آریا بانو

آخرين مطالب

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید + ویدیو و قیمت گوناگون

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید + ویدیو و قیمت
  بزرگنمايي:

آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، بازار لوازم خانگی ایران طی سال های گذشته با چالش های زیادی نظیر گرانی کالاهای خارجی، خروج شرکت های کره ای و عرضه لوازم خانگی تقلبی دست و پنجه نرم کرده است. به همین منظور تمایل به خرید لوازم خانگی ایرانی به دلیل قیمت مناسب تر و البته اطمینان از اصل بودن کالا در میان مشتریان افزایش پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی بپردازیم.
در این مطلب می خوانید:
معرفی شرکت های لوازم خانگی ایرانی قدیمی ترین برند لوازم خانگی ایرانی لیست لوازم خانگی ایرانی مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی بهترین برند لوازم خانگی در جهان بهترین مارک ایرانی خرید لوازم خانگی ایرانی با کیفیت چه مزایایی دارد؟ بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه معرفی برندهای جدید لوازم خانگی ایرانی گرانترین لوازم خانگی ایرانی پرفروش ترین لوازم خانگی در ایران بهترین برند لوازم خانگی در جهان تولیدکنندگان داخلی طی سال های اخیر محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کردند اگرچه برای رقابت با بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا مسیر طولانی را در پیش داریم اما نمی توان کیفیت خوب و مزایای محصولات ایرانی مانند قیمت مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتری ایرانی را نادیده گرفت. معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی برای زوج های جوانی که به دنبال خرید جهیزیه هستند می تواند کمک کننده باشد و مناسب ترین محصول را هنگام خرید انتخاب کنند.
بیشتر بخوانید: بهترین برند لوازم خانگی برای جهیزیه کدام است؟ + لیست قیمت و ویدیو بهترین مارک ایرانی

آریا بانو

آریا بانو


صنعت لوازم خانگی ایران پر از برندهای ریز و درشت است اما برندهای معروف لوازم خانگی ایرانی در حقیقت همان هایی هستند که سهم بیشتری از بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار دارند. با وجود انواع مارک لوازم خانگی ایرانی که هر یک به اندازه توان خود، سهم بازار کسب کرده اند، انتخاب بهترین مارک ایرانی کمی دشوار خواهد بود.
بر اساس گفتگویی که ال کا ایران در گذشته با یکی از کارشناسان صنعت لوازم خانگی انجام داده بود، اگر بخواهیم به لیست برندهای لوازم خانگی ایرانی اشاره کنیم، باید بگوییم مارک های لوازم خانگی ایرانی بیش از 250 عدد است. برندهایی که شاید خیلی از مخاطبان این حوزه تا به حال نام آنها را نیز نشنیده اند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم به دنبال لیست لوازم خانگی ایرانی یا معرفی تمامی شرکت های لوازم خانگی ایرانی نباشید.

آریا بانو

آریا بانو


همانطور که پیش‌تر گفتیم در این گزارش قصد داریم تا شما را با بهترین مارک ایرانی و بهترین برند لوازم خانگی در جهان آشنا کنیم. البته لازم به ذکر است که این گزارش بر اساس المان های تحریریه ال کا ایران نوشته شده و شاید در این لیست نام چند مارک خوب لوازم خانگی ایرانی جا مانده باشد. در این رابطه شما می توانید نظرات خود را در همین صفحه برای ما ارسال کنید تا اگر مارک خوب لوازم خانگی ایرانی از قلم جا افتاده باشد، توسط شما مخاطبان به دیگر افراد معرفی شوند.
شناسایی شرکت های لوازم خانگی ایرانی برتر

آریا بانو

آریا بانو


برای شناسایی شرکت های لوازم خانگی ایرانی برتر یا رسیدن به این پرسش که بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی چیست باید سری به بازار لوازم خانگی و خریداران این بازار بزنید. شرکت هایی سهم بیشتری از بازار را دارند که پس از سال ها فعالیت هنوز هم از چشم مخاطب دور نیستند. یکی از روش های شناسایی بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی ، بررسی بازارهای بزرگ لوازم خانگی در کلانشهر های کشور است. هر برندی حضور پر رنگ تری در این بازارها داشته باشد می تواند در رده بندی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی جای گیرد. البته این کلام به صورت مطلق نمی تواند درست باشد چرا که برندی می تواند با پشتوانه تبلیغاتی گسترده وارد بازار شود و از طرفی کیفیت نیز نداشته باشد.
حضور مستمر در طی سال های طولانی و البته با نمودار کم نوسان و پایدار می تواند یکی دیگر از المان های کیفیت باشد و شما را به پاسخ پرسش بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی چیست برساند که در ادامه بیشتر در این خصوص خواهیم گفت.
بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه

