آریا بانو

آخرين مطالب

صد روز با دولت مردم؛

ریل‌گذاری معاونت زنان در مسیر توانمندسازی و ارتقای بانوان اجتماعي

ریل‌گذاری معاونت زنان در مسیر توانمندسازی و ارتقای بانوان
  بزرگنمايي:

آریا بانو - تهران - معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت سیزدهم با ریل‌گذاری‌ مناسب و تسهیل اعتبارات حوزه زنان، پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع مادران خانه‌دار و شاغل تلاش کرده فعالیت خود را در مسیر توانمندسازی بانوان هموار سازد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری دهم شهریور سال جاری طی حکمی انسیه خزعلی را به سمت معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب کرد تا با درایت و آشنایی که در این حوزه دارد، تریبون مطالبات بانوانی باشد که صدایشان به جایی نمی رسد. همچنین پیشگام در مسیر توانمندسازی و ارتقای وضعیت زنان و برقراری عدالت فراگیر میان زنان و مردان، گام های بلند و استواری بردارد.
به دنبال این انتصاب، معاون جدید رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در نخستین روز حضور خود در دفتر معاونت، بر محرومیت زدایی از جامعه زنان و اجرای عدالت در بین زنان طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و گفت: زنان هسته محوری خانواده هستند و محرومیت زدایی در این زمینه اولویت کاری ما است.
خزعلی خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با نگاه به این که زنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سازندگی جامعه نقش داشته و باعث اعتبار آن هستند، مورد توجه است.
نخستین دیدارهای معاون امور زنان و خانواده با پرستاران و کادر درمان بیمارستان مهدیه و همچنین زنان سرپرست خانوار مهر تاکیدی بر تلاش معاونت در محرومیت زدایی از زنان بود آنجا که خزعلی باتاکید بر اینکه اولویت دولت، توانمندسازی زنان بخصوص زنان سرپرست خانوار از نظر اجتماعی، معنوی، اقتصادی، حقوقی و فرهنگی است، گفت: شنیدن مطالبات زنان سرپرست خانوار ما را در درک بیشتر مسوولیت سنگینی که بر عهده داریم یاری می کند و این موضوع دولت را موظف به پوشش نیازهای این زنان می کند.
توجه به توسعه ورزش بانوان از دیگر توجهاتی بود که معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در استقبال از مدال آوران زن شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو در فرودگاه امام خمینی(ره)، به آن اشاره و یادآور شد: امیدوارم با اقدامات و همکاری های مجدانه دستگاه های اجرایی و سازمان های مربوطه بتوانیم آینده ای سرشار از امید و روشنی را برای ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران زمین رقم بزنیم.
نشست با فعالان سیاسی از جناح های مختلف و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنان و همچنین دیدار با فعالان مدنی و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه زنان از دیگر علمکردهای خزعلی بود که در این دیدارها، از همه فعالان سیاسی و اجتماعی استمداد ارایه طرح و راهکارهایی در جهت برنامه های معاونت کرد و گفت: مطرح کردن اولویت ها و ارایه راهکار می تواند مسایل را عینی تر و حل آن ها را تسهیل کند. همچنین وجوه و محورهای مشترکی که بین بانوان وجود دارد مدنظر قرار دهید تا هم افزایی خوبی بین همه سازمان های فعال در حوزه زنان برقرار شود.
خزعلی تاکید کرد: باید بتوان فارغ از هرگونه نگاه جناحی و وابستگی حرکت و گام خوبی برای زنان برداریم.
رفع ابهام از مساله تحویل کارنامه به ولی دانش آموز با تلاش معاونت امور زنان
به دنبال انتشار یادداشتی درباره عدم تحویل مدارک تحصیلی دانش آموزان به مادران در یکی از رسانه ها، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری وارد عمل شد و برای برآورده شدن این مطالبه مادران، در نامه ای سرپرست آموزش و پرورش خواستار رفع مشکل شد که مطابق با نامه‌ سرپرست آموزش و پرورش که تصویر آن توسط معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری منتشر شد؛ این مشکل حل و در شرایط عادی هیچ تفاوتی بین والدین (پدر یا مادر) در رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان و اخذ مدارک و پرونده تحصیلی آنها وجود ندارد.

