آریا بانو

آخرين مطالب

اصولی: به احتمال زیاد دستیار ایرانی کی‌روش، آقاجانیان است/ موضوعات را با لحنی که بلدم، انتقال می‌دهم گفتگو

اصولی: به احتمال زیاد دستیار ایرانی کی‌روش، آقاجانیان است/ موضوعات را با لحنی که بلدم، انتقال می‌دهم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش دستیار ایرانی دیگری را مد نظر دارد و این فرد به احتمال زیاد مارکار آقاجانیان خواهد بود.

احسان اصولی در خصوص جلسه 5 ساعته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور شهره موسوی اظهار داشت: شاید بیش از سه سال گذشت تا اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور کامل اعضا برگزار شد و تمام اعضای هیئت رئیسه حضور داشتند. از ابتدای این دوره حضور دو نایب رئیس را نداشتیم و دوره قبل نیز بعد از استعفای تاج همین‌طور بود. این موضوع را به فال نیک می‌گیریم که جلسه به صورت کامل و با حضور هر یازده عضو هیئت رئیسه برگزار شد. خانوم موسوی نیز به عنوان نایب رئیس سوم و رئیس کمیته بانوان در جلسه حضور پیدا کردند و خدمت ایشان بودیم.
وی در خصوص برطرف شدن مشکلات موسوی و اینکه با فدراسیون ادامه همکاری خواهد داد، گفت: بحث‌های مربوط به ایشان شخصی است و خودشان توضیح می‌دهند اما با حضور ایشان به نوعی موضع بلاتصدی شدن‌شان با 4 جلسه غیبت منتفی شد و انشالله تا پایان دوره حضور ایشان را داشته باشیم و در خدمت‌شان هستیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم امید عنوان کرد: دستور این جلسه 10 مورد بود و اصلاً بحث سرمربی تیم امید نبود. در ادامه مباحث صورت‌های مالی و آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون و بحث بودجه مفصلی داشتیم و وقت زیادی صرف این موضوع شد. در خصوص آماده‌سازی تیم فوتبال برای حضور در قطر گزارش‌های مفصلی ارائه شد و نقطه نظرات اعضای هیئت رئیسه اخذ شد و کار بسیار سنگین، پیچیده و پرحجمی را فدراسیون فوتبال برای این رویداد بزرگ به انجام می‌رساند و حوزه‌های مختلف ارائه گزارش داشتند. چند موضوع در حوزه‌های اجرایی و اداری مورد بحث و مورد توصیب هیئت رئیسه رسید.
اصولی در خصوص صورت‌های مالی فدراسیون عنوان کرد: صورت‌های مالی فدراسیون طی دو سال مالی گذشته یک مقدار گزارش مدیریتش ارائه نشده و به هر حال ابهامات و مسائلی وجود داشت و تیم اجرایی فدراسیون، خزانه‌دار محترم، هیئت رئیسه قبلی و فعلی مجدانه روی این موضوع تمرکز کردند و بندها، ایرادها و ابهاماتی که حسابرس محترم داشت بخش زیادی مرتفع شد.
وی تصریح کرد: سال مالی از 5/1 تا 4/31 است و این دوره فدراسیون از 10 اسفند 99 شروع شده و می‌شود گفت صورت‌های مالی ترکیبی دارد. بخشی به هیئت رئیسه قبل و بخشی نیز به این دوره باز می‌گردد، لذا این موضوعات باید تفکیک و بحث‌های مالی و گزارش حسابداری لازم ارائه شود و در نهایت قرار شد خزانه‌دار فدراسیون و ریاست محترم اشکالات را برطرف کنند و امیدوارم هر چه زودتر برای ارائه مجمع آماده شود و انشالله دو صورت مالی سال 1400-1399 و 1401-1400 به تصویب برسد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد منتفی شدن حضور نکونام در کنار کی‌روش گفت: این موضوع از ناحیه فدراسیون فوتبال منتفی است و ریاست فدراسیون این را گفتند. کی‌روش دستیار ایرانی دیگری را مورد نظر دارد و با فدراسیون صحبت و کارهای آن در حال انجام است.
اصولی در پاسخ به این سوال که دستیار ایرانی مدنظر آقاجانیان است، گفت: به احتمال خیلی زیاد ایشان هستند و گفت‌وگوها و مباحث در حال انجام است و همان‌طور که ریاست محترم فدراسیون گفتند، یک دستیار ایرانی در کنار کی‌روش خواهند بود. انشالله که این موضوع محقق شود.
وی در مورد پاداش‌ها و اینکه گفته می‌شود به بازیکنان خودرو داده می‌شود، گفت: قرار شد آیین‌نامه آماده و به شکل کلی موضوع پاداش‌ها در آن آیین‌نامه دیده شود و من از موضوع خودرو بی‌خبر هستم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد ناراحتی مدیرعامل تراکتور از لحن صحبت‌های گذشته او گفت: فقط آن چیزی که در جلسه مصوب می‌شود را به بهترین لحنی که بلد هستم، منتقل کردم. ما برای اجرایی کردن VAR باید از یک نقطه‌ای شروع کنیم و بابت اجرایی شدن این موضوع باید تصمیماتی بگیریم که انگیزه و هم جنبه پاداش، تشویق و ترغیب داشته باشد و هم جنبه بازدارندگی لازم را داشته باشد.
اصولی خاطرنشان کرد: از این بعد هیئت رئیسه تصویب و آن را در جلسه گذشته خدمت شما عرض کردم. این تصمیم باید گرفته شود و از الان می‌گویم دوستان به فکر باشند و دوستان و مدیران محترم تراکتور پیشنهاد بدهند. غالباً تمام مدیرعامل‌‌های ما در باشگاه‌ها به نقص و نبود VAR در بازی‌ها اشاره می‌کنند و در حال حل این موضوع هستیم. از آن طرف این تجهیزات متعلق به ورزشگاه است و باید طبق قوانین فوتبال حرفه‌ای و ضوابط با باشگاه‌ها است، لذا چه راه حلی بابت این موضوع پیشنهاد می‌دهند.
وی تصریح کرد: دوستان در باشگاه‌ها باید از الان خیلی جدی به این موضوع فکر کنند. یک زمانی بحث گیت‌های الکترونیکی، فروش بلیت الکترونیکی که مطرح شد، موضوعات مشابه همین شکل گرفت. خواهش من این است دوستان این حقیقت را بپذیرند و ما برای اجرای این امکان و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ برتر مصمم هستیم و این خواست غالب باشگاه‌دارها، فوتبالیست‌ها، مربیان و هوادارن فوتبال است و لذا تصمیمات لازم گرفته می‌شود.
اصولی در مورد تدابیر فدراسیون برای عدم تکرار مزاحمت‌ها در اردوی اتریش در جام‌جهانی قطر گفت : تدابیر لازم دیده شده است و این موضوع از موضوعاتی است که مفصلاً بحث شده است. گفت‌وگوها و مکاتباتی در این خصوص در حال اتفاق است و این جزو پروتکل‌هایی است که فیفا برای تیم‌های ملی دیده است و شامل تیم ما خواهد شد. بابت این موضوع پیگیری انجام خواهد شد و قطعاً حقوق حقه تیم ملی در یک محیط آرام و بدون تنش و دغدغه را از مجاری مرتبط پیگیری خواهیم کرد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه حامی مالی به کجا رسید، گفت: فراخوان آن داده شده است و باید یکسری ضوابط و مقررات و آیین‌نامه مالی و معاملاتی طی شود و بدون طی شدن آن موضوع کار انجام نمی‌شود و به زودی اعلام خواهیم کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/786375/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