آریا بانو

آریا بانو


برای خرید جهیزیه مناسب پیش از هر چیزی باید لیست کاملی از خریدهای مورد نیاز خودرا تهیه کنید. در واقع خرید جهیزیه مناسب خود یک توانایی محسوب می شود چرا که باید با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، اولویت های خودرا مشخص کرده و سپس به سراغ بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه بروید.
حال که به لطف افزایش قیمت دلار و خروج شرکت های خارجی از بازار لوازم خانگی ایران، خرید لوازم خانگی خارجی دست نیافتنی شده و احتمالا دیگر به دنبال اسامی های مارک لوازم خانگی ایتالیایی و یا لوازم خانگی آلمانی نیستیم، شرکت های تولیدکننده داخلی می توانند گزینه های مناسبی برای خرید باشند. اما روند شناسایی بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه مانند پیدا کردن مارک خوب لوازم خانگی ایرانی خواهد بود با این تفاوت که باید ببینیم برند لوازم خانگی ایرانی مورد نظر در زمینه تولید وسایل آشپزخانه چه میزان تجربه دارد. آیا تولید لوازم آشپزخانه را به تازگی آغاز کرده یا خیر؟ شما می خواهید علاوه بر کالاهای بزرگ به سراغ خرید کالا کوچک آشپزخانه نیز بروید در نتیجه منطقی خواهد بود که به دنبال بهترین مارک لوازم برقی کوچک بگردید.

آریا بانو

آریا بانو


قطعا شرکت هایی که به صورت تخصصی در حوزه لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند، اگر خدمات پس از فروش خودرا برون سپاری نکرده باشند، در لیست بهترین مارک لوازم برقی کوچک جای خواهند گرفت. گرچه برون سپاری خدمات به خودی خود فرایند بدی محسوب نمی شود اما به نظر نگارنده به دلیل ازدحام بیش از حد برندهای لوازم خانگی در ایران، برون سپاری خدمات پس از فروش به شرکت هایی که خدمات 100 ها برند را ارائه می دهند در اولویت دوم خواهد بود چرا که شرکت هایی که به صورت اختصاصی خدمات ارائه می دهند گزینه قابل اعتمادتری هستند. پس در انتخاب بهترین برند لوازم خانگی ایرانی ، بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه، بهترین مارک لوازم برقی کوچک و هر بهترین دیگری، موارد گفته شده را به یاد پسپارید.
خرید لوازم خانگی ایرانی با کیفیت چه مزایایی دارد؟

آریا بانو

آریا بانو


خرید لوازم خانگی ایرانی با کیفیت در شرایط کنونی جامعه و با توجه به شعار جهش تولید از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و در واقع افراد می توانند با خرید کالاهای ایرانی در توسعه اقتصاد و اشتغال کشور نقش به سزایی را ایفا کنند.
شرکت بازرسی و کیفیت ایران در سال گذشته طی یک نظرسنجی از مراجعین نمایشگاه به بررسی بازار لوازم خانگی و برندهای ایرانی پرداخت. در ذیل نتیجه نظرسنجی در پاسخ به این که تولید کالا و لوازم خانگی ایرانی تا چه میزان بر اشتغال زایی تاثیر گذار است؟ را مشاهده می کنید.

آریا بانو

آریا بانو


علاوه براین، مزایا لوازم خانگی داخلی نسبت به محصولات خارجی مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس نظرات مراجعه کنندگان، اعتماد به تولید داخلی، تکنولوژی و تنوع محصولات از دلایل اصلی برای خرید عنوان شد.
مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی
پس از بررسی لوازم خانگی ایرانی با کیفیت در ادامه قصد داریم تا به معرفی کامل بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی و البته مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی بپردازیم.
تولیپس (تولید کننده با تجربه در صنعت لوازم خانگی)

آریا بانو

آریا بانو


تولیپس برای نخستین بار در سال 1380 توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به بازار کشور معرفی شد که البته این شرکت پیش از معرفی این برند لوازم خانگی، در زمینه عرضه محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت می کرد.


شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (سهامی خاص) در دی ماه سال 1351 با مشارکت 70 درصدی گروه ژاپنی ماتسوشیتا الکتریک با نام تجاری ناسیونال شروع به کار کرد که در واقع موسس این شرکت همان شخصی است که برند پاناسونیک را بنا نهاد. شرکت تولیپس در حال حاضر انواع مختلفی از لوازم های برقی های کوچک مانند جاروبرقی، پلوپز، چای ساز و.. را روانه بازار لوازم خانگی ایران می کند و در لیست لوازم خانگی ایرانی برتر قرار می گیرد.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی تولیپس
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
جاروبرقی تولیپس مدل VC-624 D
سیم جمع کن خودکار فیلتر بهداشتی
تعدادسری: سه عدد
قدرت موتور: 2200 وات
4.710.000 تومان
آون توستر تولیپس مدل OT-3806BD
ظرفیت: 38 لیتر
بدنه استیل ضد زنگ
حداکثر توان مصرفی: 1600
جوجه گردان
4.598.000 تومان
آب میوه گیری تولیپس مدل Fj-479
ظرفیت پارچ: 1.5 لیتر
سوئیچ ایمنی
پایه ضد لغزش
3.467.000 تومان
چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000
توان: 2000 وات محفظه نگهداری متعلقات سینی بزرگ و جادار برای سرعت بخشیدن به کار 3.483.000 تومان

