آریا بانو

آخرين مطالب

مربی تیم‌ملی: هدفی بزرگ‌تر از قهرمانی آسیا داریم گفتگو

مربی تیم‌ملی: هدفی بزرگ‌تر از قهرمانی آسیا داریم
  بزرگنمايي:

آریا بانو - فارس / مربی تیم‌ملی فوتبال جوانان کشورمان توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت شاگردان صمد مرفاوی در قرقیزستان ارائه کرد‌.
امین راستی درباره برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل قرقیزستان و برونئی در رقابت‌های مقدماتی زیر 20 سال قهرمانی آسیا، اظهار داشت: قبل از صحبت درباره مسائل فنی باید به این اشاره کنم که کشور میزبان به هیچ وجه شرایط جوانمردانه را برای ما رعایت نکرد. از روزی که وارد قرقیزستان شدیم تا روز بازی با این تیم، شرایط هتل به هیچ وجه مساعد نبود که شاید نتوانم این مشکلات را به خوبی بازگو کنم ولی شرایط را برای بچه‌های ما به خوبی رقم نزدند.
وی افزود: از لحاظ تغذیه، استراحت و حتی نحوه اسکورت اتوبوس در ترافیک شهر بی شک اصلا وضعیت خوبی نداشتیم‌. ساعات زیادی را در اتوبوس و رفت و آمد به تمرین می‌گذراندیم‌. در صورتی که در روز اول با اسکورت مسافت هتل تا محل تمرین خیلی کم شده بود اما کارهایی کردند تا به جای بازی جوانمردانه، نتیجه خارج از زمین فوتبال رقم بخورد.
مربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بچه‌های ما با تلاش خود توانستند این مشکلات را تحمل کنند. با توجه به هدفی که داشتیم، همه مشکلات را کنار گذاشتیم و به شدت روی بازی تمرکز کردیم. خدا را شکر نتیجه خوبی هم مقابل قرقیزستان گرفتیم. درباره مسائل فنی هم باید بگویم آنالیزی که از این تیم در رقابت‌های کافا داشتیم، کاملا درست بود و ما روی همان آنالیز در دو اردوی بلند مدت خود در تهران طراحی تمرین کردیم.
راستی اضافه کرد: اثرات این طراحی تمرین را در بازی با قرقیزستان شاهد بودیم‌. تمام تفکرات صمد مرفاوی، طراحی تمریناتی که کادرفنی انجام داد و اردوهای پرفشاری که در تهران داشتیم، روز بازی با قرقیزستان نتیجه داد و در طول 90 دقیقه در خانه این تیم، یک موقعیت هم ندادیم، دو توپ به تیر دروازه زدیم و 5_4 موقعیت صد در صد را هم از دست دادیم. در نهایت هم روی ضربات ایستگاهی که بارها آن را تمرین کرده به گل رسیدیم. می‌دانستیم قرقیزستان رو به بازی دفاعی می آورد و یکی از راه‌های گلزنی همین ضربات است.
وی عنوان کرد: در دیدار با برونئی می دانستیم این تیم توان فنی بالایی ندارد و تقریبا به یک حریف تمرینی برای ما تبدیل می‌شود. به همین دلیل سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر بازی کردند، استفاده کنیم تا تمام بچه‌ها تجربه و رزومه بازی‌های آسیایی را برای آینده به دست آورند. خوشبختانه از این موضوع هم جواب گرفته و تفاضل گل خوبی در این بازی به دست آوردیم. اکنون با شش امتیاز صدرنشین هستیم و تا اینجا تمام کارها طبق برنامه ریزی مرفاوی و کادرفنی انجام شده است.
مربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: کارهای مدیریتی، فنی، غذا خوردن، رفت و آمد و تمرین در حال حاضر بدون هیچ مشکلی انجام انجام می‌شود. همه نفراتمان در صحت و سلامت کامل هستند و آمادگی فوق العاده ای دارند. طبق گفته کارشناسان و مربیان حاضر در مسابقات، تیم ما در این دو بازی فوتبال خیلی خوبی بازی کرده و این موضوع ما را امیدوار کرده تا بتوانیم به هدفمان که قهرمانی در آسیا است، برسیم. 
راستی تصریح کرد: این موضوع قابل دسترسی است و می‌توانیم با حمایت فدراسیون و اعزام شدن به تورنمنت‌های باکیفیت، به این هدف بزرگ و البته هدف بزرگ‌تری که کادرفنی ترسیم کرده و مرفاوی هم روی آن تاکید دارم برسیم. این هدف نیز این است که کارشناسان فوتبال را ما قابل توجه قرار بدهند. باید در نهایت از فدراسیون فوتبال به دلیل حمایت کاملش و بچه‌ها که خیلی پرتلاش ظاهر شدند ، حامی هم بودند و با مدیریت کادرفنی، کارشان را به بهترین شکل انجام داده اند تشکر کنم.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/776379/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نشانه های استرس در کودکان و راههای کاهش آن

