آریا بانو

آخرين مطالب

حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند! ورزشي

حمید مهرعلی را در آلمان از کار برکنار کردند!
  بزرگنمايي:

آریا بانو - طرفداری / حمید مهرعلی درست نقطه مقابل شهاب عزیزی‌خادم است؛ او اصلاً دوست ندارد در چشم باشد! سالهای حضور در فدراسیون اتومبیلرانی باعث شده دیگر عطش و اشتیاق داخل چشم بودن و در کانون توجه قرار داشتن را نداشته باشد اما او این روزها ناخواسته و خلاف میل باطنی اش سوژه شده است...
حمیدرضا مهرعلی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال که شهاب عزیزی خادم علاقه خاصی به او دارد، با تمام تلاش هایی که برای دور نگهداشتن خود از کانون توجه می‌ کند، این بار به دلیل مسائل غیر فوتبالی در فضای مجازی سوژه شد.
حمیدرضا مهرعلی که این روزها به دلیل شراکت تجاری اش با غلامرضا علیخانی، رفیق صمیمی شهاب عزیزی خادم که از آل اشپورت تا شرکت هنگ کنگی، از لیتوانی تا امارات در تمام فعالیت های تجاری، اقتصادی و سفرهای کاری، ورزشی رییس فدراسیون فوتبال پایش وسط است، حسابی خبرساز شده، به شدت تلاش می کند خود را دور از نگاه رسانه‌ها قرار بدهد. بعد از پایان نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال که سه‌شنبه این هفته در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، حمیدرضا مهرعلی بلافاصله سوار بر اتومبیل خود محل تجمع خبرنگاران را ترک کرد تا هیچ کس از او درباره var، رابردومان و خوبان عالم سوال نپرسد.
ترفند حمیدرضا مهرعلی تا حدودی جواب داد و او سه‌شنبه و چهارشنبه را دور از هیاهوی فوتبال پشت سر گذاشت و تنها در برخی نقدها نامش به عنوان کسی که حلقه ارتباطی شهاب عزیزی خادم با امیر اسکندری است وسط آمد اما در اولین دقایق بامداد پنجشنبه یک خبرنگار ورزشی در توییتر علیه او دست به افشاگری زد و در رشته توییتی مدعی شد حمیدرضا مهرعلی از مدیرعاملی یکی از شرکت‌های تابعه سایپا در آلمان برکنار شده است.
درباره حمیدرضا مهرعلی همان روزها که در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال شکست مطلق را پذیرفت اما با وجود اخذ تنها دو رای در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال، با حکم شهاب عزیزی خادم سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال شد و و همچنان به شکل غیر قانونی در این منصب حضور دارد (سرپرست حداکثر می تواند در دو دوره سه ماهه یعنی به مدت شش ماه به شکل مجاز فعالیت کند و پس از آن باید از مجمع رای بگیرد اتفاقی که در مورد حمید رضا مهرعلی و حیدر بهاروند هنوز رخ نداده است) گفته می شد مدیر عامل شرکتی معتبر در دوسلدورف آلمان است و شهاب عزیزی خادم مدعی بود مهرعلی سر فوتبال منت گذاشته که پذیرفته با وجود مشغله های فراوان در آلمان نایب رییس فدراسیون باشد.
مطابق آنچه محمد زارعی، خبرنگار ورزشی در توییتر نوشته نام آن شرکت دی اچ اف بوده است. در رشته توییت این خبرنگار آمده است حمیدرضا مهرعلی مدیرعامل شرکت دی اچ اف آلمان از شرکت‌های تابعه سایپا در شهر دوسلدورف بوده اما هفته گذشته از کار برکنار شده و در حالی که در تهران حضور داشته به او اطلاع داده اند دیگر لازم نیست برای ادامه فعالیت به آلمان برود و امید تشت زر را جایگزین او کرده اند.
در تهران شایعه هایی پیرامون برکناری مهرعلی از نایب رییسی فدراسیون فوتبال شنیده می شد اما فعلا در آلمان او را برکنار کردند و همکاری اش با فدراسیون همچنان ادامه دارد. آنهایی که از مراودات مهرعلی و عزیزی‌خادم خبر دارند، می گویند رییس فدراسیون فوتبال چه در مسائل اقتصادی و تجاری و چه در موارد دیگر از نایب رییس اول فدراسیون حرف شنوی دارد و در واقع شخص اول و اصلی تشکیل حمیدرضا مهرعلی است.
با این تفاسیر بعید به نظر می رسد رییس فدراسیون فوتبال که این روزها به دلیل شائبه های ایجاد شده در ماجرای واردات تجهیزات var و همکاری با شرکت مشکوک هنگ کنگی تحت فشار قرار دارد به این سادگی ها بپذیرد مهرعلی را از چرخه فدراسیون کنار بگذارد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/687551/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اگر فرزند وسط هستید این مطلب را حتما بخوانید