پاکشوما (تولید کننده محبوب لباسشویی و ماشین ظرفشویی )

آریا بانو

آریا بانو


نام برند پاکشوما برای بسیاری از ایرانیان آشنا بوده و سال هاست که محصولات آن در آشپزخانه های ایرانی جای دارد. پاکشوما یا تولید ماشین لباسشوهایی نیمه خودکار آغاز به کار کرد و امروز شاهد معرفی محصولات مختلفی مانند یخچال فریزر، ماشین ظرفشویی و مایکروفر از این شرکت قدیمی به بازار هستیم.
کیفیت بالا و گارانتی طولانی مدت محصولات پاکشوما منجر شده تا سال های زیادی در سبد محصولات خانواده های ایرانی قرار بگیرد. از افتخارات این برند ایرانی می توان به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان برای 6 سال متوالی، عنوان محبوب ترین برند ایرانی در سال های 92 و 93 (در بخش ماشین لباسشویی و ظرفشویی) و جایزه رضایت مندی مشتریان در سال های 91 و 92 اشاره کرد. باید خاطر نشان کرد که در سال 1398 به عنوان دومین برند محبوب شناخته شد.

آریا بانو

آریا بانو


قیمت لوازم خانگی ایرانی پاکشوما
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
لباسشویی 7 کیلوگرمی مدل BWF 40702
سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
رتبه انرژی: ++A
قفل کودک
22.457.000 تومان
ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84406 ظرفیت 8 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
قابلیت آبکشی اضافه البسه
برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای نوع موتور: تسمه ای
نامشخص
لباسشویی 9 کیلوگرمی مدل BWF 40901
سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
موتور BLDC
رنگ بندی: سیلور و سفید
23.220.000 تومان
یخچال و فریزر پاکشوما مدل RDP 530
نمودار مصرف انرژی: A گنجایش کل به لیتر: 530 لیتر
برفک زدایی اتوماتیک آبسردکن: دارد
39.630.000 تومان
یخچال و فریزر پاکشوما مدل RSP 800
نمودار مصرف انرژی: A+ گنجایش کل به لیتر: 800 لیتر
قابلیت مخفی شدن نمایه در حالت Stand by سیستم جریان هوای داخلی
64.881.000 تومان

اسنوا (تولید لوازم خانگی با تنوع بالا )
شرکت اسنوا و یا (ارکان ساختار نوین ایرانیان) کار خود را با تولید اجاق گاز و کولر آبی در سال 1384 آغاز کرد و هم اکنون انواع مختلفی از لوازم خانگی را به بازار عرضه می کند. مهمترین ویژگی این تولید کننده استفاده از تکنولوژی و روش های روز دنیا برای ساخت محصولاتش است. به طوری که برخی از لوازم خانگی های این شرکت به کشورهای همسایه و خاورمیانه صادر می شود.

آریا بانو

آریا بانو


برند اسنوا در سال 1392 طی دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان 100 برند برتر ایران انتخاب شد و از دیگر گواهینامه های این برند گواهینامه CE Marking برای صادرات اجاق گاز به اروپا و همچنین ISO 9001:2008 اشاره کرد. براساس نظرسنجی های انجام شده در سال 98، اسنوا در جایگاه نخست محبوب ترین برند قرار گرفت. به همین دلیل جای تعجب ندارد که اسنوا یکی از شرکت های لوازم خانگی ایرانی برتر ایران باشد.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی اسنوا
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
تلوزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SK14000UM سایز 50 اینچ
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K سیستم صوتی دو کاناله
قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی
DVB-T2
17.770.000 تومان
اجاق گاز اسنوا مدل SGC5-1101N Romina Series
استیل با لعاب نقره ای
تعداد شعله: 5 عدد
نوع تایمر: مکانیکی
زمان سنج (Timer)
10.590.000 تومان
یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S
نمودار مصرف انرژی:A+
سیستم هوشمند سرمایش دوگانه
مجهز به محفظه ی بار
تعداد طبقات یخچال: 4 عدد
44.900.000 تومان
ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606 ظرفیت 8 کیلوگرم
دایرکت درایو سرعت چرخش موتور: 1400 اضافه کردن لباس حین کار نامشخص

بنس (برند تازه وارد اما نام آشنا)

