به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
شهرداری تهران
بزرگنمايي:
آریا بانو - سامانه 137 پلاس در مدیریت جدید شهری از ترکیب سامانههای 1888 و 137 ایجاد شد تا مسیر برای پیگیری مشکلات شهروندان هموار شود.سه موضوع اصلی پیامهای مردمی در کل تهران در مورد موضوعات اجرایی و خدمات شهری، لایروبی جویها، نظافت معابر و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز وجود دارد، بحث سد معبر نیز یکی از موضوعات شایع است که تماسهای متعددی را به خود اختصاص داده است از آغاز به کار این سامانه در بازه زمانی 5 ماه نخست سال 1401، نزدیک به 486 هزار پیام در رابطه با موضوعات خدمات و فوریت شهری دریافت شده که این آمار در رابطه با پیامهای شکایت، انتقاد و پیشنهاد نیز به رقم 36 هزار و 500 در این مدت رسیده است.
همه عکس ها: http://www.tehranpicture.ir/u/ku3
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
به وقت خدمت؛ سامانه 137 پلاس
-
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱:۴۸
-
۹۱ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/812955/