدی با وجود اخراج بهترین شد!
تیم‌های فوتبال آویسپا فوکوئوکا و سرزو اوساکا در هفته پانزدهم جِی لیگ ژاپن امروز شنبه 29 اردیبهشت در ورزشگاه «بست دنکی» رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری سرزو اوساکا به پایان رسید تا آویسپا 16 امتیازی و در رده چهاردهم جدول باقی بماند و تیم سرزو اوساکا هم با 253 امتیاز در مکان ششم جدول ایستاد.
شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم آویسپا در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 61 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. طبق اعلام باشگاه آویسپا با وجود اینکه زاهدی در این بازی از زمین بازی اخراج شد اما با 3 شوت زده بهترین آمار را نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشته است.
آزمون فرصت خداحافظی پیدا نکرد
دیدار تیم‌های فوتبال رم و جنوا در هفته سی و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد که در نهایت با برتری یک بر صفر رم به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم از در ترکیب این تیم حضور نداشت و دنیله ده‌روسی در این دیدار فرصت بازی به آزمون را نداد.
لازم به ذکر است خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر اینکه باشگاه رم قصد ندارد در تابستان امسال بند خرید دائمی مهاجم ایرانی خود را فعال کند، منتشر شد. با این تفاسیر آزمون فرصت خداحافظی با هواداران رم را در آخرین دیدار خانگی این تیم از دست داد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1205965/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تمجید هری کین از بلینگام؛ او باورنکردنی است!

تادیچ: می‌توانستیم به انگلیس ضربه بزنیم

نحس است؛ لینه‌کر شعار معروف انگلیس را ممنوع کرد

معرفی برترین‌های فوتسال در هتل المپیک

دشان: کروس یک غول تمام عیار است!

حساب بلینگام با ستاره صربستان صاف شد

کری برای آلمان! ورزشگاه را مال خودمان می‌کنیم!

پیش بازی دیدار اتریش - فرانسه

بلینگام بهترین بازیکن دیدار انگلیس - صربستان شد

نتایج کامل روز سوم و برنامه روز چهارم یورو 2024

ضربه سر هری کین به تیر دروازه صربستان برخورد کرد

شبیه‌سازی بازی اسپانیا و کرواسی در یورو 2024

شوت ولاهوویچ با واکنش دیدنی پیکفورد به کرنر رفت

نجات دروازه توسط هری کین که مانع از گلزنی صرب ها شد

گل‌ها و پاس‌گل‌های کیه‌زا در فصل 2023/24

خلاصه بازی صربستان 0-1 انگلیس

تشویق جود بلینگام توسط هواداران تیم ملی انگلیس با استفاده از آهنگ هی جود

برد خفیف سه‌شیرها در گام اول؛ انگلستان 1-0 صربستان

بدشانسی مضاعف صربستان؛ کاستیچ مصدوم شد!

کانسلو: در حقم بی‌عدالتی شد، خودم را اثبات می‌کنم

خوشحالی گل خاص بلینگام با حضور آرنولد

درگیری بلینگام و کوستیچ در دقیقه 24؛ صربستان 0-1 انگلیس

اشتباه ولاهوویچ و تک‌به‌تکی که واکر از دست داد؛ صربستان 0-1 انگلیس

صحنه مشکوک به پنالتی روی میتروویچ در دقیقه 59؛ صربستان 0-1 انگلیس

دژاووی «رئیس» مائو در دوره زمامداری «عمو شی»

جلوگیری یک اورانگوتان از تخریب خانه اش

اگر پوتین در فضا بمب هسته‌ای منفجر کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

گل اول انگلیس به صربستان توسط جود بلینگام

توصیه کاپلو به ساوتگیت؛ روی آرنولد ریسک نکن

شوت میتروویچ خطرناک از کنار دروازه انگلیس به بیرون رفت

خداداد: بزرگترین اشتباهم رد پیشنهاد دورتموند بود

سرمربی دانمارک: گل دوم را نزدیم و خیلی بی‌حال بودیم

شروع قدرتمند در یورو؛ جود یورو را هم می‌خواهد

اریکسن: داستان من با یوروی قبلی متفاوت است

چشمم را بستم و فقط شوت زدم!

پیشنهاد معنادار رضا رشیدپور به رئیس صداوسیما

نوای دل انگیز ویولنسل نواز معروف در طبیعت

استوری/ عیدتون مبارک

لاته آرت ساده و جذاب

یک ماده غذایی بد بو اما فوق‌العاده مفید

چگونه به نوجوانان‌مان بگوییم از صحبت‌هایشان ناراحت هستیم؟

دسکو: خون تازه‌ای در رگ‌های بلژیک جریان دارد

جواد خیابانی : یوهان کرایف فوتبال هلند را متحول کرد

امره جان به ستاره غایب: جایت را به خوبی پر می‌کنم

نامه مس به تاج؛ استادیوم فینال را عوض کنید!

سرمربی اسلواکی: بلژیک را دست‌کم نگیریم، آنها غولند

معمای کودکی رونالدو؛ هم تیمی ها جا ماندند، خودش پرده از راز برداشت!

تن هاخ: یونایتد فهمید که بهترین سرمربی را دارد!

گل تماشایی مودریچ مقابل آرژانتین در جام جهانی 2018

پیام یوفا به تیم ملی آلبانی؛ هواداران‌تان مشکل‌ساز هستند!