آریا بانو

آخرين مطالب

با 9 کشوری که جذاب ترین مردان جهان را از نگاه مردم دارند آشنا شوید گوناگون

با 9 کشوری که جذاب ترین مردان جهان را از نگاه مردم دارند آشنا شوید
  بزرگنمايي:

آریا بانو - آیا تا به حال برای شما این سوال پیش آمده که کدام کشور زیباترین و جذاب‌ترین مردان جهان را دارد؟ شاید جواب شما این باشد که چنین موضوعی بیشتر درباره سلیقه و نظر شخصی هر کسی است و نمی‌توان به صورت کلی تصمیم گرفت؛ اما، پیدا کردن یک معیار کلی از دیدگاه تمام مردم دنیا، گزینه خوبی به نظر می‌رسد. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، در ادامه همراه دینو با 9 کشوری که جذاب ترین مردان جهان را از نگاه مردم دارند آشنا شوید.


جذاب ترین مردان جهان
برای شروع باید بگوییم که به لطف هالیوود و صنعت فیلم سازی عظیم آن، همه شما با جذاب‌ترین و خوش قیافه‌ترین مردان آمریکایی آشنا هستید. از آن جایی که در بیشتر فیلم‌ها و سریال‌ها و تقریبا در رسانه‌های کل دنیا، فیلم‌های آمریکایی بسیار محبوب و گسترده هستند، شاید به این فکر کنید که جذاب‌ترین مردان جهان به احتمال زیاد اهل ایالات متحده آمریکا هستند؛ اما، نباید فراموش کنید که آمریکا کشوری وسیع و بسیار مهاجرپذیر است و به احتمال زیاد بیشتر بازیگران و سلبریتی‌های مشهور مورد علاقه شما، اصالتا اهل کشورهای دیگری هستند. بنابراین به نظر جالب می‌رسد که درباره 9 کشوری که جذاب‌ترین جنس مذکر را در خود دارد، بیشتر بدانید. در ادامه با ما همراه باشید.

1. کره جنوبی

کشور کره جنوبی به انتخاب بیشتر مردم، زیباترین و دوست داشتنی ترین مردان دنیا را دارد. شاید در ابتدا این کلمات برای توصیف مردان جالب به نظر نرسد؛ اما، تناسب کامل و چهره ظریف مردم این کشور در کنار شادمانی و روحیه مثبت آن‌ها، بسیار زیبا و پرطرفدار است.

2. فرانسه

مردان فرانسوی عموما به شیک پوش‌ترین‌ها در جهان معروف هستند. به احتمال زیاد، این که همیشه بدون تلاش زیاد تمیز و خوش استایل هستند، به عادات فرهنگی یا شخصیتی آن‌ها مربوط می‌شود. آن‌ها در بیشتر مواقع طوری به نظر می‌رسند که ظاهرا تازه از رختخواب بیرون آمده‌اند و در عین حال قرار است با استایل خاص خود در یک جشنواره مد شرکت کنند!

3. ترکیه

مردان ترکیه‌ای به اندام‌های متناسب، هیکل ورزشکاری و فیزیک خوب بدنی در کنار جذابیت ظاهری خود معروف هستند. آن‌ها همچنین مهارت برقراری ارتباط کلامی بسیار خوبی دارند و دیگران را به راحتی جذب خود می‌کنند. برتری آن‌ها شاید همین توانایی مکالمه و گفتگو است.

4. آفریقای جنوبی

مردان آفریقایی به طور کلی چه با لباس رسمی و چه بدون لباس بسیار محبوب هستند. آن‌ها عموما بسیار شوخ طبع‌اند و به داشتن روحیه شاد و خندان شناخته می‌شوند. اگر زمانی با یکی از آن‌ها روبرو شدید، بهتر است خود را برای خندیدن زیاد آماده کنید.

5. نروژ

کمتر کسی می‌تواند ادعا کند که استایل وایکینگ‌ها با عضلات درشت ورزیده و موهای بلند طلایی را دوست ندارد. با این که همه نروژی‌ها به طور طبیعی اندام ورزیده ندارند؛ اما، ژنتیک ویژه نژاد وایکینگ‌ها و جذابیت ظاهری در آن‌ها کاملا مشخص است. در واقع می‌توان گفت که بلوند بودن‌شان نکته برجسته این جذابیت است.

6. اسپانیا

اسپانیایی‌ها به عشق‌های آتشین خود معروف‌اند. مردان این کشور بسیار احساساتی هستند و این موضوع بیشتر وقت‌ها در چشم‌های آن‌ها مشخص می‌شود. یکی از دلایل جذابیت و محبوبیت آن‌ها نیز همین روحیات حساس‌شان است. آن‌ها به همه چیز توجه می‌کنند و داشتن ظاهر و استایل‌ خوب برای‌شان اهمیت دارد. همچنین تلاش می‌کنند تا احساسات مخاطب خود را به خوبی درک کنند.

