آریا بانو - تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در جام والیبال آسیا موفق به شکست لبنان شد تا نخستین پیروزی خود را در این رقابتها جشن بگیرد.
تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین مسابقه خود در جام والیبال آسیا موفق به شکست لبنان شد تا نخستین پیروزی خود را در این رقابتها جشن بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ، جام والیبال زنان آسیا که از ۱۶ خرداد در شهر کاندون فیلیپین آغاز شده است، سهشنبه ۱۹ خرداد با برگزاری پنج دیدار دیگر پیگیری میشود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در چارچوب مسابقات چهارمین روز مرحله مقدماتی از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد به مصاف لبنان رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به نخستین برد خود در این رقابتها دست یابد.
شاگردان لی دو هی در سه دست متوالی این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز کامل این دیدار را به دست آورند.
فاطمه خلیلی با کسب ۱۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود و الهه پورصالح نیز با کسب ۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.
شبنم علیخانی، معصومه قدمی، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، سپینود دست برجن، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولینژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.
تیمهای شرکت کننده در جام والیبال زنان آسیا چهارشنبه استراحت دارند و تیم ملی والیبال بانوان ایران از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه در چهارمین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف ویتنام میرود.
مژگان حسنزاده به عنوان سرپرست، لی دو هی (سرمربی)، سون هه چونگ (دستیار)، فاطمه حسنی سعدی (مربی)، نگار آقایی (فیزیوتراپ)، مائده حامدی (مترجم) و زهرا یلقی (آنالیزور) به عنوان اعضای کادر فنی، این تیم را در جام والیبال زنان آسیا همراهی میکنند. همچنین ندا پاکدامن نایب رئیس بانوان فدراسیون این تیم را در این مسابقات همراهی میکند.