آریا بانو

آریا بانو


شرکت لوازم خانگی بنس فعالیت خود را به صورت جدی از سال 1398 آغاز کرد و کمتر از یک دهه است که در بازار ایران حضور دارد اما در همین مدت کوتاه توانسته نامی برای خود دست و پا کند و به نوعی می توان گفت که در لیست برندهای جدید لوازم خانگی ایرانی قرار دارد که بعد از خروج شرکت های خارجی فرصت عرضه اندام پیدا کردند. بنس تنوع بالایی از محصولات خانگی را روانه بازار می کند.
محصولاتی مانند تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، هود و … توسط این برند در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به عبارت دیگر دست مشتری برای انتخاب باز است.
قیمت لوازم خانگی بنس
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
یخچال و فریزر 28 فوت بنس مدل نایس
آبسردکن: دارد ظرفیت:595 لیتر
کلاس بهره وری انرژی A
29.000.000 تومان
یخچال و فریزر 28 فوت بنس مدل VENUS
نمودار مصرف انرژی: A گنجایش کل به لیتر: 595 لیتر
سیستم گردش هوای داخلی آبسردکن:دارد
نامشخص
یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت بنس مدل Polaris
نمودار مصرف انرژی: A+ گنجایش کل به لیتر: 601 لیتر
یخساز اتوماتیک عملکرد ECO
68.000.000 تومان
یخچال و فریزر بنس مدل D5I
نمودار مصرف انرژی: A+ گنجایش کل به لیتر: 607 لیتر
عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی کشوی میوه وسبزیجات
نامشخص
تلویزیون کیولد بنس سایز 50 اینچ
فناوری کوانتوم دات QLED کیفیت تصویر: UHD
HDR: دارد دو عدد ریموت کنترل
نا مشخص

بلانتون (تنوع بالای محصولات)

آریا بانو

آریا بانو


بلانتون یکی از برندهای تازه وارد بازار لوازم خانگی ایران است که کار خود را از سال 1398 آغاز کرده و در همین مدت کوتاه توانسته تا تنوع بالایی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد. تولیدات این شرکت با گارانتی همتا سرویس به فروش می رسند و شاید بتوان گفت در کنار تنوع بالای محصولات، این مورد یکی از بهترین ویژگی های کالاهای ساخت این شرکت است. از طرفی این تولید کننده ایرانی به منظور تسهیل خرید برای تمامی قشرهای جامعه از ارائه تسهیلات 36 ماه تا سقف 100 میلیون تومان، طرح تعویض 100 درصد 100 روز و … خبر داده است.
قیمت لوازم خانگی بلانتون
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
تلویزیون ال ای دی هوشمندبلانتون مدلBEW-TV5021
سایز 50 اینچ
کیفیت:4K UHD
نوع رابط هوشمند: اندروید 9 تعداد بلندگو: دو عدد
نامشخص
یخچال فریزر دوقلو بلانتون مدل BAM-RE-FR2021
گنجایش: 984 لیتر تعداد طبقات یخچال: 5
رده مصرف انرژی: A آبسردکن: دارد
نامشخص
ماشین لباسشویی بلانتون مدل WM8405IN ظرفیت 8 کیلوگرم
سرعت چرخش: 1400
رده مصرف انرژی:A+++
تعداد برنامه: 12 عدد ظرفیت: 8
22.300.000 تومان
آون توستر بلانتون مدل BCP-OT2201ST
ظرفیت: A+ توان: 607 لیتر
جوجه گردان: دارد پنل لمسی: دارد
نامشخص
اتو بخار بلانتون مدل SI1004
قابلیت تنظیم دما چرخش 360 درجه
سیستم ضد چکه
1.800.000 تومان

کلور (تنوع بالا در یخچال فریزر)

آریا بانو

آریا بانو


گروه صنایع لوازم خانگی کلور فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد و در نهایت دو سال بعد یعنی در سال 1394 یخچال فریزرهای این شرکت به تولید انبوه رسید. این شرکت ایرانی در حال حاضر در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت می کند که در ادامه به معرفی یکی از مدل های این شرکت می پردازیم.
شرکت صنایع کلور فعالیت خود را با هدف تولید انواع لوازم خانگی در سال 1392 آغاز کرد

آریا بانو

آریا بانو


قیمت لوازم خانگی ایرانی کلور
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
یخچال و فریزر دوقلو کلور مدل Glory
گنجایش: 675 لیتر آبسردکن:دارد نمودار مصرف انرژی: A+
55.900.000 تومان
یخچال فریزر دوقلو کلوِر مدل RNT101-FNT101
گنجایش:780 لیتر آبسردکن: دارد نمودار مصرف انرژی:A+ نامشخص
یخچال فریزر کلوِر مدل FRN T 101 گنجایش: 432 لیتر آبسردکن: دارد نمودار مصرف انرژی: A+ 24.600.000 تومان
ماشین لباسشویی کلور مدل Miracle
سرعت چرخش موتور: 1200 ظرفیت:7 کیلویی نوع موتور: اینورتر نامشخص
ماشین لباسشویی کلور مدل Glory
سرعت چرخش موتور: 1400 ظرفیت:8 کیلویی تعداد درگاه USB: دو نامشخص

جی پلاس (تازه وارد اما تولیدکننده تلویزیون های پیشرفته و با کیفیت )

آریا بانو

آریا بانو


جی پلاس در رده قدیمی ترین برند لوازم خانگی ایرانی قرار نمی گیرد و می توان آن را در لیست برندهای جدید لوازم خانگی ایرانی قرار داد اما محصولات برند جی پلاس حاصل تجربیات و تلاش گلدیران طی سی سال گذشته است که پس از تشدید تحریم های علیه ایران و خروج برند ال جی و جلب رضایت این برند کره ای، گلدیران تصمیم به معرفی یک برند داخلی گرفت. با توجه به تجربه موفق گلدیران در بازار ایران، مشتریان از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آسوده خاطر خواهند بود و البته می تواند حاکی از کیفیت مناسب محصولات این برند نیز باشد.
جی پلاس در زمینه تولید انواع لوازم خانگی نظیر تلویزیون، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر فعالیت می کند و البته گوشی های هوشمند این برند نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است. محصولات جی پلاس کاملا ایرانی بوده اما از تکنولوژی های روز دنیا بهره برده است. با توجه به این که مدت زمان کمی از عرضه تلویزیون های هوشمند این شرکت به بازار لوازم خانگی ایران می گذرد اما توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و جای تعجب ندارد که در لیست بهترین مارک ایرانی قرار بگیرد.

