«لالایی» برند عموپورنگ را احیا میکند؟
فرهنگی هنری
بزرگنمايي:
آریا بانو - فیلم نیوز / بازگشت داریوش فرضیایی به شبکه نمایش خانگی بعد از موفقیتهای اخیرش در تلویزیون
داریوش فرضیایی که سالها با نام «عموپورنگ»، یکی از برندهای مهم حوزه کودک و نوجوان تلویزیون به حساب میآمد، حالا چند سالی است فعالیتش را با تلویزیون قطع کرده و حالا هم شنیده میشود با سریال «لالایی» سر از شبکه نمایش خانگی درآورده. با اینکه انتظار میرفت مدیران تلویزیون در ادامه تلاش برای بازگرداندن برندها، مقدمات حضور او را هم در تلویزیون فراهم کنند اما فعلا خبری از همکاری مجدد او با این رسانه نیست. نکته مهم اینکه فرضیایی با وجود موفقیتهای زیادی که در تلویزیون به دست آورده، در آثاری که برای شبکه نمایش خانگی ساخته چندان موفق عمل نکرده است.
-
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵:۲۲
-
۲۲ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1194516/