راههایی برای بهتر سپری کردن یک روز شلوغ

راهکارهایی برای جلوگیری از زود رنجی

هومیوپاتی و درمان وسواس فکری

آیا فراموش کاریتان طبیعی است؟

9 دروغ زیرکانه ای که همه ما به خودمان می‌گوییم!

چرا خوشحال نیستید؟

10 نشانه افسردگی فصلی

در برخورد با همکارتان مراقب این اشتباهات باشید

اگر ناگهان شغلم را از دست بدهم، چه کنم؟

درمان استرس به سبک ژاپنی ها

راهکارهای ساده ای برای روان صحبت کردن

در ذهن یک فرد مبتلا به اضطراب و دلشوره چه می گذرد؟

تمرین هایی که آلزایمر را فراری می دهند

وقتی بدن «تیک» می‌زند

نگذارید این ترس ها موفقیت شما را تهدید کنند

نکاتی که یک مدیر موفق رعایت می کند

مغز ما به این کلمات حساس است!

تنبل ها بخوانند!

خشم چیست و در چه ساعاتی بیشتر بروز می کند

این حرف‌ها را به طلاق‌گرفته‌ها نزنید!

اگر افسردگی دارید این دمنوش را بخورید!!

تغییرات هورمونی با نوجوان چه می کند؟

روان شناسی افرادی که نمی‌توانند با واقعیت روبرو شوند

بلوغ و پاسخگویی به سوالات نوجوانان

موبوفوبیا، ترس تازه بشر!

مغز وقت اضطراب!

دوستِ خوب یعنی کسی که...

دچار وسواس مقایسه شده اید؟

این جملات را به افسرده ها نگویید

وقتی ‌عزیزترین آدم‌زندگی ‌به آلزایمر مبتلا می‌شود، باید چه‌کنیم؟

11 تفاوت افراد خیلی موفق با سایر افراد

چرا خانواده تلگرامی یک خانواده منزوی است؟

علائمی که می گویند باهوش تر از حد نرمال هستید

9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

چرا از موفقیت دیگران غمگین و ناراحت میشویم؟

آیا برای خریدهای نوروزی فکر شده عمل می کنید؟

چرا این افکار را باید متوقف کنید؟

چگونه مغز را برای توقف نگرانی تمرین دهیم؟

12 مورد از علائمی که نشان می‌دهد شما باهوش‌تر از آنچه تصور می‌کنید، هستید

چه زمانی به او بگوییم که فرزند خوانده ماست؟

این نشانه ها خبر از افسردگی می دهند

هـرگـز بـرای ایـن مـوارد عـذرخـواهـی نکنیـد

بلوغ زودرس دختران و نگرانی مادران

روزهای تعطیل افسرده می شوید؟

آیا بوتاکس، افسردگی را درمان می کند؟!

چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟

رازهای برخورد با تنبلی

چگونه از افسردگی در تعطیلات نوروز جلوگیری کنیم؟

راهکارهایی برای تغییر دادن شخصیت تان

عوامل استرس زا در محل کار و اثر آن روی جسم و روان