آریا بانو

آریا بانو


قیمت محصولات جی پلاس
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PQM922S سایز 75 اینچ
تکنولوژی صفحه : QLED، Mini LED کیفیت تصویر : Ultra HD – 4K پردازنده: 4 هسته ای پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی 4K 79.500.000 تومان
کولر گازی 24 هزار جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1
نوع برد الکترونیکی کمپرسور: دور ثابت ظرفیت سرمایش-گرمایش کولر 24000 فیلتر چند لایه- فیلتر ضد کپک 33.900.000 تومان
یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717T
نمودار مصرف انرژی: A++ گنجایش کل به لیتر: 507 لیتر
تعداد طبقات یخچال: 4 عدد آبسردکن نیمه اتومات
نامشخص
یخچال و فریزر جی پلاس مدل GRF-J505
نمودار مصرف انرژی: A++ گنجایش کل به لیتر: 525 لیتر
تعداد طبقات یخچال: 3 عدد مجهز به کمپرسور اینورتر
نامشخص
ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L880W ظرفیت 8 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور: 1400 دور در دقیقه
امکانات لباسشویی: اضافه کردن لباس حین کار
شستشوی سریع در 30 دقیقه برنامه شستشو در شب
20.500.000 تومان

سام (تولید کننده انواع تلویزیون با کیفیت )
شرکت سام الکترونیک به عنوان تنها نماینده رسمی محصولات سامسونگ در ایران بود و پس از این که سامسونگ مجبور به ترک بازار ایران شد، سام الکترونیک محصولات برند سام را به عنوان جایگزینی برای این برند کره ای معرفی کرد. قیمت مناسب و البته خدمات و کیفیت قابل قبول از ویژگی های اصلی تلویزیون های سام تلقی می شود و در واقع این عوامل منجر شده تا در لیست بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی قرار بگیرد.

آریا بانو

آریا بانو


قیمت تلویزیون های سام الکترونیک
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA39T4100TH سایز 39 اینچ
تعداد درگاه های HDMI: سه کیفیت تصویر: HD
تعداد بلندگوها: دو عدد استانداردهای صوتی:Dolby Digital توضیحات درگاه‌های USB: ورژن 2
نامشخص
تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T7000TH سایز 43 اینچ تعداد درگاه های HDMI: سه کیفیت تصویر:Full HD
تعداد بلندگوها: دو عدد استانداردهای صوتی:Dolby توان خروجی کلی صدا: 20
نامشخص
تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA50T5300TH سایز 50 اینچ
تعداد درگاه های HDMI: سه کیفیت تصویر:Full HD
تعداد بلندگوها: دو عدد استانداردهای صوتی:Dolby Digital
12.151 .000 تومان

ایکس ویژن (سابقه دیرینه در تولید تلویزیون با کیفیت )

آریا بانو


برند ایکس ویژن در سال 1385 توسط شرکت مادیران به منظور تولید تلویزیون و لوازم صوتی و تصویری راه اندازی شد و از سال 1395 به تولید دیگر محصولات خانگی نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تصفیه هوا و یخچال فریزر مشغول شد.تلویزیون های ایکس ویژن با استقبال مشتریان مواجه شدند و از قابلیت های آن ها می توان به رزولوشن و کیفیت بالا و قابلیت های هوشمند اشاره کرد.
ماشین لباسشویی و یخچال فریزرهای ایکس ویژن نیز از برچسب انرژی A و بالاتر برخوردار بوده که در نتیجه مصرف انرژی پایین تری دارند. از دیگر مزیت های محصولات ایکس ویژن می توان به تنوع بالا و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نام برد. تلویزیون های ایکس ویژن در بازار ایران پرطرفدار بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای برندهای خارجی باشد.
تلویزیون سری 8 ایکس ویژن مدل XTU835