7. فیلیپین

مردان اهل فیلیپین بسیار اجتماعی و بانشاط هستند و جذابیت آن‌ها به دلیل لبخند همیشگی‌شان است. شوخ طبعی و احترام به طرف مقابل همان دلیلی است که باعث جذب دیگران می‌شود. با توجه به نظرات عمومی، مردان این کشور نسبت به سایرین کمتر مورد توجه قرار گرفته‌ و دیده شده‌اند.

8. ونزوئلا

مردان اهل ونزوئلا به نسبت دیگر کشورها، افرادی سخت گیر و کمی خشن هستند و در کنار آن به سخت کوشی و جدیت در کارها شهرت دارند. همین موضوع نیز عموما باعث جذابیت آن‌ها می‌شود. مجموعا مردان ونزوئلایی به صورت ژنتیکی فیزیک بدنی متناسب و خوبی دارند که به محبوبیت آن‌ها اضافه می‌کند.

9. برزیل

برزیلی‌ها به طرز عجیبی زیبا و جذاب هستند و با بدن متناسب و خون گرمی‌شان، محبوبیت فراوانی دارند. ژنتیک منطقه زندگی آن‌ها یکی از مهم‌ترین دلایل ظاهر زیبا و متعادل آن‌ها است. همچنین در کنار این زیبایی، مهمان نوازی و خوش رویی، جذابیت آن‌ها را چند برابر می‌کند.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/683736/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

استرس و کاهش وزن

منفی‌ باف‌ ها موفق نمی‌شوند

چشم‌زخم خرافه است یا واقعیت دارد

چروفوبیا، ترس از شاد بودن و شادی کردن

راهکارهایی برای پیروزی بی استعدادها!

به استقبال کدام استرس برویم؟

درمان افسردگی و اضطراب با طب سوزنی

نشانه‌های اعتماد به نفس بالا

4 راه برای بررسی حافظه در منزل

چطور باهوش تر از آنچه هستید به نظر بیایید؟

روش های درمان وسواس

برنامه ریزی برای موفقیت

افسردگی پنهان پشت چهره بشاش افراد را با 7 نشانه تشخیص دهید!

استرس چگونه باعث درد مفاصل می شود؟

5 علامت عجیب که نشان می‌دهد بیش از حد مضطرب هستید

اثرات منفی مقایسه

علائم بروز افسردگی فصلی را بشناسید

حالت های افسردگی با این خوراکی ها بدتر می شوند

روان شناسی رقابت

این رفتارهایتان روی اعصاب دیگران است

بررسی شادی از منظر روان شناسی اجتماعی

عملکرد امواج مغزی در فرایند یادگیری

استرس شنیداری؛ موسیقی راک گوش ندهید!

امان از دست وسواسی‌ها !

دانستنی های جالب روانشناسی

راه‌هایی برای کنار آمدن با افراد خودشیفته

درمان افسردگی با فیزیوتراپی

9 نشانه استرس بیش از حد

70 تا 80 درصد مبتلایان به افسردگی برای درمان اقدام نمی‌کنند

اختلال های عصبی در زندگی مدرنِ ما

عادت افراد کاریزماتیک و چگونه کاریزماتیک باشیم

چگونه خشم مان را مدیریت کنیم؟

دروغگوها به چه فکر می‌کنند؟

همه فواید گریه کردن روی روان و بدن

تازه‌های افسردگی

مقابل رفتار بد دیگران چه واکنشی داشته باشیم؟

10 چیزی که باید در مورد اختلال عصبی بدانید

اختلال دو قطبی را با افسردگی اشتباه نگیرید

راهکارهایی ساده برای رفع استرس شغلی

آیا ممکن است علت افسردگی به جای مغز، در معده شما باشد؟

این 9 ویژگی شما را تبدیل به مدیر موفق می‌کند

9 اعتیاد که 90 درصد ما با آن درگیر هستیم

کارهایی که باعث تنفر مردم از شما می شوند

کارهایی که خلاقیت را می کشد

شخص دروغگو را با این 8 مورد شناسایی کنید

تنهایی انسان را بی خواب می کند

رویاهایتان در مورد شما چه می گویند؟

دروغ گفتن چه اثراتی روی بدن می گذارد؟

به خاطر فرزندت از نو شروع کن!

مراجعه به روانشناس دلیل بیمار بودن نیست