آریا بانو


راه اندازی سامانه ارتباط مردمی از دیگر اقدامات مهم معاونت امور زنان
برای نخستین بار، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با صدور اطلاعیه ای، از اختصاص یافتن شماره سامانه پیامکی برای ارتباط مردم با معاون رییس جمهوری خبر داد.
این معاونت، ضمن اشاره بر تاکید معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده برای بهره برداری از نقطه نظرات، دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات مردمی مرتبط با حوزه زنان و خانواده، سر شماره پیامکی 101 را برای دریافت پیام های مرتبط مردم اعلام کرده است.
افزایش 100 میلیون تومانی وام ازدواج زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی
همچنین خزعلی 25 مهر ماه در آیین گرامی داشت روز جهانی زنان روستایی و پنجمین همایش ملی نقش آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه پایدار از اختصاص وام ازدواج 100 میلیون تومانی به زوجین روستایی و عشایری خبر داد و گفت: برای زوجین روستایی و عشایری دهه شصتی که تا پایان سال 1400 ازدواج‌ کنند 100 میلیون تومان وام علاوه بر وام ازدواج در نظر گرفته شده است.
صدور مجوز دورکاری مادران شاغل باردار یا دارای فرزند زیر 6 سال
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با درخواست‌ها و تماس‌های مکرر مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال روبرو شد که برای حضور در محل کار با مشکل مواجه شدند.
لذا با پیگیری‌های مکرر معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و طرح موضوع در سه جلسه پیاپی هیات دولت، ابلاغ رییس سازمان اداری استخدامی مبنی بر مجوز استفاده از دورکاری در 12 آبان ماه صادر شد.
در این نامه تصریح شده است که در ارتباط با اولویت دورکاری کارکنان زنان شاغل دارای فرزند خردسال، آیین نامه دورکاری مربوط به تیر 1389 با این مضمون که «در صورت وجود چند کارمند واجد شرایط متقاضی دورکاری، مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از شش سال و معلولین از اولویت برخوردار خواهند بود» مبنای عمل قرار گیرد.
معاونت امور زنان برای تسهیل فرزندپذیری زوجین تلاش می‌کند
تلاش برای تسهیل در روند فرزندپذیری از دیگر اقداماتی است که معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در مراسم تجلیل از برخی خانواده های فرزندپذیر، با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم در معاونت در مسیر تسهیل و توسعه امر فرزندپذیری زوجین قدم برداریم، گفت: هیچ حمایتی بهتر از این نیست که این فرزندان را مانند عضو خانواده خود بپذیریم تا آنان احساس هویت کنند.
معاون رییس جمهوری خطاب به خانواده هایی که فرزندانی را به سرپرستی انتخاب کرده اند، خاطرنشان کرد: یکی از زیباترین کارها را شما انجام داده که فرزندانی را تحت پوشش قرار داده اید و درکنار پوشش اقتصادی، مزه خانواده، حیات و زندگی را به انان چشانده اید. بچه هایی که در بهزیستی به دلیل حوادث یا اتفاقی یا ناملایمات زندگی در این شرایط قرار گرفته اند.

آریا بانو


ضرورت راه‌اندازی پویش «جهیزیه فقط ایرانی» برای حمایت از تولید داخلی
پیشنهاد راه اندازی پویش جهیزیه فقط ایرانی در جهت حمایت از تولید داخلی از دیگر عملکردهای معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بود که در حاشیه افتتاح و بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به آن اشاره و تاکید کرد: چقدر خوب است که برای پشتیبانی از تولیدات داخلی، بانوان پویش جهیزیه فقط ایرانی راه بیاندازند.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم اقبال به کالای ایرانی زیاد شود، باید در زمینه کیفیت، قیمت، همچنین پشتیبانی ها و خدمات پس از فروش، سرمایه گذاری بیشتری کنیم.
ضرورت همکاری‌ خوب، جدی و عملیاتی با خواهران در بخش‌های مقاومت
دیدار با میهمانان خارجی از اقصی نقاط دنیا یکی دیگر از عملکردهای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در کمتر از 100 روز بود که دیدار با خانواده سردار شهید مصطفی بدرالدین از رهبران حزب الله لبنان با هدف بررسی ابعاد و زمینه های مختلف مشارکت زنان ایران و لبنان یکی از این موارد است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست ضمن خوش‌آمد گویی و خیرمقدم به میهمانان گفت: امیدواریم در این نشست‌ها بتوانیم همکاری‌های های خوب، جدی و عملیاتی را با خواهرانمان در بخش‌های مقاومت داشته باشیم و به طور خاص با خواهرانمان در لبنان که حقیقتا فکرمان، نگاهمان، حرکتمان و جانمان یکی‌ است.
خزعلی ادامه داد: لازمه آن این است که بتوانیم ارتباط خوبی با هم داشته باشیم، مشترکات خود را پیدا و تقویت کنیم و از هرچیزی که موجب اختلاف و موجب دور شدن مسلمان‌ها از یکدیگر می‌شود، ممانعت کنیم.