آریا بانو

آریا بانو


تلویزیون سری 8 ایکس ویژن مدل XTU835 یکی از نسخه های جدید و پیشرفته این شرکت ایرانی تلقی می شود که در ادامه قصد داریم به مشخصات آن اشاره کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محصولات لوازم خانگی سایت مراجعه کنید.
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
HDR: دارد
سیستم صوتی: Pure Sound
فرمت‌ های تصویری پشتیبان‌ شده: JPEG/BMP/PNG/GIF
فرمت صوتی پشتیبان شده: MP3/AC3/HE-AAC/LPCM
فرمت‌ های ویدیو‌یی پشتیبان‌ شده: H.264/H.265/MPEG2/MPEG4 Motion JPEG/VC1/AV1
قیمت تلویزیون ایکس ویژن سایز 50 اینچی : نامشخص
برای آشنایی با دیگر محصولات ایکس ویژن در ادامه با ما همراه شوید.
مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی ایکس ویژن
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT715 سایز 43 اینچ
کیفیت تصویر: Full HD نرخ تازه‌سازی: 60 هرتز
ضبط برنامه ها ( PVR)
تعداد بلندگو: دو عدد
12.300.000 تومان
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU725 سایز 55 اینچ کیفیت تصویر:Ultra HD – 4K
قابلیت اتصال به دیوار زاویه دید 178
دارای ماشین زمان
22.280.000 تومان
ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE84 AW ظرفیت 8 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور: 1400 موتور: اینورتر دیجیتال صرفه‌جویی (ECO) فناوری حباب ساز نامشخص
یخچال و فریزر ساید بای ساید ایکس ویژن مدل TF540
نمودار مصرف انرژی:A+
گنجایش: 429 لیتر یخساز نیمه اتوماتیک
29.500.000 تومان

لومکس (جور دیگر باید شنید)

آریا بانو

آریا بانو


شرکت لومکس یکی از فعالین حوزه لوازم صوتی و تصویری است که بیشتر این برند را با محصولاتی مانند اسپیکر می شناسند اما به تازگی به بخش لوازم خانگی ورود کرده و محصولاتی مانند ساندویچ ساز، تلویزیون، جاروبرقی و … روانه بازار می کند.
سایت لومکس به تازگی راه اندازی شده که ارتباط با نمایندگی ها را برای مشتریان فراهم کرده است. در این بخش به برخی از محصولات این شرکت پرداختیم.
قیمت محصولات لومکس
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
جاروبرقی 2430 لومکس
جاروبرقی دیجیتال (لمسی) موتور پُر قدرت (2400 وات) و بی صدا
کیسه دائمی با بهترین کیفیت
نا مشخص
توستر 4521 لومکس
امکان حرارت دهی در سه حالت
دارای فن و سیستم کانوکشن دارای جوجه گردان
نا مشخص
اسپیکر شارژی لومکس مدل پارتی باکس 12000
2 ووفر 12 اینچ چراغدار تکنولوژی TWS جهت اتصال بی سیم قابلیت اتصال آلات موسیقی نا مشخص

امرسان (تولید کننده یخچال های رنگی و هوشمند )

آریا بانو

آریا بانو


شرکت ایرانی امرسان برای نخستین بار در سال 1360 توسط آقای سلطان حسین فتاحی افتتاح شد و به عنوان یکی از قدیمی ترین برند لوازم خانگی ایرانی شناخته می شود. نخستین یخچال فریزرهای این تولید کننده ایرانی در سال 1366 روانه بازار شد. این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی فعالیت می کند.
مزایا زیادی نظیر تنوع محصولات، عرضه یخچال فریزر با طراحی و رنگ بندی فوق العاده، گارانتی سه ساله، قیمت مناسب و بهره بردن از قابلیت های هوشمند منجر شده تا این برند در لیست بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی قرار بگیرد.
مهمترین وجه تمایز امرسان در مقایسه با سایر برندهای ایرانی توجه ویژه به دکوراسیون منزل و البته تولید یخچال فریزرهای هوشمند است.امرسان عنوان نخستین تولید کننده یخچال فریزر هوشمند را یدک می کشد و به علاوه اقدام به فروش یخچال فریزرهای طرح اسمگ و ساخت لوازم خانگی های متناسب با این یخچال های رنگی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از یخچال های امرسان می پردازیم.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات و قیمت لوازم خانگی ایرانی امرسان
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T
گنجایش: 293 لیتر تعداد طبقات یخچال: 4
سیستم انجماد سریع
نمودار مصرف انرژی: A
10.520.000 تومان
یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T/H
گنجایش: 293 لیتر تعداد طبقات یخچال: 3
طبقات شیشه ای نشکن
نمودار مصرف انرژی: A++
نامشخص
یخچال و فریزر امرسان مدل BFN20D321-CLA
گنجایش: 307 لیتر تعداد طبقات یخچال: 4
سیستم جریان اجباری هوای یخچال
نمودار مصرف انرژی: A
22.900.000 تومان
یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل 15D
گنجایش: 529 لیتر تعداد طبقات یخچال: 7
قفل کودک
نمودار مصرف انرژی: A
23.200.000 تومان

پارس خزر (بهترین مارک لوازم برقی کوچک )

آریا بانو

آریا بانو


شرکت پارس خزر از عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم برقی کوچک وبه عبارت دیگر بهترین مارک لوازم برقی کوچک در ایران برخوردار بوده و به دلیل سابقه دیرینه در این بازار و عرضه محصولات با کیفیت در رده ی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی قرار می گیرد. شرکت پارس خزر در سال 1347 فعالیت خود را با همکاری توشیبای ژاپن شروع کرد و سپس در سال 1361 با نام برند پارس خزر به کار خود ادامه داد که هم اکنون لوازم خانگی های این شرکت با عنوان پارس خزر و سایا در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
پارس خزر یکی از قدیمی ترین برند لوازم خانگی ایرانی بوده و این برند باسابقه در حال حاضر به تولید انواع لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، جاروبرقی، زودپز، پلوپز، غذاساز و سرخ کن می پردازد. محصولات پارس خزر در مقایسه با برندهای خارجی از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و برای خرید جهیزیه نیز پیشنهاد می شود. در ادامه تلاش شده علیرغم تنوع بالای محصولات این شرکت به بررسی یکی از محصولات آن پرداخته شود.