وقتی زنان افسرده می شوند

شاید از افسردگی پنهان رنج می‌برید...

چهار روش اشتباه برای جلب توجه

چه کنیم تا بقیه به ما گوش بدهند؟

8 روش اثبات شده برای غلبه بر استرس

چگونه در محل کار روحیه بهتری داشته باشیم؟

چطور با شکست عاطفی مدارا کنیم؟

افسردگی پس از زایمان عامل افت ضریب هوشی نوزاد

چرا گاهی به جای حرف زدن، سکوت می‌کنیم؟

زنگ هشدار تلفن‌های همراه عامل بی‌خوابی

مشکلات روانی در کمین شب‌کارها

احساسات ما چه تأثیری بر بدنمان دارند؟

این سه دیدگاه تان درباره روانشناس‌ها را تغییر دهید

خودشناسی، بدون دانستن فلسفه هم ممکن است

با افراد منفی باف چگونه برخورد کنیم؟

باورهای غلط در مورد اختلالات طیف اوتیسم

بی خوابی کشیدن برای گشت و گذار مجازی

راه های سریع و ساده برای خلاص شدن از استرس

از نشانه‌های عجیب ابتلا به زوال عقل

برای درمان افسردگی چی بخوریم؟

دست و دل تان به کار نمی‌رود؟

در میهمانی ها چطور کمتر خجالت بکشیم؟

چرا از ترسیدن لذت می‌بریم؟

افسردگی خودبخود خوب نمی‌شود

ترس از رها‌شدگی

با کسانی که پارانوئید دارند، چه کنیم؟

ضعف حافظه 5 علت شایع بیشتر ندارد

نشانه های جسمی افسردگی را بشناسید

چگونه منتقد درونی خود را ساکت کنیم؟

شما یک درونگرای مضطرب هستید!

6 ویژگی محیط کاری ناسالم

چرا آدم‌های باهوش کمتر می‌توانند شاد باشند؟

دیگر نیازی به سحرخیزی نیست!

نکات کلیدی در هنر عذرخواهی

چیز‌های عجیبی که باعث اضطراب می‌شوند

غم و اندوه با بدن‌تان چه می‌کند؟

یک تمرین ساده و رایگان برای تقویت خلاقیت

چرا گاهی فراموشکار می‌شویم؟

احساس تنهایی از تنها زندگی کردن خطرناک‌تر است

این سرنخ‌های ظریف افسردگی را نادیده نگیرید

مجردها خوشبخت واقعی هستند یا متاهل ها؟ واقعیت کدام است؟

خودکشی در افرادی با این نشانه ها زیاد است

چرا دچار افسردگی صبحگاهی می‌شویم؟

6 مهارت که موفقیت شغلی تان را برای همیشه تضمین می کند!

خانواده پر استرس دارای چه نشانه هایی است؟

عشق از نگاه بچه ها

استرس مزمن و راه‌های غلبه بر آن

چرا دست از دروغ گفتن بر نمی‌داریم؟

روان آزار کیست و اکثراً چه شغلی دارد؟