آریا بانو


معاونت امور زنان، تریبون بانوان در سفرهای استانی شد
پس از دیدارها و شنیدن ایده ها در دفتر معاونت، آغاز سفرهای استانی معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده حکایت از ثابت قدمی این معاونت در شنیدن صدای مطالبات زنان در حیطه زیست بومی و فرهنگ قومیتی آنان در استان های خود دارد و برای این شروع، سفر2 روزه به استان خوزستان در 31 شهریورماه آغاز شد.
خزعلی در سفر به استان خوزستان، با تاکید بر اینکه باید با حمایت از زنان شرایط را برای فعالیت اقتصادی آنها بیشتر فراهم‌کنیم، خاطرنشان کرد: باید زمینه تقویت و آموزش در بحث فرهنگی و نیز سواد رسانه‌ای بانوان را فراهم کرد و تا جایی که امکان باشد حمایت خواهیم کرد.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اجرای آموزش فراگیر و عدالت محور در کشور گفت: آموزش و تحصیل دختران با توجه به اینکه در مقام زن و مادران آینده فرهنگ ساز و جامعه ساز هستند بسیار اهمیت دارد و باید در اولویت باشد.
خزعلی در این سفر، با نواختن زنگ شکوفه ها در مدرسه تزکیه کوی نفت اهواز در روز اول مهر، اظهار داشت: سرمایه گذاری بر روی آموزش دختران برای ساختن آینده کشور و تربیت فرزندانی قهرمان در این مرز و بوم دارای اهمیت است.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ادامه داد: تا جایی که دولت امکانات دارد باید در مناطق محروم زمینه را برای عدالت آموزشی فراهم کرد.
اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از دختران بازمانده از تحصیل
دومین سفر استانی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان یاسوج بود که معاون رئیس جمهوری در نشست با زنان نخبه کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار برای خرید وسایل کمک آموزشی و تبلت برای دختران خصوصا بازماندگان از تحصیل خبر داد.
خزعلی درباره مبارزه با بی سوادی زنان در استان گفت: نباید هیچ بی سوادی داشته باشیم و بعد از این تمرکز دولت باید روی ایجاد زمینه تحصیلات دختران در مقاطع عالی و شناسایی دختران بازمانده از تحصیل و ریشه یابی و تلاش برای حل مشکلاتشان باشد.
وی گفت: عمده بازماندگان از تحصیل در روستاها هستند که باید شرایطی فراهم شود که یا به صورت مجازی یا به صورت حضوری و با فراهم کردن وسایل حمل و نقل زمینه تحصیل دختران مهیا شود.
خزعلی ادامه داد: برای بانوان کارآفرین، خانم های فعال در بخش کشاورزی، زنان سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست تسهیلات بدون محدودیت برای توسعه تولیدات در بخش روستایی در نظر گرفته شده است.

آریا بانو


اختصاص60 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغال بانوان بوشهری
سفر به استان بوشهر از دیگر سفرهای استانی خزعلی بود که در این سفر با اشاره به حمایت دولت از عرضه، بازاریابی و صادرات صنایع خرد تولیدی، بر پیگیری مشکلات ایجاد شده در این زمینه تاکید و تصریح کرد: رایزنی هایی با وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفته و مقرر شده تسهیلاتی در این خصوص اهدا شود که با این اقدام بخش زیادی از کسب و کار بانوان در زمینه کشاورزی، آبزیان و صنایع دستی مرتفع می‌شود.
وی ادامه داد: استان بوشهر را نباید هرگز محروم خواند چرا که ثروت واقعی این استان به غیر از نفت و گاز به داشتن سرمایه‌های انسانی به ویژه در بین بانوان است.
خزعلی ضمن تاکید بر لزوم توجه به کرامت انسانی اظهارداشت: بازنگری هایی هم در قوانین و هم در اجرای آنها باید صورت گیرد تا خلاهای موجود در این بخش نیز جبران شود.
معاون امور زنان و خانواده همچنین از اختصاص60 میلیارد تومان تسهیلات به حوزه اشتغال بانوان بوشهری در بخش های کشاورزی و کارآفرینی زنان سرپرست خانوار این استان خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار 50 میلیارد تومان تسهیلات، به حوزه اشتغال بانوان بوشهری در حوزه کشاورزی و 10 میلیارد تومان به حوزه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار تعلق می‌گیرد. همچنین پنج میلیارد تومان اعتبار برای تامین تبلت برای دختران و پسران دانش‌آموز این استان اختصاص می یابد.
وی در بازدید از طرح‌های گردشگری، بوم‌گردی و خانه حصیر بخش آبپخش شهرستان دشتستان بر لزوم توجه به مشاغل خانگی زنان روستایی و روان سازی در روند کاری این قشر از بانوان استان تاکید کرد و گفت: در راستای حمایت از بانوان روستایی سرپرست خانوار؛ مشکل بیمه این قشر پیگیری و برطرف می‌شود.

