آریا بانو

آخرين مطالب

نام اصلی خوانندگان مشهور ایرانی چیست؟ فرهنگی هنری

نام اصلی خوانندگان مشهور ایرانی چیست؟
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آخرین خبر / نام اصلی خوانندگان معروف ایرانی چیست ؟ بیشتر خوانندگان و افراد معروف با نام و نام خانوادگی اصلی خود شناخته نمیشوند و از نام های‌ دیگر در دنیای هنری برای خود استفاده می کنند.
نام واقعی حمید هیراد
حمید حسین‌زاده، با نام هنری حمید هیراد، متولد 1 بهمن 1370 در چابکسر و خواننده‌ی موسیقی پاپ اهل ایران است.
او یکی از آثار سنتی خود را به مدیرعامل شرکت «آوازینو» ارسال کرد و پس از پذیرفته شدن، همکاری‌اش را با این شرکت آغاز نمود. او پس از یک سال در اواخر سال 1395 کار موسیقی را رسماً آغاز کرد.

آریا بانو

آریا بانو


سید حامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است. همایون در آغاز توسط پروژه استعداد‌های موسیقی ایران مؤسسه فرهنگی هنری ترانه‌ی شرقی معرفی شد. او با قطعه «چتر خیس» به اوج شهرت رسید. این قطعه با 22 میلیون دانلود جزء بیشترین قطعه‌ی دانلود شده در ایران است.
نخستین حضور همایون در تلویزیون در ویژه برنامه‌ی شب یلدای سال 1395 بود که او به‌طور زنده از برج میلاد برای ویژه برنامه‌ی شبکه پنج اجرا کرد. هم‌چنین نخستین آلبوم رسمی او به اسم دوباره عشق 23 دی 1395 منتشر شد که پرفروش‌ترین آلبوم سال 1395 بوده است.
حامد همایون در تور کنسرت کشور ایالات امریکا خود با فروش 14000 بلیط در سالن فوروم لس آنجلس رکورد پرفروش‌ترین بلیط کنسرت خواننده‌ای ایرانی در کشور ایالات متحده ایالات امریکا را از آن خود کرد. رکوردی که پیشتر دست محسن یگانه بود.
او در سال 1397 به انزوا رفته و بلیط‌هایش دیگر زیر یک دقیقه تمام نمی‌شوند. فروش بلیط‌ها در دو سانس طی حدود دو ماه، نشان از افول حامد همایون دارد.
نام واقعی فرزاد فرخ
فرزاد فرخ، که نام اصلی‌اش فرزاد امید فرخی‌فرد شیرازی می‌باشد، یکی از خوانندگان خوش‌صدای ایرانی است. سبک خاص او طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.
او در دهه‌ی شصت در شیراز به‌دنیا آمد و درحال حاضر ساکن تهران می‌باشد. از سال 1380 با کلاس‌های گیتار موسیقی را شروع کرد و سپس به سمت پیانو رفت و ساخت موسیقی و ملودی را آغاز کرد.

آریا بانو

فرزاد فرخ با همکاری دوست خود در استودیوی شخصی منزل خود در تهران دو آهنگ با عنوان‌های هوای تـو و لبخند را تولید کرد و در کانال تلگرامی خودش آپلود کرد که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.
همین موضوع باعث شد که شرکت آوازینو به وی پیشنهاد همکاری دهد و زیر نظر این شرکت و تیم آوازینو به فعالیت خود ادامه دهد. نخستین آلبوم فرزاد فرخ در سال 97 بنام انرژی مثبت منتشر شد.
نام واقعی پرواز همای
پرواز همای با نام پیشین سعید جعفرزاده احمد سرگورابی متولد 20 بهمن 1358 در احمدسرگوراب، از خوانندگان ایرانی در موسیقی سنتی ایرانی است. پرواز همای برای ورود به دنیای موسیقی ایران و اجرای سروده‌ها و آهنگ‌های خود در سال 1385 گروه مستان را راه اندازی کرد.