آریا بانو

آریا بانو


مشخصات و قیمت لوازم خانگی پارس خزر
نام کالا
مشخصات کلی قیمت
جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W
گنجایش مخزن جارو برقی:5 قدرت موتور: 2200 وات سیم جمع کن خودکار
ولوم جهت تنظیم میزان مکش دستگاه
4.119.000 تومان
فن هیتر پارس خزر مدل SH2000E
حداکثر توان گرمایشی:2000
قفل کودک تایمر
نامشخص
پلوپز پارس خزر مدل RC-101 TYAN
جنس بدنه: فلز ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب ظرفیت: یک لیتر 1.600.000 تومان
آب میوه گیری پارس خزر مدل Avocado
پارچ آبمیوه مدرج برس مخصوص شستشو دارای حجم 1.3 لیتر 1.749.000 تومان

آیا تنها این برندهای لوازم خانگی، بهترین هستند؟
آنچه که خواندید بخشی از بررسی تیم تحریریه ال کا ایران است که بر اساس وضعیت بازار در طی زمان های مختلف تغییر خواهد کرد. در حال حاضر بنا بر بررسی خبرنگاران ال کا ایران، برندهای لوازم خانگی ایرانی نام برده سهم بیشتری از بازار را در اختیار دارند، البته این به معنای مطلق بودن برندهای نام برده شده نیست. گزارش پیش رو در زمان های مختلف تغییراتی خواهد داشت و احتمال اضافه شدن اسامی برندهای مختلف دیگری نیز به این گزارش وجود دارد.
از شما مخاطبان خوب ال کا ایران می خواهیم نظرات خود را با ما در این زمینه به اشتراک بگذارید. برندهای مد نظر خودرا در پایین همین صفحه معرفی کنید تا به بررسی بیشتر آنان بپردازیم. بهترین برند لوازم خانگی در جهان
اکثر مشتریان ایرانی با بهترین برند لوازم خانگی در جهان آشنا هستند که در این لیست می توان نام برندهایی نظیر بوش، ویرپول، الکترولولکس، جنرال الکتریک، سامسونگ، ال جی و … قرار دارد اما در حال حاضر ورود این برندها به کشور ممنوع بوده و نسخه هایی موجود در بازار تقلبی و قاچاق هستند.
برای آشنایی بیشتر با بهترین برند لوازم خانگی در جهان می توانید به بخش زیر مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان کدامند؟
پرفروش ترین لوازم خانگی در ایران
بهترین برندهای لوازم خانگی در ایران بررسی شد و مطمئنا برای خرید پرفروش ترین لوازم خانگی در ایران باید به سراغ این شرکت ها رفت که به منظور راحتی مشتریان پرفروش ترین های بازار ایران به طور جداگانه معرفی شده است که در صورت تمایل می توانید به بخش ال کا تاپ سایت مراجعه کنید.
برای آشنایی با پرفروش ترین لوازم خانگی در ایران می توانید از مطلب زیر کمک بگیرید:
در همین رابطه بخوانید: مشخصات و قیمت پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار + جدول و ویدیو پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت + ویدیو پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران از نگاه کاربران گرانترین لوازم خانگی ایرانی
برای این که بتوان لیست گرانترین لوازم خانگی ایرانی را تهیه کرد باید فاکتورهای زیادی نظیر مشخصات، امکانات، مدل و … را در نظر گرفت به عنوان مثال نسخه های ساید بای ساید از مدل های کمبی یا بالا و پایین گران تر هستند اما به طور کلی می توان برندهای معرفی شده در این مطلب طیف قیمت متنوعی دارند و می توان نسخه های با امکانات بالا و اقتصادی را در مدل های تولیدی آن ها مشاهده کرد. برخی از شرکت های لوازم خانگی در تلاش برای عرضه مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه هستند که از جمله می توان به بست اشاره کرد که از کیفیت لازم برخوردار است.
لیست شماره تماس های خدمات پس از فروش برندها لوازم خانگی ایرانی
در انتهای گزارش بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی لیستی از شماره تماس های مورد نیازتان برای خدمات پس از فروش شرکت های لوازم خانگی را آماده کرده ایم. در این لیست شماره بخش خدمات شرکت های لوازم خانگی وجود داشته و به راحتی می توانید در صورت نیاز با شرکت های مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


