آریا بانو

آخرين مطالب

حرف‌های انگیزشی ستاری بعد از درخشش ورزشي

حرف‌های انگیزشی ستاری بعد از درخشش
  بزرگنمايي:

آریا بانو - ورزش 3 / محمد ستاری می‌گوید مشکلات بین کادرفنی و مدیریت مس کرمان، تاثیری روی بازیکنان این تیم نگذاشته و آنها با انگیزه بالا به کار خود ادامه می‌دهند.
مس کرمان موفق شد در هفته شانزدهم لیگ برتر با دو گل نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد تا در آغاز نیم فصل دوم، با سه امتیاز اختلاف نسبت به صنعت نفت، در رتبه چهاردهم جدول قرار بگیرد. محمد ستاری، مدافع مس که در تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر از نگاه ورزش سه نیز قرار گرفت، در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی سختی بود و با توجه با شرایط جدول، هر دو تیم خیلی استرس داشتند اما خدا را شکر همانطور که تمرین کرده بودیم، در دقایق ابتدایی بازی با یک گل از حریف پیش افتادیم تا کمی بار از روی دوش ما برداشته شود و استرس تیم مسجدسلیمان بیشتر شود.
او ادامه داد: پس از آن سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم و چشم به ضدحملات داشتیم که در نهایت در نیمه دوم توانستیم اختلاف را به دو گل برسانیم و در دقایق آخر، با اطمینان خاطر بیشتری بازی را مدیریت کنیم. سه امتیاز خیلی مهمی بود که توانستیم به دست بیاوریم و قطعا این امتیازات در ادامه راه کمک زیادی به ما می‌کند.
ستاری که پس از چند تغییر پست، در چهار بازی آخر در پست دفاع آخر به میدان رفته تا مس موفق به ثبت سه کلین شیت در چهار دیدار شود، در این باره گفت: تیم ما به یک همدلی بزرگی رسیده و همانطور که همه بازیکنان برای موقعیت‌سازی و گلزنی تلاش می‌کنند، همه بازیکنان در دفاع و گل نخوردن هم نقش دارند. برای بازیکنان هیچ تفاوتی ندارد که چه کسی در ترکیب قرار دارد و یازده نفره هم در حمله شرکت می‌کنیم و هم در دفاع.
وی افزود: در مجموع اینکه یک تیم گل نخورد و پیروز شود، شخصیت و اعتماد به نفس خیلی خوبی به تیم می‌دهد. امیدوارم این روند در بازی آینده برابر پیکان هم ادامه داشته باشد تا جایگاه‌مان را هفته به هفته بهتر کنیم.

آریا بانو

مدافع مس درباره تغییر پست‌هایش در لیگ بیست و دوم بیان کرد: امسال در سه پست مختلف بازی کردم و دلیل این تغییر پست‌ها هم مصدومیت بازیکنان تیم بود. در حال حاضر همه بازیکنان برگشته‌اند و کادرفنی هم می‌تواند با دست باز به هر بازیکن در پست خودش بازی بدهد.
او با ابراز رضایت از شرایطی که این فصل در مس ‌کرمان دارد، عنوان کرد: من سال قبل در هوادار حضور داشتم که مثل مس کرمان، سال اول حضورش در لیگ برتر بود اما از انتخابی که این فصل داشتم، راضی هستم؛ حضور در مس کرمان یک چالش جدید و تجربه خوب برای من بود و مطمئنم در ادامه مسیر، شرایط از این هم بهتر هم می‌شود، چرا که تیم هفته به هفته به شرایط بهتری می‌رسد و شخصیت و انسجام و رفاقت بین بچه‌ها روز به روز بهتر می‌شود. امیدوارم در پایان فصل چه از نظر فنی و چه از نظر تیمی، اتفاقات خوبی رخ بدهد.
ستاری در خصوص حضور مس در رتبه چهاردهم جدول و همچنین دیدار هفته آینده این تیم برابر پیکان گفت: برد برابر نفت مسجدسلیمان شروع خوبی برای نیم فصل دوم بود و اعتماد به نفس خوبی به بازیکنان داد اما این سه امتیاز نمی‌تواند خیال ما را راحت کند. فاصله‌ها در انتهای جدول بسیار کم است و هر تیمی می‌تواند با دو برد می‌تواند به میانه جدول برسد و با دو شکست هم به قعر جدول سقوط کند. ما از برد برابر نفت خیلی خوشحالیم اما همانطور که کادرفنی هم گوشزد کرد، 24 ساعت حق خوشحال داشتیم. یک بازی مهم برابر پیکان داریم که باز هم یک مسابقه 6 امتیازی محسوب می‌شود و امیدوارم بتوانیم مثل بازی رفت، سه امتیاز را بگیریم تا مقداری خودمان را از پایین جدول جدا کنیم و به آرامش خاطر برسیم.
بازیکن مس درباره مشکلات داخلی این تیم که باعث اعتراض فرزاد حسین‌خانی شده بود، توضیح داد: اینها مسائلی است که من و سایر بازیکنان تیم روی آن مشرف نیستم و از طریق فضای مجازی و مصاحبه‌های آقای فرزاد از آن مطلع شدیم. ما فقط می‌دانستیم که دو بازیکن به جمع ما اضافه شده‌اند و فکر می‌کردیم بتوانند به ما کمک کنند اما نتوانستند.
ستاری در پایان گفت: امیدوارم این مسائل به هر دلیلی که رخ داده، تمام بشود تا مدیریت و کادرفنی هم مثل اعضای تیم، یک‌دل و منسجم شوند. این همدلی می‌تواند به روند رو به رشد تیم کمک کند و باعث شود که همه یک هدف را دنبال کنیم. می‌دانیم که هم باشگاه و هم کادرفنی زحمت زیادی می‌کشند و قطعا اگر با یکدیگر همدل شوند، روند رو به جلوی تیم، چندین برابر بهتر خواهد شد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/812909/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

