آریا بانو

آخرين مطالب

بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی زنان جهان

بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی
  بزرگنمايي:

آریا بانو - این شخصیت تلویزیونی، بازیگر، مدل و تاجر آمریکایی (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) در 21 اکتبر سال 1980 در لس‌آنجلس متولد شد. در حیطه‌ی حرفه‌ای او را به نام کیم کارداشیان می‌شناسیم. در سال 2015، مجله‌ی تایم کارداشیان را در لیست 100 نفر از تاثیرگذارترین افراد سال 2015 قرار داد. در سال 2016، «Vogue» او را «پدیده‌ی فرهنگ اپ» توصیف کرد. او همچنین بنیانگذار شرکت تولید تلویزیونی «Kimsaprincess Productions LLC» است. در ادامه بیوگرافی کیم کارداشیان از کودکی تا بزرگسالی و زندگی حرفه‌ای آورده شده است.
بیوگرافی کیم کارداشیان
دوران کودکی
نام واقعی کیم کارداشیان “کیمبرلی کارداشیان وست” است. وی متولد 21 اکتبر 1980 در کالیفرنیای ایالات متحده آمریکاست. پدر او «رابرت جورج کارداشیان» و مادرش «کریستین مری جنر» است. او یک خواهر بزرگ‌تر به نام «کورتنی»، یک خواهر کوچک‌تر به نام «کلوئی» دارد. در سال 1991، والدین او طلاق گرفتند. در همان سال، مادرش با «بروس جنر»، که اکنون «کیتلین جنر» است، ازدواج کرد. او سه برادر ناتنی به نام‌های «براندون»، «برورتن» و «برادی» و سه خواهر ناتنی به نام «کیسی»، «کندل» و «کایلی» دارد. پدر او در سال 2003 به علت سرطان درگذشت.

آریا بانو


زندگی حرفه‌ای کیم کارداشیان
او در سال 2006 با دو خواهرش «کورتنی» و «کلوئی»، یک بوتیک لباس به نام «D-A-S-H» را توسعه داد. در فوریه 2007، یک فیلم از رابطه جنسی او با «ری جی» که در سال 2003 گرفته شده بود، توسط «Vivid Entertainment» منتشر شد. در سال 2007، کیم همراه با سه شریک خود «برایان لی»، «رابرت شاپیرو» و «ام جی انج»، «ShoeDazzle» را تاسیس کرد. در اکتبر 2007، او به همراه مادرش کریس جنر، پدر ناتنی‌اش «کیتلین جنر» و خواهران و برادرانش کورتنی، کلوئی، راب، کندل و کایلی جنر در یک سریال تلویزیونی واقع‌نمای، به نام «Keeping Up with the Kardashians» ظاهر شدند. (تلویزیون واقعیت­‌نما یکی از ژانرهای پرطرفدار تلویزیونی است که در طیفی میان مستند، سرگرمی، آموزش و درام تعریف می شود و در آن الگوی رفتاری زندگی روزمره به صورت مستندگونه به نمایش گذاشته می‌شود.) در سال 2008، او اولین فیلم بلند خود را در «فیلم فاجعه» بازی کرد. در ژانویه 2009، وی در یک قسمت از سریال «how I met your mother»، به همراه خواهرانش کلوئی و کورتنی ایفای نقش کرد. در ماه اوت، او داور «America’s Next Top Mode» شد. کیم در 16 دسامبر 2009، به همراه «ونسا مینیلو» به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه تلویزیونی تحقیقات صحنه جرم: نیویورک حضور یافت. کارداشیان در همین سال در فیلم سبک و طنز عمیق در دره حضور یافت. او یکی از 13 شرکت کننده‌ی فصل هفتم نمایش تلویزیونی رقص با ستارگان بود، که با مارک بالاس هم رقص شد. در نهایت در رتبه‌ی یازدهم قرار گرفت.