آریا بانو

او با استفاده از سوژه‌های تازه در شعر و رنگی متفاوت از موسیقی و استفاده از نوازندگان چیره‌دست و با اجرا در تالار وحدت و کاخ نیاوران در کمترین زمان به شهرت بسیار بالایی دست پیدا کرد و خیلی زود برای اجرای کنسرت‌های بزرگ به کشور کشور آمریکا و اروپا دعوت شد.
مرتبط : خانه یک خواننده ایرانی بر روی بازوی درخت + عکس
او همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان ساز‌های ایرانی هستند، به اجرای کنسرت می‌پردازد. همای هم چنین خواننده گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در ایالات امریکا بوده‌است. او ترانه‌هایی را به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده و اپرا‌هایی را هم به روی صحنه برده‌است.
نام واقعی آرون افشار
وحید افشار با نام هنری آرون افشار امروزه به یکی از پرطرفدارترین خوانندگان پاپ ایرانی تبدیل شده است. آرون افشار در تاریخ 1 تیر ماه سال 77 در شاندیز مشهد متولد شد. او از کودکی به موسیقی علاقه‌مند بوده و ساز تخصصی او گیتار می‌باشد.

آریا بانو

او از 7 یا 8 سالگی، با گیتار فراگیری موسیقی را شروع کرد و در کنار ان به فراگیری پیانو نیز پرداخت. افشار به‌طور جدی از سال 1396 وارد عرصه موسیقی شد. وی توانست با آهنگ جانم باش به محبوبیت دست یابد و در 28 دی ماه 98 نخستین کنسرتش را در سالن میلاد نمایشگاده بین المللی تهران برگزار کرد.
نام واقعی مهراد جم
از جمله هنرمندان نوظهور که در مدت کوتاهی هم موفق شده است، مهراد جم است که در کمتر از یک ماه و با انتشار دو تک‌آهنگ سروصدای زیادی به‌پا کرده است. نام اصلی او محسن سعیدی‌کیا است و در تاریخ 14 مرداد سال 1376 در شهر آبادان متولد شده است. این خواننده جوان در حال حاضر ساکن شهر تهران است.

آریا بانو

در مورد نخستین فعالیت هنری به‌ صورت جدی مهراد جم باید به ترانه سرایی و آهنگ سازی قطعه میثم ابراهیمی بنام «جان جان» در بهمن سال 97 اشاره کرد. سپس قطعه «شمال» که نخستین آهنگ مهراد جم به شمار میرود نیز در تاریخ 9 اردیبهشت 98 منتشر شد و می‌توان گفت اوج به شهرت رسیدن او به انتشار این آهنگ برمی‌گردد.
قطعه بعدی این خواننده جوان هم بنام «غمت نباشه»؛ در تاریخ 30 اردیبهشت منتشر شد، یعنی 21 روز بعد از انتشار نخستین تک آهنگ او! به این ترتیب او در فاصله زمانی کمتر از یک ماه و با داشتن فقط دو آهنگ توانست در شبکه‌های اجتماعی نامی به‌هم زند و حتی موتور‌های جستجوگر گوگل را هم به خود مشغول کند.
نام واقعی حامد هاکان

آریا بانو

حامد ذاکری ملقب به حامد هاکان، متولد 17 مرداد 1362 در شهرری، معروف به دی جی حامد هاکان، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک پاپ اهل ایران بود.
حامد هاکان در یک خانواده مذهبی به‌دنیا آمد و از سن 6 سالگی خواندن را با اشعار مذهبی شروع کرد و بیشتر به سبک سنتی مشغول بود، اما در 16 یا 17 سالگی به موسیقی پاپ روی آورد.
وی بعد از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی سرانجام در سال 1393 موفق به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
منبع: سایت تالاب
اگر چه در طی حیاتش هیچگاه آلبومی به صورت رسمی از او وارد بازار نشد اما در تابستان سال 1383 نخستین آلبوم خود را با نام قاتل حرفه‌ای با 12 ترک به صورت اینترنتی منتشر کرد. هاکان در عصر چهارشنبه 12 مهر 1396 در سن 34 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1207341/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کاور کند کننده آتش سوزی از راه رسید/ جلوگیری از گسترش آتش