چه زمانی به او بگوییم که فرزند خوانده ماست؟

این نشانه ها خبر از افسردگی می دهند

هـرگـز بـرای ایـن مـوارد عـذرخـواهـی نکنیـد

بلوغ زودرس دختران و نگرانی مادران

روزهای تعطیل افسرده می شوید؟

آیا بوتاکس، افسردگی را درمان می کند؟!

چگونه یک همسفر خوب پیدا کنید؟

رازهای برخورد با تنبلی

چگونه از افسردگی در تعطیلات نوروز جلوگیری کنیم؟

راهکارهایی برای تغییر دادن شخصیت تان

عوامل استرس زا در محل کار و اثر آن روی جسم و روان

آیا طب سوزنی می‌تواند افسردگی را درمان کند؟

از زود قضاوت کردن هایت خسته شده ام

نقش ژنتیک در توانایی رهبری و مدیریت

چطور جلوی استرس را بگیریم؟

استرس و کاهش وزن

منفی‌ باف‌ ها موفق نمی‌شوند

چشم‌زخم خرافه است یا واقعیت دارد

چروفوبیا، ترس از شاد بودن و شادی کردن

راهکارهایی برای پیروزی بی استعدادها!

به استقبال کدام استرس برویم؟

درمان افسردگی و اضطراب با طب سوزنی

نشانه‌های اعتماد به نفس بالا

4 راه برای بررسی حافظه در منزل

چطور باهوش تر از آنچه هستید به نظر بیایید؟

روش های درمان وسواس

برنامه ریزی برای موفقیت

افسردگی پنهان پشت چهره بشاش افراد را با 7 نشانه تشخیص دهید!

استرس چگونه باعث درد مفاصل می شود؟

5 علامت عجیب که نشان می‌دهد بیش از حد مضطرب هستید

اثرات منفی مقایسه

علائم بروز افسردگی فصلی را بشناسید

حالت های افسردگی با این خوراکی ها بدتر می شوند

روان شناسی رقابت

این رفتارهایتان روی اعصاب دیگران است

بررسی شادی از منظر روان شناسی اجتماعی

عملکرد امواج مغزی در فرایند یادگیری

استرس شنیداری؛ موسیقی راک گوش ندهید!

امان از دست وسواسی‌ها !

دانستنی های جالب روانشناسی

راه‌هایی برای کنار آمدن با افراد خودشیفته

درمان افسردگی با فیزیوتراپی

9 نشانه استرس بیش از حد

70 تا 80 درصد مبتلایان به افسردگی برای درمان اقدام نمی‌کنند

اختلال های عصبی در زندگی مدرنِ ما

عادت افراد کاریزماتیک و چگونه کاریزماتیک باشیم

چگونه خشم مان را مدیریت کنیم؟

دروغگوها به چه فکر می‌کنند؟

همه فواید گریه کردن روی روان و بدن

تازه‌های افسردگی