آریا بانو - فرهیختگان / مصطفی راغب، خواننده بعد از مراسم عزاداری که این شبها در یزد دارد، گفت:
مهد موسیقی آیینی یزد است. چون بزرگان ما نوحههای مختلف با ملودیهای مختلف را در قالب دستگاهها و آوازهای ایرانی خواندند، تمام هیاتیهای یزد گوششون با موسیقی اصیل ایرانی آشناست.
مثل یک برنامه کنسرت، افراد مختلفی به من گفتند که از شهرها و استانهای دیگه برای این مراسم آمدند. این یک افتخار است برای یزد.
بازار ![]()