آریا بانو


در سال 2010، او و خواهرانش خطوط فروشگاهی «Bebe stores» و «Virgins, Saints, and Angels» را راه‌اندازی کردند. در ژانویه 2010، کیم کارداشیان در فیلم «Deep in the Valley» درخشید. در ماه نوامبر، به تهیه‌کننده‌ی یک نمایش تلویزیونی واقع‌نما به نام «The Spin Crowd» بود. او و دو خواهرش، زندگینامه‌شان را با عنوان «Kardashian Konfidential» نوشتند که در 23 نوامبر انتشار یافت. او در آوریل 2011، سومین عطر خود به نام «Gold» را رونمایی کرد و در مارس 2012، چهارمین آن را با نام «True Reflection». از سال 2014 تا 2015، او کار صداگذاری یک بیگانه را در قسمت 11 سریال انیمیشنی «پدر آمریکایی» انجام داد. در ژوئن سال 2014، او یک بازی موبایل برای آیفون و اندروید به نام «کیم کارداشیان: هالیوود» منتشر کرد. در آگوست 2015، او مدل «Vogue Spain» بود. در ماه دسامبر او یک گروه ایموجی برای دستگاه‌های IOS با نامه Kimoji منتشر کرد. وی همچنین یک کتاب عکس به نام «خودخواه» منتشر کرده است. وی در فیلم «Ocean’s 8» که در ژوئن 2018 اکران شد، ایفای نقش کرده است. زندگی شخصی کیم کارداشیان
کیم کارداشیان متاهل است. اما او در گذشته با «Calum Best» (پسر فوتبالیت معروف جرج بست) در رابطه بوده است و سپس در سال 2000 با «دیمون توماس» ازدواج کرد. در سال 2004، آن‌ها طلاق گرفتند. او در سال 2004 به «ری جی جی» پیوست. رابطه‌ی آن‌ها نوسانات زیادی داشت تا اینکه سرانجام با انتشار فیلم جنسی کیم در سال 2007، این رابطه نیز پایان یافت. او به مدت یک هفته با «Game» در ارتباط بود. سپس از سال 2006 تا 2007، با «نیک کانون» وارد رابطه شد. از سال 2007 تا 2010، همراه با یک فوتبالیست به نام «Reggie Bush» بود. کیم کارداشیان در سال 2011، با «کریس همفریس» ازدواج کرد، اما این ازدواج او نیز ناموفق بود. تا اینکه در نهایت، در سال 2012 او با «کانی وست» آشنا شد. این زوج در 24 مه 2014 ازدواج کردند و اکنون دارای سه فرزند به نام‌های «North West»، «Saint West» و «Chicago West» هستند.

سخن آخر
جالب است بدانید که کیم کارداشیان در سال 2015، به عنوان پردرآمدترین شخصیت تلویزیونی واقع‌نما معرفی شد. وی در سال 2016، ضمن شرکت در جشنواره هفته مد پاریس، در آپارتمانی که در آن اقامت داشت، مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/781737/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

با تولد کودکم سرکار بروم یا نه؟‌

از کجا بفهمم کودکم به من علاقه دارد؟

چگونه با فرزندانمان صمیمی تر باشیم؟

بازی، آینه تمام نمای ویژگی های کودک

نوزادان از چه نوع موسیقی لذت می‌برند؟

16 نکته کلیدی برای رفتار با کودک بیش فعال

دور هدیه‌های تکراری برای کودکان را خط بکشید

فیلم‌های ترسناک در روحیه بچه ها چه تاثیری می گذارند

رفتارهای عجیب کودکان نوپا

کدام گریه کودک نشانه افسردگی است؟

یک زندگی هیجان انگیز

همه چیز در مورد پاسخگویی به سوالات مکرر کودک

به کودکان خود نگویید "من را تنها بگذار"

10 ویژگی بچه‌های مستعد اعتیاد !

بچه ها، عاشق شنیدن قصه های تکراری

قبل از تنبیه کردن کودکتان، حتماً بخوانید

فکر کودکان را پرواز دهیم

توصیه های مهم به مادران شاغل

خیال‌پردازی بچه ها خوبه یا بد؟

به کودکتان کمک کنید تا زودتر زبان باز کند

با این روش ها اعتماد به نفس کودکتان را بالا ببرید !

کودکان وقتی دروغ می‌گویند که:

فرزندان کم تحمل نتیجه چه والدینی هستند

فرزندتان با ظاهرش مشکل دارد؟

چگونه الفبا را به کودکان آموزش دهیم؟

خلاقیت های دردسر ساز!

گفتار درمانی: روشی موثر برای بهبود مشکلات گفتاری

چطور برای فرزندانتان وقت بیشتری بگذارید

فکرهای بزرگ کودکانه

آینده کودکان باهوش چگونه خواهد بود؟

چرا بلوغ زودرس خوب نیست؟

از عصبی شدن کودکتان جلوگیری کنید !

انواع تیک عصبی در کودکان !

تبلت چه بر سر کودکانمان می‌آورد؟

همه چیز درباره ی رشد هوش کودکان !

چگونه فرزندم را به مدرسه علاقه‌مند کنم؟

کمک والدین به کلاس اولی‌ها

علائم مدرسه‌هراسی چیست؟

به فرزندتان فحش ندهید!

عوامل عمده مؤثر بر فراگیری دانش آموز

با کودک بد غذا چه کنیم؟

روشهای کاهش استرس بچه های طلاق

استرس در کودکی موجب تغییراتی در سازه‌های اصلی مغز می‌شود

از چه سنی به کودک بیاموزیم بدون اجازه وسایل دیگران را برندارد؟

تصورات اشتباه درباره «بغلی شدن» کودکان

تست هوش برای کودکان 4 تا 10 ساله

چگونه اعتماد به‌ نفس کودک را افزایش دهیم؟

استرس دیر شدن مدرسه و آثار آن بر روحیه و درس فرزند شما

اهمیت گذراندن وقت کافی با فرزندان

بازی‌ درمانی، چیست؟