انتشار رمان منتشر نشده احمد دهقان در ایتالیا

با خواندن چند بیت نمی‌توان مظلومیت مردم فلسطین را نشان داد

خواندن شعری در وصف مردم مظلوم فلسطین

ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن جوان جهان را معرفی کرد

رجب‌زاده: فجر باید جایگزین مس رفسنجان شود

لحظه به لحظه با یورو؛ نوبت به امباپه رسید!

داستان باورنکردنی گارسونی که به یورو 2024 رسید!

دنیل ردکلیف برنده جایزه تونی شد

تیزر تصویری آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «نمیاد رو دستت»

حکمت/ توصیه‌ای برای روز عید قربان

اهمیت خواب کافی در ناباروری

18 سال پیش؛ اولین گل رونالدو در جام جهانی مقابل ایران

مقصد جدید فوق‌ستاره ایتالیایی مشخص شد

صدمین هفته حضور آلکاراس در جمع 5 تنیسور برتر جهان

باشگاه سپاهان در باغ فردوس

نقد کارشناسی به ضعف مدیریتی تیم داوری سپاهان - گل‌گهر

هافبک یوونتوسی صربستان ادامه یورو 2024 را از دست داد

اینجا نیستیم تا زنگ تفریح یورو باشیم!

ترکیب رسمی رومانی - اوکراین

لیست تیم ملی والیبال برای دیدار با آمریکا مشخص شد

گرد و خاک خداداد عزیزی روی آنتن زنده!

درگیری همسر جدید و همسر سابق دکتر افشار

آقایون باید از ایشون یاد بگیرن نگهداری از همسر رو!

اجلاسیه "شهدای غریب در اسارت" استان سمنان برگزار شد

کنگره شهدا باید نسل جدید را با فرهنگ دفاع مقدس پیوند بزند

وقتی که پرواز همای اجرایش را به «ناصر ممدوح» تقدیم کرد

آخرین خبرها از امدادرسانی به محبوس شدگان معدن شازند

هشدارهای پلیس درباره پلاک‌های گذر موقت

قرآن خواندن نوجوان فلسطینی با وجود مجروحیت

سالاد سبزی که سرحالتان می آورد

آیا ماءالشعیر سنگ کلیه را از بین میبرد؟

تغییر حال و هوای خانه با وسایل ساده و کم هزینه

با جایگزین قدرتمند و سریع باتری‌های لیتیوم‌یون آشنا شوید

کتاب «تجارت در روایات» روانه بازار نشر شد

عجیب‌ترین بازیکنی که در یورو دیدیم

ژاپن برای فینال لیگ ملت‌ها دندان تیز کرد

ستاره جدید لورکوزن: بارسلونا اولویتم نبود

لوکاکو آماده برای آغازی درخشان در یورو 2024

شکست والیبال دختران ایران برابر ژاپن

آخرین شرایط مصدومیت قهرمان سنگین وزن WWE

واکنش تن‌هاخ به خط خوردن رشفورد

رونالدو به رقیب شماره یک خودش رسید

بازیکنانی که مورینیو با حسرت به آن‌ها نگاه می‌کند

چهره ها/ عکسی از اسدالله یکتا به همراه 4 پسرش

و خداوند اسماعیل را به ابراهیم بخشید

گورستان زنان

آخرین وضعیت جسمی آیت‌الله مکارم شیرازی

لحظه ریزش مجدد دیوار معدن در شازند

برگزاری عید قربان در کشورهای مختلف