آریا بانو


اختصاص 30 میلیارد تومان به ورزش بانوان شیرازی توسط معاونت امور زنان
سفر به استان فارس و تاکید بر پیگیری اشتغال و بیمه بانوان هنرمند با اولویت زنان سرپرست خانوار در آیین افتتاح انجمن پیشکسوتان صنایع‌دستی فارس در شیراز از دیگر عملکردهای خزعلی در صد روز کاری خود بود.
معاون رئیس جمهوری در این سفر، در جمع بانوان ورزشکار گفت:‌30 میلیارد تومان به ورزش بانوان اختصاص داده شده است. علاوه برآن 10 میلیارد تومان از وزارت نیرو برای مجموعه ورزشی حجاب و 10 میلیارد تومان هم از وزارت نفت برای پارک بانوان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم هم ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی در قسمت بانوان را فعال‌تر کنیم.
وی ادامه داد: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس قول داده که خانه ورزش روستایی ویژه بانوان در این استان راه اندازی شود. در زمینه تامین تجهیزات و وسایل ورزشی نیز حتما ورزشکاران را مورد حمایت قرار خواهیم داد و درصدد هستیم که تجهیزات مربوط به باشگاه‌های ورزشی بانوان را پیگیری کنیم.
خزعلی همچنین با تاکید بر اینکه اعتبارات بسیار خوبی در سفر استانی دولت به استان فارس اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: حدود 200میلیارد تومان به طور خاص به بخش بانوان اختصاص داده شده است. اعتباراتی برای بازسازی مجموعه‌های ورزشی بانوان، بازسازی و ساخت مدارس برای دختران و تهیه تبلت برای بازماندگان از تحصیل که لازم است مسئولین با مطالبه گری هرچه سریعتر کار را به ثمر برسانند و این اعتبارات را جذب کنند.
سفر به استان قم و دیدار و گفت و گو با آیات عظام «حسین نوری همدانی»، «سیدمحمدعلی علوی گرگانی» و «ناصر مکارم‌شیرازی» از مراجع تقلید از دیگر سفرهای استانی معاون رئیس جمهوری بود که علاوه بر آن، در این سفر با آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت الله «محمدجواد فاضل لنکرانی» رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و آیت الله «سیدمحمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در قم دیدار و گفت و گو کرد.
خزعلی در ادامه سفرهای استانی خود، به استان خراسان رضوی رفت و در بازدید از مرکز یادگیری محلی (سی. ال. سی) واقع در محله «کلاته برفی» مشهد بر ضرورت تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه تاکید کرد وگفت: تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه و مدارک هویتی برای بهره مندی آنان از حداقل حقوق شهروندی ضروری است.
وی افزود: لازم است سازمان ثبت اسناد و املاک حداقل یک شناسه برای افراد فاقد شناسنامه به ویژه زنان و دختران صادر کند تا بتوانند از خدمات درمانی و آموزشی و رفاهی شهروندی بهره مند شوند.
به گفته معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، در صورتی که بتوان افراد فاقد شناسنامه را به لحاظ مدارک هویتی سامان بخشید سطح امنیت و مسائل اخلاقی در مناطق کم برخوردار ارتقا می یابد.

آریا بانو


طرح کسب و کار پایدار خانواده در دست پیگیری است
معاون رئیس جمهوری در سفر به استان زنجان (27 آبان) و دیدار از کارگاه های کارآفرینی زنان یادآور شد که به دنبال راه اندازی و فعال سازی طرح کسب و کار پایدار بانوان و خانواده هستیم.
وی، مهارت آموزی، پشتیبانی و ایجاد شرایط اشتعالزایی برای بانوان را از جمله اهداف و برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: این طرح به زودی با عنوان کسب و کارهای پایدار خانواده محور رونمایی می شود.
خزعلی با بیان اینکه این طرح به طور خاص بر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست تاکید دارد، اعلام کرد: بنا داریم زمینه اشتغال و بستر نظارت و پشتیبانی طرح های تولیدی را حداقل تا پنج سال فراهم کنیم.
برچسب‌ها
انسیه خزعلی بانوان دولت سیزدهم
پروندهٔ خبری
100 روز با دولت مردم

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/711669/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کارخانه کیان تایر تعطیل شد/ 1200 کارگر بیکار شدند

