آریا بانو - ایسنا / نتایج پیمایش جدید متا نشان میدهد سریالهای تلویزیون همچنان از رقبای اینترنتیشان پرمخاطبترند و در میان محصولات سیما نیز سریالهای تکراری شبکه آیفیلم، اقبال بیشتری نسبت به آثار جدید دارند. بر اساس موج پنجم پیمایش مرکز تحلیل اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) که به تازگی منتشر شده، در فهرست پربینندهترین سریالها و برنامههای اینترنتی و تلویزیونی در بهمنماه، محصولات سیما حضوری پررنگتر داشتند. بر این اساس در حالی که هیچکدام از سریالهای اینترنتی نتوانستند بیش از 15 درصد مخاطب جذب کنند، تلویزیون پنج سریال با بیش از 23 درصد تماشاگر روی آنتن برد. همزمان در فهرست برنامههای غیرنمایشی نیز تنها «جوکر» توانست با 26 درصد مخاطب، به رقابت با محصولات پربیننده تلویزیونی بپردازد و سایر برنامههای غیرنمایشی پلتفرمها با کمتر از 10 درصد مخاطب، از عناوین پربینندهای مثل «فوتبال برتر»، «پاورقی»، «سمت خدا»، «پانتولیگ» و «1001» در تلویزیون جا ماندند.