آموزش مثبت اندیشی به کودکان

گِل‌بازی چه تاثیری روی کودکان می‌گذارد؟

استعدادیابی کودکان از روی رفتارشان!

علل جالب دروغگویی کودکان و راه درمان آن

16 راهکاری که والدین کلاس اولی‌ها باید بدانند

نحوه کمک به کودکان بعد از آسیب روانی

روش های تشویق کردن یکی از فرزندان برای جلوگیری از حسادت فرزند دیگر

بچه های زیر هفت سال چطور با طلاق کنار می آیند؟

علل، نشانه ها و درمان وسواس در کودکان

علت جیغ زدن کودکان چیست؟

با دوست خیالی کودکمان چه کنیم؟

علل خشم در نوجوانان

علل جیغ زدن کودک نوپا و روش صحیح برخورد با آن

با کدام ساز برای آموزش موسیقی به کودکان شروع کنیم؟

راهکارهایی برای پرورش کودکان شاد

روشهایی برای تقویت حس کنجکاوی در کودکان

اختلال یادگیری در کودکان چه علائمی دارد؟

روش های انتخاب معلم خصوصی مناسب

راه های مسئولیت پذیر کردن فرزندان

فواید آموزش موسیقی به کودک

انواع کودک آزاری و نکاتی درباره آن

رفتار با کودکان سرطانی

علل جیغ زدن کودکان و نحوه صحیح برخورد با آنها

مهم ترین نیازهای عاطفی کودک چیست؟

رفتارهایی که نشان میدهد کودک شما در آینده مهندس میشود !

لجبازی کودکان هنگام لباس پوشیدن

چند روش مناسب برای تنبیه کودکان

نحوه رفتار با کودک 4 ساله

بهترین سن یادگیری انواع موسیقی

طبیعت منبع الهام و اکتشاف کودک

تاثیر نقاشی بر عملکرد ذهنی و جسمی کودک

مشاوره کودک

کودکتان را به آشپزی کردن تشویق کنید

باغبان کوچک| معجزه تعامل کودک با گل و گیاه

بعد از دیدن چه علائمی باید به توانایی ذهنی کودک شک کرد؟

روان درمانی کودکان

روشهایی برای درک مفهوم زمان به کودک

خرید اسباب‌ بازی‌ زیاد چه تأثیری بر کودکان دارد؟

روشهایی برای تشویق کودک به حرف گوش کردن

عوامل موثر بر حسادت در بین فرزندان

نکاتی که باید با در رفتار با کودک عصبی در نظر داشت

علائم، روش های پیشگیری و درمان انزواطلبی کودکان

کودک نابغه شما این نشانه ها را دارد؟!

در مورد کودکان کریستالی چه میدانید؟

سخت گیری والدین برای کودکان

آرایش کودکان چه مضراتی دارد و والدین چگونه با آن برخورد کنند؟

چه عواملی سبب می شود کودکان بزهکار شوند؟

سن تنها بیرون رفتن فرزندان

چگونه با 7 عادت ناخوشایند کودک مقابله کنیم؟