رشد 6 درصدی قیمت خودرو در بازه زمانی 10 روزه کلید خورد

روزنامه دولت: رئیس جمهور دستور تولید 1.5میلیون خودرو داخلی را داده اما قطعا این دستور اجرا نمی شود!/ حالا که ارز داریم خودرو وارد کنیم

ایران‌خودرو برای حذف قرعه‌کشی شرط گذاشت

واردات 70 هزار خودرو در آستانه صدور مجوز/ مجمع تشخیص به دولت پالس مثبت داد

ایران خودرو قیمت تمام محصولات خود را به صورت رسمی گران کرد (+جدول قیمت جدید)

حرکت عجیب سایپا در نخستین فروش فوق‌العاده خود در سال جدید

پراید 200 میلیونی را هم دیدیم!

خودروسازان؛ نامی پرتکرار در بین ابربدهکاران!

اظهارات مهم معاون وزیر صمت درباره واردات خودرو/ جزییات تازه درباره واگذاری سهام خودروسازان

انتقاد نماینده مجلس از باز نشدن ایربگ خودروها: هرچه بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم آب در هاون کوبیدن است

اعلام نظر پلیس درباره واردات خودرو

در هیچ کشوری جز ایران واردات خودرو ممنوع نیست

فرار مالیاتی آشکار دلالان خودرو!

قطعه خودرو گران شد

شانس ١ به 1200 برای برنده شدن در قرعه‌کشی ایران خودرو

جانشین رئیس پلیس راهور: ایران‌خودرو و سایپا را تعطیل کنید

هیاهو برای خرید خودروهایی که خدمات پس از فروش ندارند/ چرا وزارت صنعت نظارتی بر بازار خودروهای چینی ندارد؟

اختلاف قیمت بازار با کارخانه به 100 درصد رسید | آخرین قیمت پرفروش‌ها؛ هر روز عجیب‌تر می‌شود

دعوا بر سر کیفیت خودروهای بالا گرفت/ پلیس راهور در جایگاهی نیست که برای ما تعیین تکلیف کند

تصویب کلیات طرح واردات مشروط خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام

افزایش قیمت قطعات یدکی به سبب افزایش حقوق و دستمزد

ایلان ماسک 4 میلیارد دلار از سهام شرکت تسلا را فروخت

سرنوشت بازار خودرو در پسا واردات

تا قیمت‌گذاری هست؛ قرعه‌کشی هم هست!

معاون رئیس‌جمهور: منع واردات خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه است

نامه وزیر صمت به سازمان حمایت: قرعه کشی خودرو فعلا حذف نمی‌شود

برنامه واردات خودرو به کیش و قشم

سونامی جدید در بازار خودرو/ چرا به خودرو سازان قطعه نمی‌دهند؟

درخواست واردات خودرو به مناطق‌آزاد به خاطر جام جهانی

کانال جدید قرعه‌کشی خودرو

فروش خودرو خارج از " سامانه یکپارچه فروش" متوقف شد

خودروهای خارجی 500 میلیون تومانی در مسیر ایران

پیشنهاد نماینده تهران برای شکسته شدن افزایش قیمت خودرو ایرانی

روزنامه دولت: همه جناحها با واردات خودرو موافقند/ با وارادت قیمت ها کاهشی می شود

واردات خودرو آزاد شد

وزیر صمت: واردات خودرو محدودیت نخواهد داشت/ نظر مثبت مجمع تشخیص مصلحت نظام

تغییر جهت دوباره قیمت خودرو

جزئیات سامانه یکپارچه فروش خودرو/ آغاز به‌کار سامانه از هفته‌آینده

مصوبه مجلس برای واردات خودرو در مجمع تشخیص مصلحت نظام نهایی شد

افشاگری نماینده مجلس از دو شرط دولت برای واردات خودرو؛ حجم موتور 1000 سی‌سی، سقف قیمت 7 هزاردلار

واردات خودرو بدون سقف شد

پیش‌بینی سقوط قیمت خودرو با شروع واردات/ قرعه‌کشی خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟

خودروهای وارداتی شهریور به ایران می‌رسند

تغییر شرایط واردات خودرو؛ حجم موتور بین 1500 تا 2500 سی‌سی شد، سقف قیمت بین 20 تا 25‌هزار دلار

ادعای عجیب سایپا: به ازای تولید هر خودرو 70 میلیون ضرر می‌دهیم!

اولین سناریوی واردات خودرو

سقف دلاری واردات خودرو

نرخ خودروهای وارداتی از 700 میلیون تا 1.4 میلیارد تومان خواهد بود

آغاز فعالیت سامانه یکپارچه فروش خودرو از امروز/ ثبت‌نام خودروها از 27 اردیبهشت