لیست شماره تماس های خدمات پس از فروش برندها لوازم خانگی خارجی

آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


کلام آخر
در این مطلب بهترین برندهای لوازم خانگی معرفی شد که البته قرار گرفتن برندهایی مانند امرسان در ابتدای مطلب نشان از برتری این برند نسبت به برندهای پایین تر نظیر اسنوا، ایکس ویژن و .. نیست و کالا به صورت تصادفی است. تمامی برندهای معرفی شده در این متن براساس نظرات کاربران در لیست بهترین ها قرار گرفته اند و تلاش شده تا تمامی فاکتورها در نظر گرفته شود.
توجه داشته باشید که محصولات این برندها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و این مطلب با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با برندهای ایرانی تهیه شده تا در هنگام خرید کمتر دچار سردرگمی شوند. در صورتی که تصور می کنید می توان برند دیگری را به این لیست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در این صفحه به اشتراک بگذارید.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/962726/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اعلام اسامی برندگان مزایده خودروهای خارجی | قیمت‌های پیشنهادی مشخص شد

مذاکره برای واگذاری خودروسازان در مراحل پایانی/ خروج تارا از گردونه قرعه‌کشی، به‌زودی

2 شرط حذف قیمت گذاری دستوری خودرو

قیمتها در بازار خودرو همچنان صعودی؛ تعداد مشتری همچنان نزولی است

زمان دور دوم مزایده خودروهای خارجی اعلام شد

صدرایی: کاهش 20 درصدی قیمت خودرو تنها یک ادعا است/ شرکت‌های خودروسازی تمایلی برای حذف قرعه‌کشی ندارند

برداشتن قیمت‌های دستوری خودرو به 2 شرط

ضرب‌الاجل جدید واردات خودرو

واردات خودرو ظرف دو هفته آینده انجام می‌شود

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: واردات خودرو به این زودی‌ها بعید است

دور دوم مزایده خودروهای خارجی فردا آغاز می‌شود

واردات خودرو با یوآن؟

خبر مهم وزیر صنعت برای بازار خودرو/ مجوز افزایش قیمت خودرو صادر شد؟

منتظر نباشید؛ فعلا خودروهای وارداتی نمی‌آید/ جاده‌سازی برای ورود خودرو‌های چینی؟

عقبگرد خودرویی در خصوصی‌سازی

نتایج مزایده دوم خودروهای خارجی فردا اعلام می‌شود

سخنگوی وزارت صمت: آیین‌نامه واردات خودرو اصلاح و تصویب شد/ ثبت سفارش خودرو، به‌زودی

تمرین آزادسازی قیمت خودرو

60هزار برنده در مقابل 85 میلیون بازنده؟

تولید ولوو موقتا متوقف شد

جاده سرگردانی واردات خودرو

90 هزار خودرو تا پایان سال وارد می‌شود/ خودروهای کره‌ای، ژاپنی و چینی در راه ایران

واردات خودرو رسما کلید خورد

فروش 10 محصول ایران خودرو آغاز شد

آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات ایران خودرو از امروز به مدت 4 روز (+جدول و جزئیات)

یک مسئول: قیمت گندم و برنج سه برابر شد، چرا خودرو گران نشود؟!/ 8 فرمان خودرویی رئیسی که اجرا نشد

بانک مرکزی ارز واردات خودرو را تامین کرد/ ثبت سفارش نخستین خودروهای

واردات خودرو از کدام برندها؟

قیمت تیبا و ساینا 2 برابر می‌شود؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو: دستورالعمل واردات خودرو به خودرو‌های چینی منتهی خواهد شد

اسامی خودرو‌های در محدوده 10 هزار یورو برای واردات اعلام شد

آغاز فروش فوری محولات سایپا از 11 آبان 1401 (+جزئیات ، قیمت و جدول فروش)

از برندهای اول دنیا چه خودروهایی وارد می‌ شوند؟ | پرونده ورود خودروهای اروپایی بسته شد

ویراژ خودروهای ممنوعه

رانت میلیاردی خودروی دیزلی

اعتراض انجمن واردکنندگان خودرو به رویه واردات

سهم مشتریان عادی از فروش خودروسازان چقدر است؟

واردات خودرو در دست‌انداز مجوزها/ ورود خودروها طی 2 ماه آینده بعید است

پنج تهدید «نسخه دولتی» واردات خودرو | تجربه «مورانو» تکرار می‌شود؟

خودروهای اقتصادی با قیمت میلیاردی!/ اقتصادی‌ها لوکس می‌شوند؟

قیمت خودرو سه‌نرخی می‌شود

واردات خودروهای فرانسوی به ایران ممنوع شد

تحریم واردات خودروی فرانسوی به ایران، بازار خود را با مشکل روبرو می کند؟

تحریم خودروسازان فرانسوی؛ پاس گل وزارت صمت به چینی‌ها

تکلیف وزارت صمت با خودش مشخص نیست

ایرانی‌ها رنگ کدام خودروهای خارجی را نخواهند دید؟

ادامه ریزش برندهای وارداتی خودرو؟

پیشنهاد عجیب یک خودروساز مطرح | به این دلیل اتومبیل نو نخرید!

بخشنامه جدید مالیاتی برای لوکس سواران | نحوه رسیدگی به اعتراض مالکان اعلام شد

آدرس غلط از رانت خودرویی